Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

Zeynep avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- kulukçkadaki limon kötü kokuyor


 Konu: kulukçkadaki limon kötü kokuyor
 Tarih: 06.02.2012, Saat:11:59
#1
merhaba, şu an 3 tane yumurtamız var, dördüncü bugün gelecek inşallah. yalnız bi sorunum var. limonum (dişi sultan) kötü kokuyor. her yumurtlamadan sonra banyo yaptırdım, avi sprey de kullanıyorum ama gerçekten bugün uçtu mesela uçtuğu yerler koktu yani. daha önce hiç olmazdı mis gibi pırıl pırıl sultancık kötü kokuyor. tüm gün yumurtaya yattığı için terliyo falan olabilir mi?? bir de kanatlarının altı yani koltuk altı diye tarif etsem daha iyi anlaşılacak, tüyler çok seyrek derisini görebiliyorum koltuk altında. kendisini temizlerken de bazen bağırıyor. onun haricinde tüyleri baya yoğun bi sorunu yok. son olarak ıkınırken (dışkılarken) karnındaki tüyler şerit gibi ikiye ayrılıyor ortada resmen çizgi duruyor, derisi görünüyor normal duruşunda falan böyle bir şey yok, kasılıyor diye mi acaba tüyleri öyle oluyo?? ne yapabilirim?
lutino dişi: zoe
pied erkek: fındık
 Konu: Cvp: kulukçkadaki limon kötü kokuyor
 Tarih: 06.02.2012, Saat:12:04
#2
Sürekli yuvalıkta ise dışkısını biriktiyordur onun için yaparken zorlanabilir, eğer yuvanın içine de dışkısını yaptıysa koku üzerine siniyordur.Dişilerin dışkıları yumurtlama döneminde gayet kötü kokuyor Gulumseme Yumurtalar için kendi tüylerinden yatak hazırlıyor olabilir, yuvalığa baktığında görebilisin tüyler vardır yuvada benim dişi cennette kendi tüylerinden yatak hazırlıyor şu an yuvalığın içine Gulumseme
Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.

Fotoğraf Yüklemek İçin Tıklayın.!

Forum Kuralları
İlan Kuralları
Konu Açma Kuralları
 Konu: Cvp: kulukçkadaki limon kötü kokuyor
 Tarih: 06.02.2012, Saat:12:14
#3
(06.02.2012, Saat:12:04)Hülya Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Sürekli yuvalıkta ise dışkısını biriktiyordur onun için yaparken zorlanabilir, eğer yuvanın içine de dışkısını yaptıysa koku üzerine siniyordur.Dişilerin dışkıları yumurtlama döneminde gayet kötü kokuyor Gulumseme Yumurtalar için kendi tüylerinden yatak hazırlıyor olabilir, yuvalığa baktığında görebilisin tüyler vardır yuvada benim dişi cennette kendi tüylerinden yatak hazırlıyor şu an yuvalığın içine Gulumseme

evet dışkısı feci kokuyor ama kendisi de kokuyor dikkat ettim. bu koku öldürecek beni aşırı ağır kokuyo ya
yuvalığa dışkılamıyor. tüy de yok :/ eve geldiğinde de koltuk altı tüyleri öyleydi yani daha ortada yumurta bile yokken. evitse diye bişey vardı onu mu kullansam?
lutino dişi: zoe
pied erkek: fındık
 Konu: Cvp: kulukçkadaki limon kötü kokuyor
 Tarih: 06.02.2012, Saat:12:19
#4
Bence bu dönemde ilaç kullanma başka sorunları olmadığı mecbur kalmadığın sürece Angel yumurta maması, havuç gibi faydalı şeyler yemeleri lazım aslında bu dönemde ihtiyaçları var.
Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.

Fotoğraf Yüklemek İçin Tıklayın.!

Forum Kuralları
İlan Kuralları
Konu Açma Kuralları
 Konu: Cvp: kulukçkadaki limon kötü kokuyor
 Tarih: 06.02.2012, Saat:12:23
#5
(06.02.2012, Saat:12:19)Hülya Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Bence bu dönemde ilaç kullanma başka sorunları olmadığı mecbur kalmadığın sürece Angel yumurta maması, havuç gibi faydalı şeyler yemeleri lazım aslında bu dönemde ihtiyaçları var.
gazeteyi her gün değiştirmek, gün aşırı banyo yaptırmak ve evi havalandırmaktan başka yapacak bir şey yok sanırım Smile)
lutino dişi: zoe
pied erkek: fındık
 Konu: Cvp: kulukçkadaki limon kötü kokuyor
 Tarih: 06.02.2012, Saat:12:27
#6
(06.02.2012, Saat:12:23)rosebush Nickli Kullanıcıdan Alıntı: gazeteyi her gün değiştirmek, gün aşırı banyo yaptırmak ve evi havalandırmaktan başka yapacak bir şey yok sanırım Smile)

Gazete yerine kağıt havluda öneririm gazetede ki kimyasallarda kokunun değişmesine sebep oluyor ama en güzeli kafes altına hamster talaşı koy kokuyu çekiyor Gulumseme Saydıklarını yaptıktan sonra pek sıkıntı kalmaz herhalde ((:
Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.

Fotoğraf Yüklemek İçin Tıklayın.!

