• Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lutino Sultan Gaga Sorunu Acıl Yardım Lutfen...(RESİMLİ)
#1
Arkadaslar Dun Es olarak aldım tabı erkek mı dısı mı sımdılık bellı degıl yanlız gagası cok tuaf alt cenesı daha uzun yada ust gaga kısa veya kırılmıs. bılemıyorum kabuksuz yem aldım kırıyor gıbı yıyormu tahmın edemıyorum. hemen dıyer yeme donuyor zaten onu yıyemeyınce eskıye donuyor patates puresı koydum ama tadına baktı beyenmedı herhalde resimler asa
ıdadır yarımlaınız ıcınb tessekurler..

s3ug4.jpg

s3ujf.jpg

#2
kuşunuz albino degıl lutıno umarım albıno fıyatına satmamışlardır. Gagasıda sanki üst gaga uzamış ve kesılmıs yada kırılmış alt gaga klasık gaga eger yem kırabılıyorsa bır sorun teşkil etmez.

Forum Kuralları               İlan Kuralları               Konu Açma Kuralları

                        Acil Yazarsan Geç Cevap Alabilirsin.
#3
bu zamana kadar yaşamış yani yem kırmış sorun olmaz sanırım

#4
Kuşunuzun Cinsi Lutino...
Gagası için bir şey diyemeyeceğim, Biraz takip edin yem yiyemyorsa elle beslemeniz gerekebilir.
Gagayı veterinere göstermekte fayda var...

#5
Üst gagası ucu kırılmış sanırım alt gaga üste biniyor zaten normalde üst gaga alt gaganın üstünde duruyor.kırık olduğu içinde içe doğru kalmış sanırım

Aaaa
#6
(31.08.2013, Saat:13:38)Gangstantikor Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Üst gagası ucu kırılmış sanırım alt gaga üste biniyor zaten normalde üst gaga alt gaganın üstünde duruyor.kırık olduğu içinde içe doğru kalmış sanırım
sizce sorun teskil edermi hocam ne kadar zamanda uzar acaba bilginiz var mi :/



Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Acil yardımm brkvrlgl 2 30 3 saat önce
Son Yorum: emrah.b
  Sultan Papağanım Hasta Lütfen Yardım Eder misiniz? ogz24 15 356 25.06.2017, Saat:03:24
Son Yorum: ogz24
  Sultan papağanım kusuyor aysee 0 49 20.06.2017, Saat:15:18
Son Yorum: aysee
  Yavru sultan papağanı uçamıyor Caglarkurt 2 81 20.06.2017, Saat:02:19
Son Yorum: Caglarkurt
  Acil yardım hasan2577 5 108 19.06.2017, Saat:20:20
Son Yorum: Mazi86
  nolur yardım,çıldırıcam, sultanlarımda bitlenme :( üstelik birde yavruda da var melodi0704 5 87 19.06.2017, Saat:01:15
Son Yorum: sultancik34
  anne sultan papağanım kanlı ishal oldu tastt001 0 54 15.06.2017, Saat:00:04
Son Yorum: tastt001
  Garip Sultan Papağanı Davranış Bozukluğu BurakT 3 116 10.06.2017, Saat:10:49
Son Yorum: Ayşe32
  Papağanımın Parmağı Kapıya Sıkıştı, Acil Yardım asilgungor 8 198 07.06.2017, Saat:15:33
Son Yorum: CansuHakan
Exclamation Yardım edin Papağanımın kanadı iyileşmiyor. mcCicikuş 5 149 30.05.2017, Saat:14:03
Son Yorum: SedatCengaver



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi