Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

polat avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 1 Oy - Ortalama: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Konu Başlıkları.


 Konu: Konu Başlıkları.
 Tarih: 09.04.2012, Saat:23:09
#1
Selamlar;
Son zamanlarda yazılan konuları okumak için forumu açtığımda garip garip hiç alakasız başlıklarla karşılaşıyorum.
Özellikle ;lütfen bakın, bakarmısınız, bi bakın, acilll, çok acill ,yardımmm, yardımm edinnn. Ne olurr yardım edinn vs vs..[/align]
Bu tür başlıklar atmak size ne kadar mantıklı geliyor bilmiyorum ama bana çok mantıksız geliyor.Birde bu konuları ciddiye alıp okuduğumda hayal kırıklığı yaşıyorum ve konunun ne yardıma nede aciliyete ihtiyacının olmadığını düşündüğüm bu tür başlıklara sahip onlarca konu okudum ve sonunda bu muymuş diye yazan kişiye kızdım.Lütfen konu ne ise sorununuz ne ise ,kuşunuz hastamı,tüyümü yolundu,yavrusu mu olacak,rahatsız mı,ne konuda bilgi edinmek istiyorsanız her ne ise açıkça yazmanızı tavsiye edeceğim.
Bundan sonra böyle başlıklar yazanları boykot ediyorum ve kesinlikle okumayacağım .Cidden ihtiyacı olan birisi olursa da bundan sonra hani bir hikaye vardır sürekli yalan söylermiş köyün çobanı kurt geldi kurt kurt diye bağırırmış köylüde her seferinde kurtarmaya giderlermiş bağırırmış durmadan en sonunda cidden kurt gelmiş kimse gitmemiş.
Birde forumda sırf mesaj atıp kendini göstermek amaçlı yazılar yazılıyor bence gereksiz yazılar yazılmamalı nasıl mı? diyelim ki bir arkadaş konu açtı ve bilgi bekliyor.Ama arkadaşlar sırf yazmak için yazmış olmak için bu konuda bilgim yok arkadaşlar eminim yardım edeceklerdir yazılmış sadece bu var hani bir sürü soru sorulmuş hepsini cevaplamış olsa ve bir tanesi kalsa bilmediği sorulara da bunu bilmiyorum dese amenna ama sırf ben bilmiyorum arkadaşlar yardım eder ne demek ya zaten amaç bu bunu yazmak bence saçmalık ve boşuna insanların zamanını çalıyoruz.Bilmediğimiz konularda bilinçsizce cümleler kurmaktansa bence susup bilenlerin yazdıklarını okuyup öğrenmek en güzeli.Boşu boşuna okuyacağız diye vakit geçiyor.Diğer insanların zamanını çalmamış oluruz..
Neyse sözün kısası bence abartıdan uzak gerekli başlıkları kullanalım diye tavsiye ediyorum.
Ara
 Konu: Cvp: Konu Başlıkları.
 Tarih: 09.04.2012, Saat:23:21
#2
bide konularda üstüne vazife olmayan şeyleri kendileri cok ıyı bılırmıscesıne yorumlayanlar yokmu onlarada degının bari Smile
OopsÜzülme der Mevlana ; İstediğin bir şey olmuyorsa;
---------------------------------Ya daha iyisi olacağı için yada gerçektende olmaması gerektiği için olmuyordur.
Karizma


Pied: Cabbar Dipsiz
Ara
 Konu: Cvp: Konu Başlıkları.
 Tarih: 10.04.2012, Saat:02:31
#3
Haklısın Polat abi, bu konuda Hülya ablamız forumdayken başlıkları özellikle düzenleyip açılan konuya uygun bir şekilde değiştiriyordu. Ama bu durumu anlatamazsın işte herkese. Ona bakarsak birazcık forumu inceleyen birisi lutinoların dış görünüşünden cinsiyetinin anlaşılamadığını anlar ama sürekli bu benim lutinom cinsiyeti nedir diye fotoğraflar gelecektir. Bu olacak yani, buna engel olamayız. Ama dediğin gibi özellikle acil olmadığı halde açılan gereksiz başlıkların düzeltilmesi gerekli.

Adem hayırdır kimmiş o kişiler söyle biz de bilelim? Polat abinin açtığı konuyla pek ilgisi yok söylediğin şeyin, ayrıca yazı boyutunu büyütüp rengini kırmızı yapman da Polat abinin yukarda saydığı dikkat çekme olayının farklı bir boyutuna örnek gibi geldi banaSmile
Alıcı değilim bakınıyorum öyle.
Ara
 Konu: Cvp: Konu Başlıkları.
 Tarih: 10.04.2012, Saat:12:03
#4
orhun zaten herkes okusun dıye dedım. Herkes cok ıyı bılıyor kendınce herseye atlayan zıplayan kısıler var ısıme gerek yok kendılerı gayet ıyı bılıyorlar onlar ; ) font ayarlarıyla bır sıkıntın var ıse soylersın serhata konu ıclerınde font ayarlarını ıptal eder onu kullanmayı yada kullanmamayı secmek uye ye kalmıstırkı fontlar onun ıcın oradalar da hayırdır sıkıntın mı oldu ?? bı problem varsa soyle bıleyım.

