• Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
lutinomun davranışı erkek davranışı mı dişi davranışı mı?
#1


http://www.dailymotion.com/video/xxgarg_...RoSR6U004s
lutinomu alalı 1,5 yıl oldu iki yaşlarında cinsiyetini bilmediğimiz için yanına dişi almıştık dişi sadece kafasını kaşıtıyordu hiç ona karşıda kur ötüşü falan yapmadı melodik olarak ta pek öttüğünü görmedim çok nadir konuşur gibi ötüyor geri kalan zamanda hep tek tip tüneğe dayanıp kuyruğunu sallayarak kısık kısık ötüyor bazen de kuyruğunu kaldırarak kısık ötüyor dişiyi bir hafta önce ayırdık yanından bugünde yuvalığa girip orda değişik tonlarda ötüyor nedir cinsiyeti bir türlü çözemedim

#2
kurugu kaldırıp kısık kısık ötme si dişiye işarettir zaten 1.5 yıldır sizdeymiş hiç ıslık tarzında melodik ötüşü olmadıysa dişidir. dişiyle olmamış erkek alıp deniye bilirsiniz

Forum Kuralları               İlan Kuralları               Konu Açma Kuralları

                        Acil Yazarsan Geç Cevap Alabilirsin.
#3
değişik tonlarda ötüorsa erkektir

#4
birde erkek alıp deneyeceğim zaten bir tane almıştım dişi çıktı o da geri götürdüm lutinom çok saldırıyor yanında istemiyordu onu. arada öyle melodik gibi ses çıkartıyor onu da white face dişi vardı önceden yanında ayrı odalara götürünce dişi olanda aynı sesleri çıkartıyordu melodik gibi vallahi şu kuşun derdinden gına geldi bi tutturamadım şu eşini

#5
(12.02.2013, Saat:13:03)agusto Adlı Kullanıcıdan Alıntı: birde erkek alıp deneyeceğim zaten bir tane almıştım dişi çıktı o da geri götürdüm lutinom çok saldırıyor yanında istemiyordu onu. arada öyle melodik gibi ses çıkartıyor onu da white face dişi vardı önceden yanında ayrı odalara götürünce dişi olanda aynı sesleri çıkartıyordu melodik gibi vallahi şu kuşun derdinden gına geldi bi tutturamadım şu eşini

üretim konularını eş konularını oku yardımcı olacaktır hemen birleştirme kuşları vs. vs.

Forum Kuralları               İlan Kuralları               Konu Açma Kuralları

                        Acil Yazarsan Geç Cevap Alabilirsin.
#6
peki farkında olmadan ısırması dişi hareketi mi erkek hareketi mi eş istemeye başladığından beri oynarken ısırıyor öyle gaga vurması falan olmuyor yok önceden kolye künye oynardı artık onlarla oynuyorum ayağına ısırıyor



Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Sinirli disi soude 5 110 17.05.2017, Saat:18:53
Son Yorum: Nghn
  Erkek Sultanım ElestiriBey 0 71 27.04.2017, Saat:20:54
Son Yorum: ElestiriBey
  yeni erkek sultan aldim disi ilgilenmiyor. bi yardim melodi0704 0 117 21.04.2017, Saat:23:08
Son Yorum: melodi0704
Sad Dişi kuşum çiftleşmek istemiyor. Ne yapmalıyım Yardım Eder misiniz? isaenes_ 6 298 09.04.2017, Saat:23:27
Son Yorum: raifmeric
  Dişi sultan günde kaç saat yumurtaya oturur? murat3576 6 332 06.04.2017, Saat:15:46
Son Yorum: candark4349
  dişi sultanım çiftleşme isteği mi duyuyor? melodi0704 5 369 04.04.2017, Saat:23:16
Son Yorum: melodi0704
  dişi erkeğin ayağını ısırarak kanattı murat3576 0 96 03.04.2017, Saat:16:32
Son Yorum: murat3576
  yumurta mı geliyor? erkek varken kızgınlık yumurtası olur mu? murat3576 14 602 25.03.2017, Saat:14:31
Son Yorum: sezer Bey
  Erkek sultan papaganı disiyi yuvalığa sokmuyor.. Ahmet Can 0 209 14.03.2017, Saat:09:24
Son Yorum: Ahmet Can
  Erkek yumurtaya yatıyo disi yatmıyor Goztepeli 9 365 25.02.2017, Saat:09:39
Son Yorum: Goztepeli



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi