Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

Necrobutcher avatar
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Merhabalaaar.


 Konu: Merhabalaaar.
 Tarih: 03.10.2012, Saat:15:58
#1
Merhaba arkadaşlar internette gezinirken bu siteyi gördüm ve bana faydalı olacak bilgilerin hepsi burdaymış meğer . aranıza yeni katılıyorum site kurallarını uygulayana kadar ufak tefer şeyleri mazur görmeniz dileğiyle iyi forumlar
 Konu: Cvp: Merhabalaaar.
 Tarih: 03.10.2012, Saat:16:03
#2
Hoş Gelidin serhat abi. Smile
 Konu: Cvp: Merhabalaaar.
 Tarih: 03.10.2012, Saat:16:03
#3
Hoşbulduk Smile
 Konu: Cvp: Merhabalaaar.
 Tarih: 03.10.2012, Saat:16:04
#4
Merhaba;Aramıza hoşgeldin Smile
Sorularınız İçin Lütfen Özel Mesaj Atmayınız, Uygun Başlık İle Uygun Katagoriye Konu Açarak Sorunuz.[Resim: http://www.sultanpapaganlari.com/images/icons/uyari.gif]
 Konu: Cvp: Merhabalaaar.
 Tarih: 03.10.2012, Saat:16:05
#5
site kurucusundan karşılama çok ince hoşbulduk teşekkür ederim Smile
 Konu: Cvp: Merhabalaaar.
 Tarih: 03.10.2012, Saat:16:05
#6
hoşgeldin kardeşim iyi forumlar
Allah Sultan Papağanlarımızla Muhabbetimizi Bozmasın
.......................... ve ................................
Sultanlarımızın İniş Takımlarına Zeval Vermesin İnşallah Clap

... Heart Sultan ' Hacı ŞakiR ' Heart ...
( Lutino, Yaklaşık 1 Yaş )
 Konu: Cvp: Merhabalaaar.
 Tarih: 03.10.2012, Saat:16:06
#7
Hoşbulduk esmir sizede iyi forumlar

arkadaşlar asıl araştırdığım konuya gelim benim 2 tane sultanım var dişi erkeğe göre biraz küçük ama erkek 2 ay daha büyük ondan erkeğim süreklii yuvalığa giriyor yuvanın girişini kıra kıra bir hal olduk ne yapıyor çiftleşme dönemine girmiş olmasına dair bir işaretmi yoksa
 Konu: Cvp: Merhabalaaar.
 Tarih: 03.10.2012, Saat:16:09
#8
Aramıza hoş geldin serhat kardeş Beyfendi
 Konu: Cvp: Merhabalaaar.
 Tarih: 03.10.2012, Saat:16:11
#9
Hoşbulduk .
 Konu: Cvp: Merhabalaaar.
 Tarih: 03.10.2012, Saat:16:22
#10
bildiğim kadarıyla erkek sultan 1,5 yaşında çiftleşmeye başlar. ama dişiler 8 aylıktan itibaren. yaşları tutuyorsa dediğin şey muhtemeldir.
Allah Sultan Papağanlarımızla Muhabbetimizi Bozmasın
.......................... ve ................................
Sultanlarımızın İniş Takımlarına Zeval Vermesin İnşallah Clap

... Heart Sultan ' Hacı ŞakiR ' Heart ...
( Lutino, Yaklaşık 1 Yaş )
 


Merhabalaaar. konusu
Merhabalaaar. Konusunun Linki Direk Link
Merhabalaaar. Konusunun HTML Kodu HTML Link
Merhabalaaar. Konusu BBCode Linki BBCode Link
Merhabalaaar. Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş




Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status