Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

sahbam avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- kuş faranjit yapar mı?


 Konu: kuş faranjit yapar mı?
 Tarih: 02.05.2013, Saat:21:57
#1
3 haftadır kuru öksürük çekiyorum...boğazda da gıcık felan var...doktora gitmedim kendimce c vitamini içeyim bol bol geçirirm diye umuyodum lakin geçmiyor...DİYORUMKİ papağan mı yaptı beni hasta acaba..ALERJİ FELAN...normalde alerji yoktur bende..ama ne bileyim alıp öpüyorum felan...kaşındıkça silkelendikçe etrafa minik tüyler yayılıyor gözle göremediğimiz...bunlar yapabilirmi beni hasta...inşallah kuşa bağlı değildir...biran önce geçer inşallah...

böyle kuştan ötürü alerjik solunum yoluyla alakalı rahatsızlık geçirenler varmı?
Ara
 Konu: Cvp: kuş faranjit yapar mı?
 Tarih: 02.05.2013, Saat:21:59
#2
ben de son 1 haftadır ölüyorum. Sinüslerim tamamen dolmuş ama bunu kuşlardan ziyade mevsim geçişine bağlıyorum. Yine de bir uzmana görünüp alerjik rinit olup olmadığınıza baktırın. Geçmiş olsun.
Ara
 Konu: Cvp: kuş faranjit yapar mı?
 Tarih: 02.05.2013, Saat:22:00
#3
geçmiş olsun banu hanım bu knuda pek bilgim yok ama inş kuş la ilgilideğildir
Ara
 Konu: Cvp: kuş faranjit yapar mı?
 Tarih: 02.05.2013, Saat:22:01
#4
kuş yüzünden çok kıymetli üyelerimizden bazıları alerşik rahatsızlıklar geçirmişti, kuşunuzla aynı odada yatmamalısınız ve sık sık fısfıs yaparak kuru tüylerden kurtulmasına yardımcı olabilirsiniz. çok geçmiş olsun.
KÜÇÜK AİLEM: http://www.sultanpapaganlari.com/konu-kucuk-ailem.html

Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.
Ara
 Konu: Cvp: kuş faranjit yapar mı?
 Tarih: 02.05.2013, Saat:22:34
#5
teşekkürler arkadaşlar...

kuru tüy dediğiniz ne ahmet bey anlamadım..fısfıslasam bile yine de kuş gagasıyla tüylerini temizliyo silkelenince minicik beyaz tüyle saçılıyo...ama bunu hergün yapıyo...fısfoıs ne işe yarıyo anlamadım daha...
Ara
 Konu: Cvp: kuş faranjit yapar mı?
 Tarih: 02.05.2013, Saat:22:44
#6
kuşunuzun tüy yapısının daha sağlam ve gösterişli kalması için banyo yapması gerekir ve bu banyo kuşun tüylerni korur daha az dökülme ve ufak tüy uçuşları oluri çünkü bunları suda bırakır, ama yıkanmaya fırsatı yoksa, sprey yardımı ile üzerine su püskürtülebilir sıcak havalarda ve uykudan en az 3-4 saat önce.
KÜÇÜK AİLEM: http://www.sultanpapaganlari.com/konu-kucuk-ailem.html

Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.
Ara
 Konu: Cvp: kuş faranjit yapar mı?
 Tarih: 03.05.2013, Saat:22:30
#7
(02.05.2013, Saat:22:44)AhmetŞ Nickli Kullanıcıdan Alıntı: kuşunuzun tüy yapısının daha sağlam ve gösterişli kalması için banyo yapması gerekir ve bu banyo kuşun tüylerni korur daha az dökülme ve ufak tüy uçuşları oluri çünkü bunları suda bırakır, ama yıkanmaya fırsatı yoksa, sprey yardımı ile üzerine su püskürtülebilir sıcak havalarda ve uykudan en az 3-4 saat önce.

ben kuşu elime alıp çeşmenin altına koyuyorum kafasına tutmuyorum tabi vücuduna..sonra duşakabinin içine bırakıyorum fıskiye ile yağmurlama suyu açıyorum ayakları suya gömülüyo tabi köşeye kadar yürüyo oda duruyo...öyle zevkle hoşuna gittiği düşünülemez...

demem o ki...ben şimdi hergün bunu yapayımmıki...sorun olurmu...bu tüylerle başım belada...bugün odayı süpürürken hep havada uçuşuyodu tüyleri..bide siyah bilgisayar koltuğu var benim kafesin yanına koydumdu ...ne göreyim üstü beyaz beyaz tüylerle bezenmiş...

