Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

efe96 avatar
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- kuşumun değişik hareketleri


 Konu: kuşumun değişik hareketleri
 Tarih: 20.01.2012, Saat:11:50
#1
meraba benim kuşum erkek kuyruk altı vs fiziksel belirtilere göre neyse son günlerde değişik hareketler yapıyor çubuğunda kanat ve kuyruk açıp yarasa gibi ters dönüyor ve vücutla kuyruğunu hıphızlı köpeklerin banyo sonrası yaptığı gibi çırpınıyo vede bazen dişi veya erkek kuş seslerine değişik biçimlerde ötüyo ama daha biraz küçük bunlar kur belirtisimi hastalıktan deil gibi şükür ama anlayamadım ayrıca kafes tellerini tekmeler gibi hareketi var bazı sesleri fln duyunca
•• I♥ ¢¡¢¡Kµ§ ••
 Konu: Cvp: kuşumun değişik hareketleri
 Tarih: 20.01.2012, Saat:12:00
#2
Video Koyabilirsin, o hareketleri yaparken? Oynuyor gibi geldi bana..
Sorularınız İçin Lütfen Özel Mesaj Atmayınız, Uygun Başlık İle Uygun Katagoriye Konu Açarak Sorunuz.[Resim: http://www.sultanpapaganlari.com/images/icons/uyari.gif]
 Konu: Cvp: kuşumun değişik hareketleri
 Tarih: 20.01.2012, Saat:12:02
#3
Kuşlar çok hereketsiz kalınca böyle hareketler yapabilirler yukarda yazdığın gibi yarasa duruşu mesala bu hareketi kanatlarını açmak ve yağ bağlamamak için yapıyor.Gagasını tellere vurmak eş istiyor anlamına gelebilir.Banyodan sonra çırpınma herkezin kuşunda var kolay kurumak için.
 Konu: Cvp: kuşumun değişik hareketleri
 Tarih: 20.01.2012, Saat:12:06
#4
ama banyodan sonra deil herhangi zamanda değişik bi zamanda yapıyo kafasına elektrik verilmiş gibi kafadan vücuda sonra kuyruğa kadar yapıyo anını yakalarsan video çekicem vede kur hareketi tek kafesin tellerine vurmasım yoksa başka belirtileride varmı?
•• I♥ ¢¡¢¡Kµ§ ••
 Konu: Cvp: kuşumun değişik hareketleri
 Tarih: 20.01.2012, Saat:12:17
#5
Bildiğim kadarıyla sultanlar tüy temizliğini çok severler boş zamanlarında tüylerini temizlemekle uğraş verirler.Eyer aşırı tüyleriyle uğraşıyor ve uzun zaman kaşnıyorsa bunun sebebi bit pire olabilir.Kafesi daima temiz tutmalısın,dışkısıyla temas etmemeli.Bunun dışında yaptı su sirkeleme tarzı hareketler doğal hareketler temizlikten sonra yaparlar.

Kur hareketlerine gelince Erkeklerde devamlı yüksek sesli ötmeleri bir belirtidir.Tellere gagasını vurma gibi.aşırı ballı yemler bu işi tetikler.yada yanına bir dişi koyduğunda devamlı dişinin üstüne çıkmaya çalıyorsa kızgınlaşmanın bir göstergesidir.
 Konu: Cvp: kuşumun değişik hareketleri
 Tarih: 20.01.2012, Saat:15:30
#6
aslında dikkat ediyorum temizliğine fln ama bazı dışkılar ızgarada kalıyo bu arada benimki günde 3.5 saat aşırı gürültülü ötüyo yanına gidince biraz sessiz oluyor ama.
•• I♥ ¢¡¢¡Kµ§ ••
 


kuşumun değişik hareketleri konusu
kuşumun değişik hareketleri Konusunun Linki Direk Link
kuşumun değişik hareketleri Konusunun HTML Kodu HTML Link
kuşumun değişik hareketleri Konusu BBCode Linki BBCode Link
kuşumun değişik hareketleri Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Kuşumun durumu ortada, lütfen yardım ! berkantkeskin28 19 332 18.03.2017, Saat:00:08
Son Mesaj: raifmeric
  sultanımın videodaki ötüşü ve hareketleri ne anlama geliyor paşa40 9 175 05.03.2017, Saat:22:33
Son Mesaj: raifmeric
  Kuşumun sol omzu kalbi gibi atìyor bide nefese alirke sol omzu sisiyor ne yapmam grk Canaliemir12 0 71 28.02.2017, Saat:22:20
Son Mesaj: Canaliemir12
  Kuşumun kuyrukları Fmc25 4 159 15.02.2017, Saat:23:19
Son Mesaj: Fmc25
  Kuşumun Kanadı Kanadı paşa40 8 247 30.01.2017, Saat:01:48
Son Mesaj: paşa40
  kuşumun yanına yeni bi papiş alıcam yaş tahmini nasıl yaparım BirYabancı 3 184 26.01.2017, Saat:21:02
Son Mesaj: caltuntas
  Kusumun tuyu cok dokuluyor Srkya00 2 206 01.10.2016, Saat:10:49
Son Mesaj: çikoo
  Kusumun tirnagi neden boyle? Srkya00 6 391 10.09.2016, Saat:12:51
Son Mesaj: Sezgincakir1
  kuşumun burnu sağlıklımı Helvakade 7 343 04.09.2016, Saat:19:20
Son Mesaj: Helvakade
  Kuşumun davranışı(videolu) Nykleus 1 244 02.08.2016, Saat:00:43
Son Mesaj: Gogopesttgo



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status