Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

cevho1123 avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- kuşum surekli tepinio hiç durmuo


 Konu: kuşum surekli tepinio hiç durmuo
 Tarih: 18.04.2013, Saat:12:19
#1
alışırmı 5 dk da bi kafesde durmadan hareket edio tırmanıo cığlık atıo en sonunda aşşağı inio kafasını bana doğru uzatıo sağ sola tepinio kafa tutuo sakinleşmesi için bekliorum öle kafesin karşısından çekilim die ama yarım saat tepinse tepincek hiç durmuo ayağınıda hafif kanatmış nası yapcam bilmiorum çok fena yardım hiç yanına gitmesem bile 5 dk dinlenio gene başlıo 2 gun oldu geleli sizinkilerde bu kadar hırçınmıdı
Ara
 Konu: Cvp: kuşum surekli tepinio hiç durmuo
 Tarih: 18.04.2013, Saat:12:21
#2
(18.04.2013, Saat:12:19)cevho1123 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: alışırmı 5 dk da bi kafesde durmadan hareket edio tırmanıo cığlık atıo en sonunda aşşağı inio kafasını bana doğru uzatıo sağ sola tepinio kafa tutuo sakinleşmesi için bekliorum öle kafesin karşısından çekilim die ama yarım saat tepinse tepincek hiç durmuo ayağınıda hafif kanatmış nası yapcam bilmiorum çok fena yardım hiç yanına gitmesem bile 5 dk dinlenio gene başlıo 2 gun oldu geleli sizinkilerde bu kadar hırçınmıdı

BİŞEYDEN KORKMUŞ OLABİLİR BIRAK KENDİ HALİNE TAKILSIN SENDEN DE KORKMUŞ OLABİLİR SmileSmileSmileSmile
KAFESİ BAŞKA ODAYA AL BİDE ÖYLE DENE ODADA BİŞEYDEN RAHATSIZ OLMUŞ OLABİLİR AKLIMA BUNLAR GELİYO
Ara
 Konu: Cvp: kuşum surekli tepinio hiç durmuo
 Tarih: 18.04.2013, Saat:12:26
#3
benimkide dün geldi... çok feci kafesin yanına yaklaşamıyorum Smile) napçaz bu sıpalarla bilmem.... nasıl yem vercem diye düşünüyorum.....
Alf (Sultanım)

Leyla & Mecnun (Hint Bülbüllerim)

Şeker, Kuzey, Güney Heart (Mübişlerim)

1 Japon balığı
1 Beta
2 kaplumbağa
4 lepistes bi sürü yavru F04
Ara
 Konu: Cvp: kuşum surekli tepinio hiç durmuo
 Tarih: 18.04.2013, Saat:12:29
#4
(18.04.2013, Saat:12:26)btlbetul Nickli Kullanıcıdan Alıntı: benimkide dün geldi... çok feci kafesin yanına yaklaşamıyorum Smile) napçaz bu sıpalarla bilmem.... nasıl yem vercem diye düşünüyorum.....

BENİMKİDE 4 HAFTALIK DAHA SESİNİ DUYMADIM ÖYLE MASUM TAKILIYO DELİ EDİIYO BENİ SmileSmileSmile KUS DEDİĞİN BİRAZ HAREKETLİ OLUR YAA GARFİELD KOYCAM ADINI BU GİDİŞLE SmileSmileSmile
Ara
 Konu: Cvp: kuşum surekli tepinio hiç durmuo
 Tarih: 18.04.2013, Saat:12:31
#5
kafesin üzerini bişeyle örtseniz sakinleşene kadar işe yarayabilir belki bazen biz koyuyorduk ilk zamanlar
Ara
 Konu: Cvp: kuşum surekli tepinio hiç durmuo
 Tarih: 18.04.2013, Saat:12:32
#6
ÜSTÜNÜ ÖRTMEKK DodgyDodgyDodgy AKILLICA AlkisAlkisAlkisAlkisAlkis
Ara
 Konu: Cvp: kuşum surekli tepinio hiç durmuo
 Tarih: 18.04.2013, Saat:12:33
#7
(18.04.2013, Saat:12:29)machin_designer Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(18.04.2013, Saat:12:26)btlbetul Nickli Kullanıcıdan Alıntı: benimkide dün geldi... çok feci kafesin yanına yaklaşamıyorum Smile) napçaz bu sıpalarla bilmem.... nasıl yem vercem diye düşünüyorum.....

