Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

serdar73mavi avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- kral çok agrasif


 Konu: kral çok agrasif
 Tarih: 30.03.2012, Saat:23:10
#1
kral yaklaşık bi haftadır çok agresif oyun oynarken bi anda kızıp gagasını vuruyo her yere bunu kafestede yapıyo ve çok sert vuruyo
Ara
 Konu: Cvp: kral çok agrasif
 Tarih: 30.03.2012, Saat:23:13
#2
acıtıyor mu yoksa minik çizikler mi bırakıyor? bir de vuruşu tık tık gibi hızlıca saniyelik bi tıkırtı mı?
lutino dişi: zoe
pied erkek: fındık
 Konu: Cvp: kral çok agrasif
 Tarih: 30.03.2012, Saat:23:22
#3
bugün dışardaydı dizime vurduğunda epey acıtıyodu şuan kafeste mineral taşına vuruyo tak diye ses geliyo çok sert hızlı vuruşlarıda oluyo teller arasına bu kur hareketi bunu çoğunlukla yapıyo ama şimdi direk vuruyo ve sert vuruyo
Ara
 Konu: Cvp: kral çok agrasif
 Tarih: 30.03.2012, Saat:23:22
#4
çiftleşmek istiyor o zaman belli yani tek bakıyorsunuz herhalde??
lutino dişi: zoe
pied erkek: fındık
 Konu: Cvp: kral çok agrasif
 Tarih: 30.03.2012, Saat:23:25
#5
daha 7ay 10günlük baba olmaya hazır değil sanırımUndecidedkonuşmaya çalışıyo o yüzden agresif olabilir mi
Ara
 Konu: Cvp: kral çok agrasif
 Tarih: 30.03.2012, Saat:23:27
#6
öyle çiftleşmediği için delirecek yaşta değil aslında Smile) bilmiyorum agresif bi dönem olabilir kendi haline bırakın benimki de arada deliriyor ilişmiyorum Smile
lutino dişi: zoe
pied erkek: fındık
 Konu: Cvp: kral çok agrasif
 Tarih: 30.03.2012, Saat:23:31
#7
çok sert vuruyo zarar vermesinden endişe ediyorum şuan kavgaya göndersem 5kişiyi hastanelik eder kesin Uzgun
Ara
 Konu: Cvp: kral çok agrasif
 Tarih: 30.03.2012, Saat:23:35
#8
yok kavgaya göndermeyin Smile biraz bekleyin bakalım sakinleşmezse ne derdi var diye bakarız şimdilik kafası bozulmuş gibi geldi bana. benimkinde de oluyor arada ondan diyorum Smile
lutino dişi: zoe
pied erkek: fındık
 Konu: Cvp: kral çok agrasif
 Tarih: 30.03.2012, Saat:23:39
#9
saolun Gulumseme olmadı ben kafa dağıtmaya götürürüm bi ara onu
Ara
 


kral çok agrasif konusu
kral çok agrasif Konusunun Linki Direk Link
kral çok agrasif Konusunun HTML Kodu HTML Link
kral çok agrasif Konusu BBCode Linki BBCode Link
kral çok agrasif Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  dişi sultan yuvalığın ağızında duruyor ve erkeğe saldırıyor çok agrasif diyego36 9 972 26.04.2013, Saat:16:34
Son Yorum: diyego36
Rainbow Erkek Kuşum Çok Agrasif Oldu!!! kurt670 3 502 09.04.2013, Saat:21:34
Son Yorum: akdeniz06
  Salatalık kral/ prenses :D ßurak 0 607 17.12.2011, Saat:12:57
Son Yorum: ßurak



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status