Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

tanerermec avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Nar yerler mi ? Yeseler bile zararı olurmu?


 Konu: Nar yerler mi ? Yeseler bile zararı olurmu?
 Tarih: 29.03.2013, Saat:11:35
#1
arkadaşlar merak ettim acaba sultancıklar nar yerler mi ? Yiyolar ise ne şekilde vermeliyiz bu konuda yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler
Ara
 Konu: Cvp: Nar yerler mi ? Yeseler bile zararı olurmu?
 Tarih: 29.03.2013, Saat:11:45
#2
Nar Sultanlar İçin İyidir Smile
Boşaltım Sistemi İçin Çok İyi Smile
Böbrekleri İçinde İyi Olduğunu Biliyorum Ben Smile

http://www.sultanpapaganlari.com/konu-me...alari.html
Burdanda Bakabilirsin Herşey Burda Mevcut Smile
Ara
 Konu: Cvp: Nar yerler mi ? Yeseler bile zararı olurmu?
 Tarih: 29.03.2013, Saat:11:48
#3
(29.03.2013, Saat:11:45)Bahadırr Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Nar Sultanlar İçin İyidir Smile
Boşaltım Sistemi İçin Çok İyi Smile
Böbrekleri İçinde İyi Olduğunu Biliyorum Ben Smile

http://www.sultanpapaganlari.com/konu-me...alari.html
Burdanda Bakabilirsin Herşey Burda Mevcut Smile

bi deneyeyim bakalım ne yapacaklar
Ara
 Konu: Cvp: Nar yerler mi ? Yeseler bile zararı olurmu?
 Tarih: 29.03.2013, Saat:11:52
#4
Hemen Yemeyebilirler ,Bi Kaç Kez Denemen Gerekebilir Smile
Ara
 Konu: Cvp: Nar yerler mi ? Yeseler bile zararı olurmu?
 Tarih: 29.03.2013, Saat:12:01
#5
(29.03.2013, Saat:11:52)Bahadırr Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Hemen Yemeyebilirler ,Bi Kaç Kez Denemen Gerekebilir Smile

nasıl vermemi önerirsin
Ara
 Konu: Cvp: Nar yerler mi ? Yeseler bile zararı olurmu?
 Tarih: 29.03.2013, Saat:12:04
#6
Ben İçindeki Tohumunun Zararlı Olup Olmadığını Bilmediğim İçin, Onları Ayıklayarak Verdim Smile
Ve pepee çok sevdi Smile şimdi diğer arkadaşlarda yazar zaten ,genelde çekirdekleri tohumları zararlı olduğu için ben vermedim kötü olur diye Smile istersen benimki gibi verebilirsin Smile
Ara
 Konu: Cvp: Nar yerler mi ? Yeseler bile zararı olurmu?
 Tarih: 29.03.2013, Saat:12:19
#7
(29.03.2013, Saat:12:04)Bahadırr Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Ben İçindeki Tohumunun Zararlı Olup Olmadığını Bilmediğim İçin, Onları Ayıklayarak Verdim Smile
Ve pepee çok sevdi Smile şimdi diğer arkadaşlarda yazar zaten ,genelde çekirdekleri tohumları zararlı olduğu için ben vermedim kötü olur diye Smile istersen benimki gibi verebilirsin Smile

diğer yorumlarıda bi göreyim sonra net bi karar veririm
Ara
 Konu: Cvp: Nar yerler mi ? Yeseler bile zararı olurmu?
 Tarih: 29.03.2013, Saat:12:34
#8
vereceğim yiyecekleri hemen yemiyorsa ipe geçirebilirsin dal havasında olunca daha fazla ilgilerini çekiyo daha iyi yeiyolarAcik-agizli-gulumseme
KÜÇÜK AİLEM: http://www.sultanpapaganlari.com/konu-kucuk-ailem.html

Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.
Ara
 Konu: Cvp: Nar yerler mi ? Yeseler bile zararı olurmu?
 Tarih: 29.03.2013, Saat:12:52
#9
(29.03.2013, Saat:12:34)AhmetŞ Nickli Kullanıcıdan Alıntı: vereceğim yiyecekleri hemen yemiyorsa ipe geçirebilirsin dal havasında olunca daha fazla ilgilerini çekiyo daha iyi yeiyolarAcik-agizli-gulumseme

kesinlikle katılıyorum benimki elma yemiyordu ipe bağlayıp astım kafese akşamında bi baktım elmenın yarısı gitmiş Smile öyle daha bi zevkli ilgi çekici geliyor herhalde onlara Smile
Erkek Lutino ==> Cabbar
Dişi Pearl ==> Boncuk
Ara
 Konu: Cvp: Nar yerler mi ? Yeseler bile zararı olurmu?
 Tarih: 29.03.2013, Saat:13:00
#10
Benim Haydut'ta hiç bir şey yemezdi , sadece yemi ve suyu ...

Ne zamanki yanına dişi aldım , dişi herşey den yiyince sırf kıskançlığından ona kalmasın diye tek başına yemeye başlamıştı Smile

Dişi bir şey yerse gider yanına olay çıkartır hala.Smile
Ara
 


Nar yerler mi ? Yeseler bile zararı olurmu? konusu
Nar yerler mi ? Yeseler bile zararı olurmu? Konusunun Linki Direk Link
Nar yerler mi ? Yeseler bile zararı olurmu? Konusunun HTML Kodu HTML Link
Nar yerler mi ? Yeseler bile zararı olurmu? Konusu BBCode Linki BBCode Link
Nar yerler mi ? Yeseler bile zararı olurmu? Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  papağanım çok yem yerse bişey olurmu sultansülö 2 338 21.05.2016, Saat:17:09
Son Yorum: propontis
  hero baby versem birşey olurmu? behlülbaba 3 394 11.04.2016, Saat:18:25
Son Yorum: semerkant
  ekmegin zarari varmi ahmets1905 6 779 10.12.2015, Saat:16:18
Son Yorum: Açelya
  Silgi çöpü yese bişey olurmu ? Yahya.61 1 651 28.08.2015, Saat:16:44
Son Yorum: Açelya
  bu nedir zarari varmidir? daghan1tr 6 936 16.11.2014, Saat:23:48
Son Yorum: daghan1tr
  yumurta maması zararı maral433 13 1,702 15.10.2014, Saat:00:58
Son Yorum: SedatCengaver
  kara lahanın bir zararı varmı? geveze_07 3 1,014 06.01.2014, Saat:22:13
Son Yorum: Dmg
  Daldarının yüzüne bile bakmıyor skeshli 16 1,505 28.10.2013, Saat:11:27
Son Yorum: skeshli
  ballı sütün bi zararı var mıdır ? mstafaer 16 2,879 24.09.2013, Saat:16:53
Son Yorum: AhmetŞ
  Benim sultan yavrum iki gunluk ona anne babasiz baksam olurmu ? ZaurAZE 6 1,229 20.07.2013, Saat:13:11
Son Yorum: ömer02



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status