gece öksürükten yatamadım...arada öksürük ve gıcıklık var boğazımda.....kuşmu yaptı yada üşütüp hastamı oldum anlamadım....hele kuş gagasıyla temizlenip silkelenmesi yokmu....kar yağıyo sanki....uufff yaaa Kafasi-karismis
Ara
 Konu: Cvp: kuş faranjit yapar mı?
 Tarih: 03.05.2013, Saat:22:41
#8
banu hanım hergün o şekilde yapmayın. hasta olur. ben de bir iki haftadır havalar ısındı diye fısfıslıyorum
odam öğlenden sonra 2-3 gibi güneş görüyor fısfısı camın önüne koyuyorum su ılınıyor ondan sonra çok sırılsıklam yapmıyorum papağanımı. 5--6 fıs yeterli geliyor. bir iki gün sonra azaldığını hatta birkaç gün sonra da o küçük tüycüklerin yok olduğunu göreceksiniz. şimdi hergün yapıyorum bu uygulamayı nasılsa havalar ısındı. size de tavsiye ederim. onların da çok hoşuna gidiyor. elime fısfısı aldım mı kanatlarını açıyor. kanatlarımın altını da fısfısla der gibi Smile

ayrıca allerjik rinitiniz (saman nezlesi- bahar nezlesi) var mı. mevsim geçişinden dolayı da olabilir.veya yeni de başlamış olabilir.doktora gidip ilaç almanızı öneririm. daha rahat edersiniz. hastalıklar zaten gece başgösterir malesef. vücut dinlenmeye geçtiği için Sad
fısfısı deneyin birkaç hafta umarım beklediğiniz sonucu alırsınız..
1 sultan(pied) Male *Zibidi*
1 muhabbet Male *Fıstık*
Ara
 Konu: Cvp: kuş faranjit yapar mı?
 Tarih: 03.05.2013, Saat:22:45
#9
(03.05.2013, Saat:22:30)sahbam Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(02.05.2013, Saat:22:44)AhmetŞ Nickli Kullanıcıdan Alıntı: kuşunuzun tüy yapısının daha sağlam ve gösterişli kalması için banyo yapması gerekir ve bu banyo kuşun tüylerni korur daha az dökülme ve ufak tüy uçuşları oluri çünkü bunları suda bırakır, ama yıkanmaya fırsatı yoksa, sprey yardımı ile üzerine su püskürtülebilir sıcak havalarda ve uykudan en az 3-4 saat önce.

ben kuşu elime alıp çeşmenin altına koyuyorum kafasına tutmuyorum tabi vücuduna..sonra duşakabinin içine bırakıyorum fıskiye ile yağmurlama suyu açıyorum ayakları suya gömülüyo tabi köşeye kadar yürüyo oda duruyo...öyle zevkle hoşuna gittiği düşünülemez...

demem o ki...ben şimdi hergün bunu yapayımmıki...sorun olurmu...bu tüylerle başım belada...bugün odayı süpürürken hep havada uçuşuyodu tüyleri..bide siyah bilgisayar koltuğu var benim kafesin yanına koydumdu ...ne göreyim üstü beyaz beyaz tüylerle bezenmiş...

gece öksürükten yatamadım...arada öksürük ve gıcıklık var boğazımda.....kuşmu yaptı yada üşütüp hastamı oldum anlamadım....hele kuş gagasıyla temizlenip silkelenmesi yokmu....kar yağıyo sanki....uufff yaaa Kafasi-karismis


bende her zaman faranjit var. bi ara dakikada en az 1o defa öksürüyordum doktora gittim. kuşlar yattığım odadaydı. ilaç yazdı bana ya odanı değiştir, ya kuşları başka yere al, yada odada maske tak dedi ben hiç birini yapmadım geçti. ilacı kullandım geçti ve bende bademcik yok sürekli faranjitim ve şuan odada 6 tane kuşla yaşıyorum sorunum yok. mevsimsel bişeymiş ama doktora git sağlık herşeyden önce gelir. kuşların tüyüyle ilgili olarak alttaki linke bakabilirsin geçmiş olsun şimdiden.
http://www.sultanpapaganlari.com/konu-ya...tml?page=2
Ara
 Konu: Cvp: kuş faranjit yapar mı?
 Tarih: 03.05.2013, Saat:22:47
#10
Efendim Faranjit olabilir tabiki ama Alerji testi yaptır bence şakaya gelmez. Bende de var zorluklar yaşatıyor.
Ara
 


kuş faranjit yapar mı? konusu
kuş faranjit yapar mı? Konusunun Linki Direk Link
kuş faranjit yapar mı? Konusunun HTML Kodu HTML Link
kuş faranjit yapar mı? Konusu BBCode Linki BBCode Link
kuş faranjit yapar mı? Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status