Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

limon-55 avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- merhaba sultanımı aldım ama .....?


 Konu: merhaba sultanımı aldım ama .....?
 Tarih: 29.11.2012, Saat:00:22
#1
merhaba arkadaşlar bu akşam kuşum geldi 3 aylık ve erkek ısırma huyu yok çok güzel ama nasıl davranacağım dan emin değilim herkes bir şey diyor ve farklı şeyler diyor ben hemen alıştırmak istiyorum nasıl davranmam lazım


16hu6og.jpg
Ara
 Konu: Cvp: merhaba sultanımı aldım ama .....?
 Tarih: 29.11.2012, Saat:00:25
#2
(29.11.2012, Saat:00:22)limon-55 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: merhaba arkadaşlar bu akşam kuşum geldi 3 aylık ve erkek ısırma huyu yok çok güzel ama nasıl davranacağım dan emin değilim herkes bir şey diyor ve farklı şeyler diyor ben hemen alıştırmak istiyorum nasıl davranmam lazım


16hu6og.jpg

Kafesinin düzeni yanlış tünekleri aşığıya değil yukarı koymanız gerekiyo birde tahta tünek alın yada yapın plastik tünekler çok sağlıksız....
Ara
 Konu: Cvp: merhaba sultanımı aldım ama .....?
 Tarih: 29.11.2012, Saat:00:26
#3
öncelikle hayırlı olsun tüneklerin kafes tabanına çok yakın ve plastik biraz yukarda olursa ve ahşap alırsan daha sağlıklı olur
Bir gün kıyamet kopar çöker karanlık
ALLAH bizi affetmez çok günah aldık
Sevenler ayrılamaz,bir plan yaptık
Tüm ÇARŞI cehenneme kombine aldık.


Özel Mesaj İle Yardım Talebi Yasaktır!
 Konu: Cvp: merhaba sultanımı aldım ama .....?
 Tarih: 29.11.2012, Saat:00:33
#4
bence acele etme kuş önce bir ortama alışsın. ilk yapılan hatalardan birisi de yeni gelen kuşu acele edip hemen kafesin dışına çıkartmak. bu çok tehlikeli kuş ortama alışmadan dışarı çıkarsa bir yerini sakatlamaa ihtimali çok yüksek. bir de kafesin aaltında bir ızgara olmalı aksi durumda kuş pisliği ile çok muhattap olur. tünekleri ahşaptan yaparsan iyi olur. kuşun sağlığı için önemli. bence bu forumda aradağın herşeyi bulabilirsin. bu nedenle kafana takılan birşey olursa arama yaptırarak konuları incele. sormak istediğin bir çok soruyu zaten birileri sormuş olabilir. sonuçta hemen hemen herkes aynı yoldan geçiyor. ben de yeniyim bu nedenle buradan bu şekilde çok faydalandığıma inanıyorum. alıştırma için de istersen burayı bir oku.
http://www.sultanpapaganlari.com/konu-ev...232#pid232
Ara
 Konu: Cvp: merhaba sultanımı aldım ama .....?
 Tarih: 29.11.2012, Saat:00:37
#5
arkadaşlar tünekleri 4 tane yemliklerin karşısına 2 tane koydum üstede 2 tane yani fotoda görünen tek tünek onlar değil ama haklısınız ahşap almam lazım ve 1-2 ay sonra yeni kafes alasım var

307vlmf.jpg

Kaju-Pamuk ve diğer arkadaşlar çok teşekkür ederim daha yeniyim en kısa zamanda eksiklerini tamamlayacağım ve bu sitede çok harika her şeyi öğretiyor tekrar teşekkürler
Ara
 Konu: Cvp: merhaba sultanımı aldım ama .....?
 Tarih: 29.11.2012, Saat:00:47
#6
(29.11.2012, Saat:00:37)limon-55 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: arkadaşlar tünekleri 4 tane yemliklerin karşısına 2 tane koydum üstede 2 tane yani fotoda görünen tek tünek onlar değil ama haklısınız ahşap almam lazım ve 1-2 ay sonra yeni kafes alasım var

