Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

Caney avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- kuş pazarı


 Konu: Wink  kuş pazarı
 Tarih: 06.10.2012, Saat:13:04
#1
bakıyorumda millet kuş pazarını çok merak ediyor. ama o kadar da merak edilecek bir yer degil kuş pazarı kuş pazarında bir çok çeşit hayvan bulunuyo hem de çok ucuza bunların ucuz olması ya hastalıklı olması ya da çalıntı olması hasta degilse bile sonrdan hasta olur gelen hayvanlr y a da kaçak tır hasta olur öyle yani fazla merak etmeyin hanny .: SmileUndecided Gulumseme
Ara
 Konu: Cvp: kuş pazarı
 Tarih: 06.10.2012, Saat:22:27
#2
Melis hanım http://www.sultanpapaganlari.com/konu-bu...ittim.html <<<< konunun altına yorum yazacaktınız sanırım neden konu açtınız bunun için anlamış değilim Nasil
 Konu: Cvp: kuş pazarı
 Tarih: 13.10.2012, Saat:04:57
#3
bu konu benim için muammaydı melis
aydınlandım billah
tşk
Allah Sultan Papağanlarımızla Muhabbetimizi Bozmasın
.......................... ve ................................
Sultanlarımızın İniş Takımlarına Zeval Vermesin İnşallah Clap

... Heart Sultan ' Hacı ŞakiR ' Heart ...
( Lutino, Yaklaşık 1 Yaş )
Ara
 


kuş pazarı konusu
kuş pazarı Konusunun Linki Direk Link
kuş pazarı Konusunun HTML Kodu HTML Link
kuş pazarı Konusu BBCode Linki BBCode Link
kuş pazarı Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status