• 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Limon Hasta
#1
Daha cuma günü aldık , ama geldiğinden beri hapşuruyor. Burnunda akıntı yok ama genellikle kabarık duruyor ve ishal galiba. Sera ishal ilacı koydum suluğuna ama pek bi değişme olmadı . Patates haşlıyorum şu anda , ishali tamam da hapşurmanın neden olduğunu pek anlayamadım. Birde ilk limon öldükten sonra vitaform antibiyotik de aldım , bunu hangi şartlarda nasıl , ne kadar kullanıyoruz bilen arkadaşlardan bilgi bekliyorum.
buraya ilgi lütfen , problem yaşıycakmışın hissi var
farukwm1, üyesi Sultan Papağanları - Sultan Papağanı Forum forumlarına 15.09.2011 tarihinde katılmıştır.
#2
abiler , ablalalar bi baksanız
farukwm1, üyesi Sultan Papağanları - Sultan Papağanı Forum forumlarına 15.09.2011 tarihinde katılmıştır.
#3
kuşun fotoğrafını, en son yaptığı dışkısının fotoğrafını bir de ne sıklıkla hapşurduğunu rica edeceğim ben sizden. ona göre yardımcı olabiliriz.
lutino dişi: zoe
pied erkek: fındık
#4
tamam geliyo birkaç dakika içinde
farukwm1, üyesi Sultan Papağanları - Sultan Papağanı Forum forumlarına 15.09.2011 tarihinde katılmıştır.
#5
Faruk ablacım hemen ilaç kullanmasan olmaz mı? Şimdi o kuş yeni geldiği için 3 gün bu halde olması normal bence tüyleri ile çok ilgileniyorsa hapşurmasıda normaldir.Ama sen Zeynep'in dediği gibi resimleri ekle bir görelim bakalım ufaklığı.
Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız [Resim: http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif] butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.

Fotoğraf Yüklemek İçin Tıklayın.!

Forum Kuralları
İlan Kuralları
Konu Açma Kuralları
#6
[Resim: 31lqw.jpg]
[Resim: 31lsy.jpg]

durum budur. hafif kilolu bi kuş , dışkısını çekemedim , daha yeni temizledim kafesini ve pislemediler daha.
farukwm1, üyesi Sultan Papağanları - Sultan Papağanı Forum forumlarına 15.09.2011 tarihinde katılmıştır.
#7
çok mu hapşırıyor? kendini temizlerken veya temizledikten sonra zaten art arda 3-5 kere hapşırırlar. gün içinde de arada bi yapabilir. sürekli uyuklar halde mi yoksa sadece kabarık mı duruyor? dışkı fotoğrafını bekliyorum ben hala
lutino dişi: zoe
pied erkek: fındık
#8
hapşurma günde 3-4 kez oluyo. her seferinde de art arda 5 er 6 şar kez hapşuruyor. gün içinde genelde kabarık , ama uyku halinde de değil . zaten gece de uyumamış olabilir , yeni geldi , alışamamıştır belkide.
farukwm1, üyesi Sultan Papağanları - Sultan Papağanı Forum forumlarına 15.09.2011 tarihinde katılmıştır.
#9
böyle dediğiniz gibiyse hapşırmalar normal. abartılacak bir şey yok. dışkıyı bekleyelim yine de. ama yeni geldi diye kabarık duruyordur. uyuklama yok, doğru düzgün hapşırma yok. ilaçlık bi durum yok. avivit multi verin yarım ölçek.
lutino dişi: zoe
pied erkek: fındık
#10
Kakalar geldi

[Resim: 31mch.jpg][Resim: 31m99.jpg]
[Resim: 31mb6.jpg]

üzerlerindeki yemler dökülüp yapıştı , yoksa sindirilmeden çıkmadılar , duman ın da limon un da dışkıları aynı böyle. son resimdeki biraz yayılmış , onu ızgarayı çıkarırken ben yaydım yanlışlıkla , yoksa o da diğerleri gibi .
yokmu fikri olan?
farukwm1, üyesi Sultan Papağanları - Sultan Papağanı Forum forumlarına 15.09.2011 tarihinde katılmıştır.


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Hasta ama nesi var anlayamıyorum :( gofy06 9 226 14.04.2017, Saat:11:42
Son Mesaj: gofy06
  Hasta mı acaba Onur Ermiş 10 282 27.03.2017, Saat:13:14
Son Mesaj: raifmeric
  fıstık hasta yardım lütfen Ayşe32 21 614 21.03.2017, Saat:20:55
Son Mesaj: Ayşe32
  Hasta PaşaPaşa12 4 172 20.03.2017, Saat:19:48
Son Mesaj: raifmeric
  HAYDAR aşırı hasta. yeni sahiplendim. tunahanak11 11 394 15.03.2017, Saat:10:41
Son Mesaj: raifmeric
  çok acil yardım lütfen Paşam hasta mı yusufmert06 1 192 25.02.2017, Saat:20:02
Son Mesaj: MİÇO129
  PAPAĞANIM ÇOK HASTA Tuana.ssu 6 305 19.02.2017, Saat:23:07
Son Mesaj: Tuana.ssu
  Hasta mı (fotoğraflı) Nykleus 5 296 04.02.2017, Saat:12:35
Son Mesaj: paşa40
  ÇOK ACİL YARDIMA İHTİYACIM VAR SULTAN PAPAĞANIM HASTA! kutayyamanlar 6 430 04.02.2017, Saat:09:19
Son Mesaj: nil sip
  fındık hasta yardım edin lütfen!! Ayşe32 18 551 01.02.2017, Saat:20:35
Son Mesaj: azadnil



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi