Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

limon-55 avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- limona eş olarak olarak alsam mı...


 Konu: limona eş olarak olarak alsam mı...
 Tarih: 06.02.2013, Saat:02:27
#1
Merhaba arkadaşlar. Dayımda lutino sultan papağanı var 1 yaş ve üzeridir dişi olduğunu düşünüyoruz ve aşırı yabani yaklaşmamıza bile izin vermiyor, dayım akvaryum hastası olduğundan kuşu bir odaya koymuş ve ilgilenmiyor sadece suyunu değiştirip yem veriyor. Asıl sorumu gelirsek limona eş almak istiyorum ama dayımdaki sultanada acıyorum o sultanı alsam limona eş olur mu acaba ailem sakın alma limonu parçalar bizi ısırır diyor Smile ama aklımda hep o sultan var ne yapacağıma karar veremedim limona zararı olur mu yoksa eş olur mu
Ara
 Konu: Cvp: limona eş olarak olarak alsam mı...
 Tarih: 06.02.2013, Saat:02:30
#2
ona da yazık ya Sad bence denemeye değer ama ilk etapta aynı kafese koymanızı önermem. aynı odada fakat farklı kafeslerde durup birbirlerine alıştıktan sonra zaten anlaşıp anlaşamayacakları da belli olur eğer birbirlerini severlerse zaten eş olurlar Smile hem belki limon sayesinde oda biraz evcilleşir Smile
Ara
 Konu: Cvp: limona eş olarak olarak alsam mı...
 Tarih: 06.02.2013, Saat:02:31
#3
limonu begenirse parçalamaz hiç bişe yapmaz şans işidir sultan eş tutturmak Smile) bi süre kafeslerini yan yana koyup beklemen lazım hakan kardeşim sonra bi yan yana denemek lazım baktınız olacak gibi degil ayıracaksınız bu iş olmaz .. baktınız birbirlerini kaşımaya başladılar tamamdır o iş basın nikahı Acik-agizli-gulumseme
ÇİKO
Ara
 Konu: Cvp: limona eş olarak olarak alsam mı...
 Tarih: 06.02.2013, Saat:02:33
#4
hehehe basın nikahı güzelmiş Smile
Ara
 Konu: Cvp: limona eş olarak olarak alsam mı...
 Tarih: 06.02.2013, Saat:02:35
#5
(06.02.2013, Saat:02:30)asasca Nickli Kullanıcıdan Alıntı: ona da yazık ya Sad bence denemeye değer ama ilk etapta aynı kafese koymanızı önermem. aynı odada fakat farklı kafeslerde durup birbirlerine alıştıktan sonra zaten anlaşıp anlaşamayacakları da belli olur eğer birbirlerini severlerse zaten eş olurlar Smile hem belki limon sayesinde oda biraz evcilleşir Smile

aslı hanım hiç evcilleşeceğini düşünmüyorum Smile dayımın eli hala yara içindeSmile

(06.02.2013, Saat:02:31)kubilayd06 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: limonu begenirse parçalamaz hiç bişe yapmaz şans işidir sultan eş tutturmak Smile) bi süre kafeslerini yan yana koyup beklemen lazım hakan kardeşim sonra bi yan yana denemek lazım baktınız olacak gibi degil ayıracaksınız bu iş olmaz .. baktınız birbirlerini kaşımaya başladılar tamamdır o iş basın nikahı Acik-agizli-gulumseme

tamam kubilay kardeşim limona eş oldu diyelim bu sefer ben ne yapacağım elime alamam ki mübarek bi kaptımı parçalamadan bırakmıyor
Ara
 Konu: Cvp: limona eş olarak olarak alsam mı...
 Tarih: 06.02.2013, Saat:02:38
#6
benim 2.ci sultanımda (oda limonSmile ) elimi öyle bi ısırdıki daha doğrusu tırnağımı kökünden kırmış parçalamış hala geçmedi bikaç ay da geçmez sanırım. ama şimdi ilgimden ötürü bide ilk sultanım Lokumun sayesinde yavaş yavaş alışıyo bana. belki sizinki de ilgiyi görünce bide limonun evcil olup size geldiğini gördükçe yelkenleri suya indirebilir diye düşündüm. tabi yaşı biraz büyük olduğu için biraz daha zor olabilir evcilleşmesi ama en azından ısırma huyundan vazgeçer giibime geliyor Smile en olmadı yavrularını seversiniz Smile tabii ki yine de karar sizin Smile
Ara
 Konu: Cvp: limona eş olarak olarak alsam mı...
 Tarih: 06.02.2013, Saat:02:42
#7
o zaman ben ne yapım sultanı alıp limonun kafesinin yanına koyarım limona alışana kadarda ben eğitmeye çalışırım tamam tamam öyle yapım ben