Forum Kuralları
İlan Kuralları
Konu Açma Kuralları
 Konu: Cvp: kulukçkadaki limon kötü kokuyor
 Tarih: 06.02.2012, Saat:12:43
#7
(06.02.2012, Saat:12:27)Hülya Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(06.02.2012, Saat:12:23)rosebush Nickli Kullanıcıdan Alıntı: gazeteyi her gün değiştirmek, gün aşırı banyo yaptırmak ve evi havalandırmaktan başka yapacak bir şey yok sanırım Smile)

Gazete yerine kağıt havluda öneririm gazetede ki kimyasallarda kokunun değişmesine sebep oluyor ama en güzeli kafes altına hamster talaşı koy kokuyu çekiyor Gulumseme Saydıklarını yaptıktan sonra pek sıkıntı kalmaz herhalde ((:
bugün hamster talaşı alayım o zaman Smile
lutino dişi: zoe
pied erkek: fındık
 Konu: Cvp: kulukçkadaki limon kötü kokuyor
 Tarih: 06.02.2012, Saat:14:08
#8
göğsünün altında şerit şeklinde çizgi var demişsin. Tam olarak bilmiyorum ama benim çiftimde de aynısı var hiç bir sorunları yok gayet iyiler ve yavruların hepsi yumurtadan çıktı. Sanırım göğsündeki şerit şeklindeki çizgi yumurtalara yattığı için oluyor.
1 Çİft Sultan Papağanı
Pearl - Erkek (Vakkas)
Pied - Dişi (Zilli)
1 Çİft Çekoslovak Muhabbet çifti
Çapkın ve Nazlı

Ara
 Konu: Cvp: kulukçkadaki limon kötü kokuyor
 Tarih: 07.02.2012, Saat:00:33
#9
(06.02.2012, Saat:14:08)Nusret Nickli Kullanıcıdan Alıntı: göğsünün altında şerit şeklinde çizgi var demişsin. Tam olarak bilmiyorum ama benim çiftimde de aynısı var hiç bir sorunları yok gayet iyiler ve yavruların hepsi yumurtadan çıktı. Sanırım göğsündeki şerit şeklindeki çizgi yumurtalara yattığı için oluyor.

ya dışkılarken ıkınıyor baya o sırada baya tüyleri ortadan ikiye ayrılıyo. çizgi öyle çıkıyo. bilmiyorum ama normal duruşunda tüyleri çok normal, baya tüylü, kilosu da yerinde bi kuş. herhalde duruş pozisyonundan kaynaklanıyor. sizin sultan da kokuyor mu?? ben çözdüm kokuyu. dışkısı kokuyor,
üstüne de siniyor o yüzden. bugün kanatlarını çırptı bayılcam sandım Acik-agizli-gulumseme
lutino dişi: zoe
pied erkek: fındık
 Konu: Cvp: kulukçkadaki limon kötü kokuyor
 Tarih: 07.02.2012, Saat:00:36
#10
(07.02.2012, Saat:00:33)rosebush Nickli Kullanıcıdan Alıntı: ya dışkılarken ıkınıyor baya o sırada baya tüyleri ortadan ikiye ayrılıyo. çizgi öyle çıkıyo. bilmiyorum ama normal duruşunda tüyleri çok normal, baya tüylü, kilosu da yerinde bi kuş. herhalde duruş pozisyonundan kaynaklanıyor. sizin sultan da kokuyor mu?? ben çözdüm kokuyu. dışkısı kokuyor,
üstüne de siniyor o yüzden. bugün kanatlarını çırptı bayılcam sandım Acik-agizli-gulumseme

"bugün kanatlarını çırptı bayılcam sandım Acik-agizli-gulumseme" <-- Ne güldüm ya Gulumseme Allah'ta seni güldürsün Zeynep Angel inşallah bu kadar kokuya yavrular gelirde rahat bir nefes alırsın
Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.

Fotoğraf Yüklemek İçin Tıklayın.!

Forum Kuralları
İlan Kuralları
Konu Açma Kuralları
 


kulukçkadaki limon kötü kokuyor konusu
kulukçkadaki limon kötü kokuyor Konusunun Linki Direk Link
kulukçkadaki limon kötü kokuyor Konusunun HTML Kodu HTML Link
kulukçkadaki limon kötü kokuyor Konusu BBCode Linki BBCode Link
kulukçkadaki limon kötü kokuyor Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  kuluçka süresinde kötü koku sefer 21 1,074 02.03.2016, Saat:12:34
Son Yorum: sefer
  Limon Ve Paskalımızın yumurtaları olmuyor pascal22 6 570 10.08.2015, Saat:00:58
Son Yorum: pascal22
  Sultan ve limon için tavsiye Bulntctn 9 591 22.07.2015, Saat:16:25
Son Yorum: Bulntctn
  Süslü Limon ve Ölen Embriyoları :( batumi 7 815 11.02.2015, Saat:23:12
Son Yorum: HaXeL
  Süslü Limon yumurtadı batumi 13 827 20.01.2015, Saat:16:45
Son Yorum: Paşa58
  Limon ve Çiftleşme Durumları batumi 2 415 10.01.2015, Saat:15:40
Son Yorum: batumi
  Kuluçkada İken Oluşan Kötü Koku Osman01 23 1,647 16.10.2014, Saat:19:25
Son Yorum: cengzz
  Yeni sultanım limon Rampimpam 13 1,317 27.07.2014, Saat:01:37
Son Yorum: Rampimpam
  Nane ❤ Limon ... Sanırım beni torun sahibi yapacak :) xperıa 30 2,156 31.01.2014, Saat:21:20
Son Yorum: SultanKikoo
  Limon eşini dövüyor. cicikuş 10 1,560 13.12.2013, Saat:19:33
Son Yorum: cicikuş



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status