Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
Mybestpetshop
001alp001 avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Kuşumun cinsiyeti?(videolu ve resimli)


 Konu: Kuşumun cinsiyeti?(videolu ve resimli)
 Tarih: 02.10.2012, Saat:18:25
#1
Arkadaşlar size dün bahsettiğim sultanımın görüntüsünü ve videosunu koyuyorum

dllq3.jpg





Cinsiyetini konusunda yardımcı olursanız çok sevinirim...
Ara
 Konu: Cvp: Kuşumun cinsiyeti?(videolu ve resimli)
 Tarih: 02.10.2012, Saat:18:25
#2
erkek
Ara
 Konu: Cvp: Kuşumun cinsiyeti?(videolu ve resimli)
 Tarih: 02.10.2012, Saat:18:28
#3
(02.10.2012, Saat:18:25)nusretcan Nickli Kullanıcıdan Alıntı: erkek
Fakat çoğu kişi videodaki ötüş dişi ötüşü diyorNasil kafam çok karışık

Cevap yok mu???
Ara
 Konu: Cvp: Kuşumun cinsiyeti?(videolu ve resimli)
 Tarih: 02.10.2012, Saat:21:59
#4
melodili ötüyorsa erkek tek tip ötüş dişidir.Bu tek tip dişi bence.
Sert ötüyor ama bu erkek olduğunu göstermez.melodi ve nağmeli çıkarsa erkek.
Ara
 Konu: Cvp: Kuşumun cinsiyeti?(videolu ve resimli)
 Tarih: 02.10.2012, Saat:22:12
#5
(02.10.2012, Saat:21:59)gulsahozcan Nickli Kullanıcıdan Alıntı: melodili ötüyorsa erkek tek tip ötüş dişidir.Bu tek tip dişi bence.
Sert ötüyor ama bu erkek olduğunu göstermez.melodi ve nağmeli çıkarsa erkek.
teşekkürler yorumunuz için.Benimki daha 4aylık.Erkeklerde melodili ses sonradan çıkabiliyor mu?Yani sonradan melodilere geçmesin yoksa pişman olurum valla,yakında eş alıcam çünküGulumseme
Ara
 Konu: Cvp: Kuşumun cinsiyeti?(videolu ve resimli)
 Tarih: 02.10.2012, Saat:22:15
#6
Arkadaşlar Şu Konuları doğru katagorilere acarsanız Vallahi cok makbule geçicek..
Sorularınız İçin Lütfen Özel Mesaj Atmayınız, Uygun Başlık İle Uygun Katagoriye Konu Açarak Sorunuz.http://www.sultanpapaganlari.com/images/icons/uyari.gif

Bilgi-Kaynak Bkz: Özel Mesajlar Hakkında URL'ye Git
 Konu: Cvp: Kuşumun cinsiyeti?(videolu ve resimli)
 Tarih: 02.10.2012, Saat:22:18
#7
(02.10.2012, Saat:22:15)SERHAT Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaşlar Şu Konuları doğru katagorilere acarsanız Vallahi cok makbule geçicek..

kusra bakmayın bu siteye yeni üyeyim sabahta dershaneye yetişiim derken konuyu nereye açacağımı bilemedm.Konuyu farklı kategoriye taşıdığınız için teşekkürlerGulumseme
Ara
 Konu: Cvp: Kuşumun cinsiyeti?(videolu ve resimli)
 Tarih: 02.10.2012, Saat:22:20
#8
(02.10.2012, Saat:22:18)001alp001 Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(02.10.2012, Saat:22:15)SERHAT Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaşlar Şu Konuları doğru katagorilere acarsanız Vallahi cok makbule geçicek..

kusra bakmayın bu siteye yeni üyeyim sabahta dershaneye yetişiim derken konuyu nereye açacağımı bilemedm.Konuyu farklı kategoriye taşıdığınız için teşekkürlerGulumseme

Videoda Erkek ötüşü hiç sergilemiyor,Yeni geldi ise belli bi süre erkek bile olsa hemen ötmeyebilir..

