Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

Mücahit_ avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Miraç Kandiliniz Mubarek Olsun


 Konu: Miraç Kandiliniz Mubarek Olsun
 Tarih: 04.06.2013, Saat:19:44
#1
jku89l.jpg
2nqyy35.jpg
 Konu: Cvp: Miraç Kandiliniz Mubarek Olsun
 Tarih: 04.06.2013, Saat:19:49
#2
Miraç Kandili 5 Haziran, Çarşamba akşamı başlar
6 Haziran, Perşembe akşamı biterSmile
yani daha 24 saat varSmile
Bir gün kıyamet kopar çöker karanlık
ALLAH bizi affetmez çok günah aldık
Sevenler ayrılamaz,bir plan yaptık
Tüm ÇARŞI cehenneme kombine aldık.


Özel Mesaj İle Yardım Talebi Yasaktır!
 Konu: Cvp: Miraç Kandiliniz Mubarek Olsun
 Tarih: 04.06.2013, Saat:19:51
#3
(04.06.2013, Saat:19:49)xıdır Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Miraç Kandili 5 Haziran, Çarşamba akşamı başlar
6 Haziran, Perşembe akşamı biterSmile
yani daha 24 saat varSmile
biliyorum abi bügünden paylaşınca birşey olmaz Smile
 Konu: Cvp: Miraç Kandiliniz Mubarek Olsun
 Tarih: 04.06.2013, Saat:19:52
#4
(04.06.2013, Saat:19:51)legend_muco Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(04.06.2013, Saat:19:49)xıdır Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Miraç Kandili 5 Haziran, Çarşamba akşamı başlar
6 Haziran, Perşembe akşamı biterSmile
yani daha 24 saat varSmile
biliyorum abi bügünden paylaşınca birşey olmaz Smile

e hadi bakalım şimdiden tüm müslüman aleminin kandili mübarek olsun o zaman):
Bir gün kıyamet kopar çöker karanlık
ALLAH bizi affetmez çok günah aldık
Sevenler ayrılamaz,bir plan yaptık
Tüm ÇARŞI cehenneme kombine aldık.


Özel Mesaj İle Yardım Talebi Yasaktır!
 Konu: Cvp: Miraç Kandiliniz Mubarek Olsun
 Tarih: 04.06.2013, Saat:22:07
#5
(04.06.2013, Saat:19:51)legend_muco Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(04.06.2013, Saat:19:49)xıdır Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Miraç Kandili 5 Haziran, Çarşamba akşamı başlar
6 Haziran, Perşembe akşamı biterSmile
yani daha 24 saat varSmile
biliyorum abi bügünden paylaşınca birşey olmaz Smile

Bayram namazı kalabalık olur bugünden kılalım diyor muyuz ? Smile

Tüm müslüman aleminin kandili şimdiden mübarek olsun. Smile
Ara
 Konu: Cvp: Miraç Kandiliniz Mubarek Olsun
 Tarih: 05.06.2013, Saat:06:08
#6
Senin de kutlu olsun kardeşim..Smile
Ara
 Konu: Cvp: Miraç Kandiliniz Mubarek Olsun
 Tarih: 05.06.2013, Saat:08:41
#7
Tüm islam aleminin ve forumumuzun kandili Mübarek olsun Smile
KÜÇÜK AİLEM: http://www.sultanpapaganlari.com/konu-kucuk-ailem.html

Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.
Ara
 Konu: Cvp: Miraç Kandiliniz Mubarek Olsun
 Tarih: 05.06.2013, Saat:09:13
#8
tüm islam aleminin kandili mübarek olsun Smile
Ara
 Konu: Cvp: Miraç Kandiliniz Mubarek Olsun
 Tarih: 05.06.2013, Saat:12:05
#9
Allah daha nice kandillere çıkmayı nasib eylesin,hepimizin kusurları affedilir inş.
banada dua edin Smile
 Konu: Cvp: Miraç Kandiliniz Mubarek Olsun
 Tarih: 05.06.2013, Saat:12:21
#10
Hayırlı Kandiller Cümleten...
Ara
 


Miraç Kandiliniz Mubarek Olsun konusu
Miraç Kandiliniz Mubarek Olsun Konusunun Linki Direk Link
Miraç Kandiliniz Mubarek Olsun Konusunun HTML Kodu HTML Link
Miraç Kandiliniz Mubarek Olsun Konusu BBCode Linki BBCode Link
Miraç Kandiliniz Mubarek Olsun Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Question KURBAN BAYRAMINIZ MÜBAREK OLSUN.. ZaZa 1 198 13.09.2016, Saat:13:31
Son Yorum: erkanmedeni®
  Miraç Kandiliniz Mübarek Olsun. ademusta 8 510 03.05.2016, Saat:12:21
Son Yorum: gülnarin
  REGAİP KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN. AhmetŞ 9 579 07.04.2016, Saat:20:18
Son Yorum: plus41
  HERKESİN RAMAZAN BAYRAMI MÜBAREK OLSUN :) Eski55 19 1,602 18.07.2015, Saat:14:19
Son Yorum: AhmetŞ
  Regaip Kandiliniz Mübarek Olsun.. Hayırlı Kandiller Paşa58 5 800 23.04.2015, Saat:20:35
Son Yorum: SiyahSüt
  23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk BayramıMIZ Kutlu Olsun Osman01 4 918 23.04.2015, Saat:15:32
Son Yorum: isa
  Doğum Günün Kutlu Olsun Açelya :) Jeren 15 2,118 22.04.2015, Saat:14:00
Son Yorum: Açelya
  MEVLİD KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN :) AhmetŞ 6 1,401 02.01.2015, Saat:21:00
Son Yorum: Osman01
  Yeni Yılınız Kutlu Olsun... Alpdna 16 1,471 29.12.2014, Saat:15:00
Son Yorum: xkaan27x
  Cumhuriyet Bayramımız Kutlu Olsun ! Bıcırık17 8 1,431 29.10.2014, Saat:15:14
Son Yorum: Osman01



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status