BENİMKİDE 4 HAFTALIK DAHA SESİNİ DUYMADIM ÖYLE MASUM TAKILIYO DELİ EDİIYO BENİ SmileSmileSmile KUS DEDİĞİN BİRAZ HAREKETLİ OLUR YAA GARFİELD KOYCAM ADINI BU GİDİŞLE SmileSmileSmile
ooo o çok küçükmüş.... benimkisi 55 günlük daha dün geldi... garfield güzel olur... ben alf koydum kolay öğrensin ilerde belki konuşursa alf alf alf der Smile)

bakalım ne zaman alışçaz bende onndan korkuyorum aslında Smile)
Alf (Sultanım)

Leyla & Mecnun (Hint Bülbüllerim)

Şeker, Kuzey, Güney Heart (Mübişlerim)

1 Japon balığı
1 Beta
2 kaplumbağa
4 lepistes bi sürü yavru F04
Ara
 Konu: Cvp: kuşum surekli tepinio hiç durmuo
 Tarih: 18.04.2013, Saat:12:34
#8
(18.04.2013, Saat:12:26)btlbetul Nickli Kullanıcıdan Alıntı: benimkide dün geldi... çok feci kafesin yanına yaklaşamıyorum Smile) napçaz bu sıpalarla bilmem.... nasıl yem vercem diye düşünüyorum.....

benim dışardan takılıo yem valla nabardım bilmem öbur turlu inşlallah sakinleşirler kendine zarar verio çunku

(18.04.2013, Saat:12:32)machin_designer Nickli Kullanıcıdan Alıntı: ÜSTÜNÜ ÖRTMEKK DodgyDodgyDodgy AKILLICA AlkisAlkisAlkisAlkisAlkis

ustunu örtsek daha kötu olur sanki alışması filan sonunda pes etcek inşallah
Ara
 Konu: Cvp: kuşum surekli tepinio hiç durmuo
 Tarih: 18.04.2013, Saat:12:36
#9
ilk günler benim kuşta öyleydi artık kafesin içinde koşmuyor kendi haline bırakın birkaç gün
 Konu: Cvp: kuşum surekli tepinio hiç durmuo
 Tarih: 18.04.2013, Saat:13:01
#10
malesef yukleme işlemini yapamadım beceremedim
Ara
 


kuşum surekli tepinio hiç durmuo konusu
kuşum surekli tepinio hiç durmuo Konusunun Linki Direk Link
kuşum surekli tepinio hiç durmuo Konusunun HTML Kodu HTML Link
kuşum surekli tepinio hiç durmuo Konusu BBCode Linki BBCode Link
kuşum surekli tepinio hiç durmuo Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  kuşum benden korkuyo ama yüzüme çok yaklaşıyo GhettoBird 1 76 14.01.2017, Saat:12:49
Son Yorum: OrkunÖzaydın
  Sultan 2 aydır bende sürekli çığlık atıyor ne yapmalıyım? Kdrakgnc 3 267 09.11.2016, Saat:18:16
Son Yorum: emrah.b
  2 aylık kuşum ötmüyor erkek Gogopesttgo 3 583 07.12.2015, Saat:00:31
Son Yorum: Eryudes
  Sürekli Perdeye konuyor tifoso1905 3 429 24.11.2015, Saat:17:40
Son Yorum: AhmetŞ
  Kuşum Strese mi girdi ? cuthalionn 6 1,087 14.10.2015, Saat:10:03
Son Yorum: d_tolgahan
  Kuşum sadece aciktiginda bana geliyor? lım10 1 514 09.10.2015, Saat:11:10
Son Yorum: Emre.Adana.01
  sürekli elimi ısırıyor durmuyor Cengizhan 19 1,599 25.09.2015, Saat:01:43
Son Yorum: Gogopesttgo
  Kuşum Isırmaya Başladı Arif-Ateş 8 1,066 11.07.2015, Saat:13:33
Son Yorum: ultra_dadas
  İmdattt kuşum susmuyor:( Çarşı1903 12 1,500 28.06.2015, Saat:11:36
Son Yorum: danscı sultan
  Kuşum alışmıyor danscı sultan 0 566 27.06.2015, Saat:18:14
Son Yorum: danscı sultan



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status