Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

serdar73mavi avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- kralın ele alışması


 Konu: kralın ele alışması
 Tarih: 03.01.2012, Saat:15:35
#1
merhaba arkadaşlar bi konu da yardım istiyorum papağınımı alalı 1ay oldu artk ele alıştırmak istiyorum ama nasıl başlamalıyım blmiyorum
Ara
 Konu: Cvp: kralın ele alışması
 Tarih: 03.01.2012, Saat:15:43
#2
dal darı alın elden yedirin yavaş yavaş küçültün elinize çıkmasını sağlayın,ya da sevdiği başka bişey de olabilir.
2 İngiliz Muhabbet (Badem&Çilek)
2 Sultan(Biber&Efe)
Ara
 Konu: Cvp: kralın ele alışması
 Tarih: 03.01.2012, Saat:15:50
(Son Düzenleme: 03.01.2012, Saat:18:12, Düzenleyen: MasterHan.)
#3

Konunuz doğru kategoriye Taşınmıştır....
Sorularınız İçin Lütfen Özel Mesaj Atmayınız, Uygun Başlık İle Uygun Katagoriye Konu Açarak Sorunuz.http://www.sultanpapaganlari.com/images/icons/uyari.gif

Bilgi-Kaynak Bkz: Özel Mesajlar Hakkında URL'ye Git
 Konu: Cvp: kralın ele alışması
 Tarih: 03.01.2012, Saat:17:34
#4
benim ki sadece yem seviyo ek besin hiç kabul etmiyo o konuda da dertliyim elime alışması ne kdr sürer peki
Ara
 Konu: Cvp: kralın ele alışması
 Tarih: 03.01.2012, Saat:17:37
#5
(03.01.2012, Saat:17:34)serdar73mavi Nickli Kullanıcıdan Alıntı: benim ki sadece yem seviyo ek besin hiç kabul etmiyo o konuda da dertliyim elime alışması ne kdr sürer peki

Bu size baglı ,kuşa baglı... bilemeyiz ne zaman alışacagını 1 ayda olabilir 1 senede. yukarda verdigim linkleri inceleyin, Uygulayın, ilginizi eksik etmeyin, Alışacaktır..
Sorularınız İçin Lütfen Özel Mesaj Atmayınız, Uygun Başlık İle Uygun Katagoriye Konu Açarak Sorunuz.http://www.sultanpapaganlari.com/images/icons/uyari.gif

Bilgi-Kaynak Bkz: Özel Mesajlar Hakkında URL'ye Git
 Konu: Cvp: kralın ele alışması
 Tarih: 03.01.2012, Saat:17:40
#6
Sizin çabanıza bağlı ne kadar sürede alışacağı, değişik şekillerde kandırabilirsiniz ek besinlere de alıştırmak sizin elinizde devamlı kafesine asın sebze-meyve, dal darı, diyet krakerlerden merak edip muhakkak tadına bakacaktır.Elinizle yem, çekirdek, ekmek içi ikram edin sabırla elinizi kafeste tutmanız gerekecek Gulumseme günlerce yılmadan denemeniz gerek..Yiyeceklerle kandıramıyorsanız kafesinde oynadığı bir oyuncak ya da oynayabileceği sevebileceği oyuncaklarla elinize alıştırabilirsiniz.Kolay gelsin.
Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.

Fotoğraf Yüklemek İçin Tıklayın.!

Forum Kuralları
İlan Kuralları
Konu Açma Kuralları
 Konu: Cvp: kralın ele alışması
 Tarih: 03.01.2012, Saat:17:47
#7
teşekkür ederim benim paşa obur en iyisi yemekle kandırmak
linklere göz attım teşekkür ederim
Ara
 Konu: Cvp: kralın ele alışması
 Tarih: 03.01.2012, Saat:18:15
#8
bence kuşla bi bağ kurun kuş sizsiniz sizde kuş siz nasıl davranırsınız yani onunla ortak özelliğiniz yoksa ne elinize gelir ne bişey.
•• I♥ ¢¡¢¡Kµ§ ••
Ara
 Konu: Cvp: kralın ele alışması
 Tarih: 03.01.2012, Saat:19:33
#9
1 ay boyunca ne şekilde davrandınız kuşunuza?Bu da önemli, 1 ay önemli bir zaman ki ilk geçirilen zaman...
Alıcı değilim bakınıyorum öyle.
Ara
 Konu: Cvp: kralın ele alışması
 Tarih: 04.01.2012, Saat:18:32
#10
çok konuşuyoruz özellikle kendisi yanında olduğumda susmuyo eşimden çok kıskanıyo o varken çok çırpınıyo ikimizi konuşturmuyo dünden beri elimi kafese koyuyorum yem yemeye başladı elimden arada değiyo ama kokmuyo çırpınması tuhaf sesler çıkarması olmuyo marul verdim beğendi bugünde biber verdim yiyo ama marul ishal yapar diyolar doğru mu bi de ne sıklıkla vermeliyim bnları
tek ortak özelliğimiz çok konuşmak onun dışında kendisi çok obur pasaklı bazen çirkef bi de nedense oyuncağının çıngırağını koparmayı çok seviyo
bi şey daha vardı ne zmn konuşmaya alıştırmalıyım 3aylık
Ara
 


kralın ele alışması konusu
kralın ele alışması Konusunun Linki Direk Link
kralın ele alışması Konusunun HTML Kodu HTML Link
kralın ele alışması Konusu BBCode Linki BBCode Link
kralın ele alışması Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  sultan papağanlarının ele alışması zormudur ? erentnc98 9 894 24.04.2013, Saat:11:57
Son Yorum: ömer02



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status