http://www.sultanpapaganlari.com/konu-su...deolu.html
Sorularınız İçin Lütfen Özel Mesaj Atmayınız, Uygun Başlık İle Uygun Katagoriye Konu Açarak Sorunuz.http://www.sultanpapaganlari.com/images/icons/uyari.gif

Bilgi-Kaynak Bkz: Özel Mesajlar Hakkında URL'ye Git
 Konu: Cvp: Kuşumun cinsiyeti?(videolu ve resimli)
 Tarih: 02.10.2012, Saat:22:37
#9
(02.10.2012, Saat:22:20)SERHAT Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(02.10.2012, Saat:22:18)001alp001 Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(02.10.2012, Saat:22:15)SERHAT Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaşlar Şu Konuları doğru katagorilere acarsanız Vallahi cok makbule geçicek..

kusra bakmayın bu siteye yeni üyeyim sabahta dershaneye yetişiim derken konuyu nereye açacağımı bilemedm.Konuyu farklı kategoriye taşıdığınız için teşekkürlerGulumseme

Videoda Erkek ötüşü hiç sergilemiyor,Yeni geldi ise belli bi süre erkek bile olsa hemen ötmeyebilir..

http://www.sultanpapaganlari.com/konu-su...deolu.html
biliyorum çok soru soruyorum fakat merakımı gidermem lazımGulumseme
Benimki geleli 1hafta olucak 2hafta sonrada eş almaya gidicem.Ve bizim aileye çok alıştı elden ele kendini sevdiriyor yani çok rahat streste falan değil.O yüzden ben bunu 3.hafta eş almaya götürcem ya,3.haftaya kadar normalde alışkın erkek bi sultan melodik sesler çıkartmaya başlar mı?

Ayrıca yardımı olurmu bilmiyorum fakat bizimkileri serbest bıraktığımda sultanla erkek muhabbet iyi anlaşıyorlar.Fakat dişi muhabet sultanı yaklaştırmıyor çok kötü gagalıyor sultanı

Ayna koymamıda tavsiye eder misiniz?Belki aynadakini eş zannederde erkekse kur falan yapmaya çalışır,ağzından yem vermeye çalışır...
Ara
 Konu: Cvp: Kuşumun cinsiyeti?(videolu ve resimli)
 Tarih: 13.10.2012, Saat:08:33
#10
ERKEK
Ara
 


Kuşumun cinsiyeti?(videolu ve resimli) konusu
Kuşumun cinsiyeti?(videolu ve resimli) Konusunun Linki Direk Link
Kuşumun cinsiyeti?(videolu ve resimli) Konusunun HTML Kodu HTML Link
Kuşumun cinsiyeti?(videolu ve resimli) Konusu BBCode Linki BBCode Link
Kuşumun cinsiyeti?(videolu ve resimli) Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Cinsiyeti nedir? thorondor 0 28 6 saat önce
Son Yorum: thorondor
  Cinsiyeti sizce nedir ? Kokumsuz27 0 35 9 saat önce
Son Yorum: Kokumsuz27
  Tarçın'ın Cinsiyeti Aklımı Karıştırıyor raifmeric 1 47 Dün, Saat:21:29
Son Yorum: sezer Bey
  Sultan papağanı cinsiyeti yardım Kerimaykut 5 179 19.02.2017, Saat:21:40
Son Yorum: Enes Bey
  Cinsiyeti nedir sizce ? slhgnss 4 131 19.02.2017, Saat:14:14
Son Yorum: slhgnss
  Kuşun cinsiyeti nedir gkhnsrydn 5 133 18.02.2017, Saat:14:42
Son Yorum: Haluké
  Sultan Papağanımın Cinsiyeti ersel113 1 82 17.02.2017, Saat:00:52
Son Yorum: ersel113
Fikir Duman'ın Cinsiyeti Nedir? Erkek Diyerek Aldım Ama...??? Heisenberg 3 126 10.02.2017, Saat:00:12
Son Yorum: sezginaly
  Cinsiyeti hakkında yardım edermisiniz dgc51 17 481 05.02.2017, Saat:21:39
Son Yorum: Haluké
  Cinsiyeti hakkinda yardim Erdi154 6 182 05.02.2017, Saat:14:11
Son Yorum: Erdi154



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status