Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

efecik avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- kuşum hastammmıı acil bakin korkuyorum


 Konu: kuşum hastammmıı acil bakin korkuyorum
 Tarih: 21.09.2013, Saat:16:24
#1
arkadaşlar kuşumda bugün farkettiğim bi davranış var lütfen bi bakın şuan yemek yiyo kapın yanında duruyo kendini şişiriyo gözünü kapatıyo nedendir bi sorunmu var allah için ilgileninn
Ara
 Konu: Cvp: kuşum hastammmıı acil bakin korkuyorum
 Tarih: 21.09.2013, Saat:16:29
#2
Kardes bir resim video felan koysaydin. Diskisi nasil? Ve ne zamandir bu sekilde. Belki kestiriyordur kuscagiz.
Pied Male Sıpoli (Rudy)
Pearl Female Cimcime
Mubişim Cesur&Cadı
Jako Cafer
Ara
 Konu: Cvp: kuşum hastammmıı acil bakin korkuyorum
 Tarih: 21.09.2013, Saat:16:30
#3
kuşun ve dışkısının fotolarını atarsanız daha cok yardımcı olunabılır
Tevekkül Edene Allah Kâfidir. (Talâk/3)
Ara
 Konu: Cvp: kuşum hastammmıı acil bakin korkuyorum
 Tarih: 21.09.2013, Saat:16:33
#4
(21.09.2013, Saat:16:29)andruil Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Kardes bir resim video felan koysaydin. Diskisi nasil? Ve ne zamandir bu sekilde. Belki kestiriyordur kuscagiz.

alll bakk gözü kapanıyo 2r6efc7.jpg

dışkının çoğu beyaz yeşil çok az lütfen yardııımmm allah için 2s0i6ft.jpg
Ara
 Konu: Cvp: kuşum hastammmıı acil bakin korkuyorum
 Tarih: 21.09.2013, Saat:16:38
#5
(21.09.2013, Saat:16:33)efecik Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(21.09.2013, Saat:16:29)andruil Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Kardes bir resim video felan koysaydin. Diskisi nasil? Ve ne zamandir bu sekilde. Belki kestiriyordur kuscagiz.

alll bakk gözü kapanıyo 2r6efc7.jpg

vallaha gayet normal görünüyo :S ve bir resimle anlaşılmaz ki dışkı resmi de lazım ne zamandır bu şikayetin var kuşta?
Ara
 Konu: Cvp: kuşum hastammmıı acil bakin korkuyorum
 Tarih: 21.09.2013, Saat:16:40
#6
(21.09.2013, Saat:16:38)mecnuni Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(21.09.2013, Saat:16:33)efecik Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(21.09.2013, Saat:16:29)andruil Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Kardes bir resim video felan koysaydin. Diskisi nasil? Ve ne zamandir bu sekilde. Belki kestiriyordur kuscagiz.

alll bakk gözü kapanıyo 2r6efc7.jpg

vallaha gayet normal görünüyo :S ve bir resimle anlaşılmaz ki dışkı resmi de lazım ne zamandır bu şikayetin var kuşta?

ya bugün başladı gözü kapanıyooo öyle duruyo ses verince açıyo dışkısı beyez resim yüklüyorum
Ara
 Konu: Cvp: kuşum hastammmıı acil bakin korkuyorum
 Tarih: 21.09.2013, Saat:16:42
#7
Kus normal gibi duruyo yesil ve beyaz diskida normal. Uzun zamandir mi bu sekilde yani 3-5 gundur felan.
Pied Male Sıpoli (Rudy)
Pearl Female Cimcime
Mubişim Cesur&Cadı
Jako Cafer
Ara
 Konu: Cvp: kuşum hastammmıı acil bakin korkuyorum
 Tarih: 21.09.2013, Saat:16:45
#8
(21.09.2013, Saat:16:42)andruil Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Kus normal gibi duruyo yesil ve beyaz diskida normal. Uzun zamandir mi bu sekilde yani 3-5 gundur felan.

hayır dün çook iyidi bu sabah fark ettim yym verdim daldarı verdim yedi filan sonra gine böyle durmaya başladı
Ara
 Konu: Cvp: kuşum hastammmıı acil bakin korkuyorum
 Tarih: 21.09.2013, Saat:16:45
#9
%90 ihtimal halsiz uykusuz tatsız bi günündedir her zaman hareketli olacak diye bi kaide yok bu fıstıklarda ancak yine de gözlemlemeye devam edin yem yemez su içmez ve o şekilde şişip uyuklamaya devam ederse o zaman tedirgin olun bence şu an resimde bırak da yemek yeyim der gibi bakmış Smile maşallah Smile
Ara
 Konu: Cvp: kuşum hastammmıı acil bakin korkuyorum
 Tarih: 21.09.2013, Saat:16:47
#10
umarım dediğiniz gib odada pc var başka odaya mı koysam dinlensin
Ara
 


kuşum hastammmıı acil bakin korkuyorum konusu
kuşum hastammmıı acil bakin korkuyorum Konusunun Linki Direk Link
kuşum hastammmıı acil bakin korkuyorum Konusunun HTML Kodu HTML Link
kuşum hastammmıı acil bakin korkuyorum Konusu BBCode Linki BBCode Link
kuşum hastammmıı acil bakin korkuyorum Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Exclamation ACİL :( Cango006 6 145 16.01.2017, Saat:10:37
Son Yorum: soude
  Kuşum Huzursuz ve Çok kaşınıyor. nilhan 8 177 12.01.2017, Saat:12:52
Son Yorum: nilhan
  Acil yardim egemen.akca.7 4 125 31.12.2016, Saat:22:30
Son Yorum: egemen.akca.7
  acil fozcelik 15 1,009 26.12.2016, Saat:14:08
Son Yorum: HarunÇ
  Kuşum kanlı tüy döküyor pikachu07 3 130 24.12.2016, Saat:00:45
Son Yorum: pikachu07
Sad Acil bakabilirmisiniz lutfen !! Ciddi bi durum olabilirmi ?? Erkay 2 139 23.12.2016, Saat:16:59
Son Yorum: candark4349
  sultan papağanı acil yardım oğuzhan çelik 1 180 15.12.2016, Saat:09:00
Son Yorum: Baalzamon
Exclamation Dişi kuşum Tüy döküp kusuyor tuanaaa 6 140 10.12.2016, Saat:14:46
Son Yorum: tuanaaa
  kuşum ishal ve halsiz bahat21 1 238 06.11.2016, Saat:22:10
Son Yorum: korsan81
  Bilgili arkadaşlar acil yardım ulytau 2 227 04.11.2016, Saat:08:38
Son Yorum: HarunÇ



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status