bugün arabaya atladım 2 kere dayımın evinin önüne gittim geri geldim alsam mı almasam mı dieSmile
Ara
 Konu: Cvp: limona eş olarak olarak alsam mı...
 Tarih: 06.02.2013, Saat:02:43
#8
denemekten zarar gelmez benceSmile baktınız olmuyor dayınıza geri iade edersiniz Smile
Ara
 Konu: Cvp: limona eş olarak olarak alsam mı...
 Tarih: 06.02.2013, Saat:02:44
#9
bi eldivene bakar kardeşim ya sıkma canını .. sonrada yavrularından bi tane erkek ayırır onu evcilleştirirsin yada sultanları çoğaltıp sahiplendirip biriken para ile jako alırsın Acik-agizli-gulumseme bence süper Smile
ÇİKO
Ara
 Konu: Cvp: limona eş olarak olarak alsam mı...
 Tarih: 06.02.2013, Saat:02:45
#10
(06.02.2013, Saat:02:43)asasca Nickli Kullanıcıdan Alıntı: denemekten zarar gelmez benceSmile baktınız olmuyor dayınıza geri iade edersiniz Smile

artık öyle yapacağım aslı hanım sultana çok acıyorum hiç ilgi göstermiyor odanın birine koymuş öyle tek başına kafesin içinde duruyor ve alalı 5-6 ay olmuştur anca 2-3 kere 10 dk lık kafesinden çıkartmıştır.
Ara
 


limona eş olarak olarak alsam mı... konusu
limona eş olarak olarak alsam mı... Konusunun Linki Direk Link
limona eş olarak olarak alsam mı... Konusunun HTML Kodu HTML Link
limona eş olarak olarak alsam mı... Konusu BBCode Linki BBCode Link
limona eş olarak olarak alsam mı... Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  vitamin olarak NECTON E VE NECTON S fencihoca01 13 646 28.03.2016, Saat:17:46
Son Yorum: Nsp
  Çift olarak Sultan papağanı alıcam yardımlarınızı bekliyorum.. Jakomahmut 18 1,215 18.01.2015, Saat:00:13
Son Yorum: Haluké
  Çift olarak aldım ancak çiftleşiceklermi emin değilim oguzalbayrak 13 1,339 04.06.2014, Saat:00:31
Son Yorum: oguzalbayrak
  Bu dişiyi erkeğime alsam sıkıntı olurmu (ss'li) Esved1453 8 1,197 18.02.2014, Saat:13:02
Son Yorum: L1m0n
  Paşaya eş olarak dişi bir kuş alsammı? sdirlik500 6 840 24.12.2013, Saat:18:26
Son Yorum: sdirlik500
  Benim afacana eş alsam uygun olur mu? holopter 10 1,349 01.07.2013, Saat:13:06
Son Yorum: çikoo
  kızıştırmak için bildiğiniz doğal olarak ne vermek lazım . . xkaan27x 13 3,429 13.05.2013, Saat:13:23
Son Yorum: Er-Han
  eş olarak ne alayım ates11 4 1,142 16.03.2013, Saat:23:25
Son Yorum: AhmetŞ
  Limona eş alırken dikkat etmem gerekenler nelerdir? limon-55 11 1,415 16.02.2013, Saat:20:00
Son Yorum: limon-55
  sultanima kendi yasindan buyuk disi alsam uygunmu ? Apachi 14 1,764 17.01.2013, Saat:12:40
Son Yorum: siyahinci



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status