307vlmf.jpg

Kaju-Pamuk ve diğer arkadaşlar çok teşekkür ederim daha yeniyim en kısa zamanda eksiklerini tamamlayacağım ve bu sitede çok harika her şeyi öğretiyor tekrar teşekkürler

önemli değil kuş yeni olduğundan vitamin takviyesi yapın tünekleride oklavadan yapabilirsiniz almanıza gerek yok.....
Ara
 Konu: Cvp: merhaba sultanımı aldım ama .....?
 Tarih: 29.11.2012, Saat:00:52
#7
şu anda onu düşünüyordum Smile evi araştırıyorum yan tarafta bahçe var gözüme dal kestirirsem oradan da alabilirimSmile
birde kuşçu suyuna katmam için vitamin verdi ondan başka bir şey takviye açısından almam gerekir mi?
Ara
 Konu: Cvp: merhaba sultanımı aldım ama .....?
 Tarih: 29.11.2012, Saat:00:56
#8
dostum her vitamini kullanma bazı vitaminleri kusun iyiliği için alıyoruz lakin kuşa zarar verebiliyor genelde toz şeklinde olanları kullan çünkü sıvı olanlar çok yararlı olmuyor havuç biber marul elma gibi sebze ve meyve takviyesi yap ama marulu cok verme ishal olmasın kuş şimdiden kuşunla sağlıklı uzun ömürler Smile
Ara
 Konu: Cvp: merhaba sultanımı aldım ama .....?
 Tarih: 29.11.2012, Saat:00:57
#9
(29.11.2012, Saat:00:52)limon-55 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: şu anda onu düşünüyordum Smile evi araştırıyorum yan tarafta bahçe var gözüme dal kestirirsem oradan da alabilirimSmile
birde kuşçu suyuna katmam için vitamin verdi ondan başka bir şey takviye açısından almam gerekir mi?

Dikkat edin her ağaç olmaz kuşunuzu zehirleye bilirsininz hangi ağaçların olacağı aşagıdaki linkte yazıyor.
http://www.sultanpapaganlari.com/konu-za...kiler.html
Vitamin olarak ne aldınız avi-vit alamanızı öneririm birde kuş kumu,mürekkep balığıkemiği önemlidir bunlarıda temin ederseniz güzel olur...
Ara
 Konu: Cvp: merhaba sultanımı aldım ama .....?
 Tarih: 29.11.2012, Saat:01:03
#10
bende kavak ağacının dalını koymayı düşünüyordum vitaminin kutusunda da multisol multi vitamin yazıyor suyuna 3 damla atmamı söylediler
Ara
 


merhaba sultanımı aldım ama .....? konusu
merhaba sultanımı aldım ama .....? Konusunun Linki Direk Link
merhaba sultanımı aldım ama .....? Konusunun HTML Kodu HTML Link
merhaba sultanımı aldım ama .....? Konusu BBCode Linki BBCode Link
merhaba sultanımı aldım ama .....? Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Bendende Merhaba :) GORAX 15 414 20.11.2016, Saat:08:20
Son Yorum: Alpdna
  3 aylık bir sultan aldım.Miniğe hangi yemi tavsiye edersiniz. caner.saglam 2 125 18.11.2016, Saat:17:07
Son Yorum: gkhnsrydn
  merhaba ekrem01 1 86 16.11.2016, Saat:13:50
Son Yorum: HarunÇ
  merhaba raifmeric 0 90 25.10.2016, Saat:23:02
Son Yorum: raifmeric
  Merhaba Erkay 3 127 22.10.2016, Saat:12:08
Son Yorum: Erkay
  herkeze merhaba youozgur 9 190 20.10.2016, Saat:22:01
Son Yorum: youozgur
Smile Merhaba EmreCixin 8 190 07.10.2016, Saat:17:41
Son Yorum: EmreCixin
  Merhaba Paşa_96 1 119 03.10.2016, Saat:13:14
Son Yorum: Enable
  Herkese Merhaba GORAX 3 132 03.10.2016, Saat:01:04
Son Yorum: mazlum
  Merhaba arguvendi 1 89 03.10.2016, Saat:00:56
Son Yorum: mazlum



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status