Polat bey gereksiz seylerden bahsetmıs bende gereksız olanlara bır kac bır sey ekledım.Gereksız ınsan asabını muhabbetler donmesın diye bılmem anlatabıldım mı .
OopsÜzülme der Mevlana ; İstediğin bir şey olmuyorsa;
---------------------------------Ya daha iyisi olacağı için yada gerçektende olmaması gerektiği için olmuyordur.
Karizma


Pied: Cabbar Dipsiz
Ara
 Konu: Cvp: Konu Başlıkları.
 Tarih: 10.04.2012, Saat:12:03
#5
Hehe Smile Ademde haklı Orhun sende haklısın.
Keşke dediğin gibi yer iştigal etmeden zamanımızı çalmadan gereksiz talepler de bulunulan mesajlar olmasa da keşke daha bilgili kişiler bilgilerini paylaşsa o zaman boş boşuna sırf bende burdayım gibisinden yazılan ve mesaj doldurmuş olmak bakın bende ilgiliyimi göstermek amaçlı yazılan yazılar olmasa o zaman daha kısa zamanda bilgileri okuyup en azından 1 2 3 4 sayfalar dolmamış olur ki daha çabuk sonuca ulaşabilir.Emin olun bazen beş altı sayfa mesaj oluyor ben ilk başa dönüp soruyu okuyup hemen en alta cevap yazmıyorum her birisini tek tek okuyorum ki benim vereceğim bilgiyi başka bir arkadaş vermiş mi vermiş ise hiç yazmıyorum ki boş boşuna birde aynı bilgiyi yazıp sütun iştigal etmeyim.Ama eğer eksik bilgi varsa tamamlarım.Hiç yazılmamışsa da zaten yazarım ama asıl önemli olan önceki sayfalarda yazılanları okumak zorundayız sonra alakasız bir şey yazmak dahada mantıksızlık olur.Herkesten ricam lütfen net bilgilerinizi yazın bilmiyorsanız konuyu takip edip lütfen okuyarak öğrenin hepimiz nasıplenelim
Orhun senin yazdığına ek yapmıycam çünkü sonuna kadar haklısın.Keşke gereksiz bir mesaj yazıp dört gözle ne yazacaklar diye bekleyeceklerine.Başlık bölümüne ne istediklerini cidden bilip o konuya uygun başlık yazsalar büyün konular zaten çıkıyor .
Gereksiz cevaplara ve başlıklara hayır...
Ara
 Konu: Cvp: Cvp: Konu Başlıkları.
 Tarih: 10.04.2012, Saat:12:06
#6
(10.04.2012, Saat:12:03)polat Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Hehe Smile Ademde haklı Orhun sende haklısın.
Keşke dediğin gibi yer iştigal etmeden zamanımızı çalmadan gereksiz talepler de bulunulan mesajlar olmasa da keşke daha bilgili kişiler bilgilerini paylaşsa o zaman boş boşuna sırf bende burdayım gibisinden yazılan ve mesaj doldurmuş olmak bakın bende ilgiliyimi göstermek amaçlı yazılan yazılar olmasa o zaman daha kısa zamanda bilgileri okuyup en azından 1 2 3 4 sayfalar dolmamış olur ki daha çabuk sonuca ulaşabilir.Emin olun bazen beş altı sayfa mesaj oluyor ben ilk başa dönüp soruyu okuyup hemen en alta cevap yazmıyorum her birisini tek tek okuyorum ki benim vereceğim bilgiyi başka bir arkadaş vermiş mi vermiş ise hiç yazmıyorum ki boş boşuna birde aynı bilgiyi yazıp sütun iştigal etmeyim.Ama eğer eksik bilgi varsa tamamlarım.Hiç yazılmamışsa da zaten yazarım ama asıl önemli olan önceki sayfalarda yazılanları okumak zorundayız sonra alakasız bir şey yazmak dahada mantıksızlık olur.Herkesten ricam lütfen net bilgilerinizi yazın bilmiyorsanız konuyu takip edip lütfen okuyarak öğrenin hepimiz nasıplenelim
Orhun senin yazdığına ek yapmıycam çünkü sonuna kadar haklısın.Keşke gereksiz bir mesaj yazıp dört gözle ne yazacaklar diye bekleyeceklerine.Başlık bölümüne ne istediklerini cidden bilip o konuya uygun başlık yazsalar büyün konular zaten çıkıyor .
Gereksiz cevaplara ve başlıklara hayır...

Son cumlenızı takdır edıyorum gercekten cok ama cok haklısınız.
OopsÜzülme der Mevlana ; İstediğin bir şey olmuyorsa;
---------------------------------Ya daha iyisi olacağı için yada gerçektende olmaması gerektiği için olmuyordur.
Karizma


Pied: Cabbar Dipsiz
Ara
 Konu: Cvp: Konu Başlıkları.
 Tarih: 10.04.2012, Saat:12:20
#7
Cok Haklısın Polat abi,Konuyu ben acmayı düşünüyordum önce davrandın, valla artık başlık düzeltmekten gına geldi,Cogu üye bütün uyarılara rağmen hala alakasız başlıklar acmaya devam ediyor, Bu Konuyu Sabitledim...
Sorularınız İçin Lütfen Özel Mesaj Atmayınız, Uygun Başlık İle Uygun Katagoriye Konu Açarak Sorunuz.http://www.sultanpapaganlari.com/images/icons/uyari.gif

Bilgi-Kaynak Bkz: Özel Mesajlar Hakkında URL'ye Git
 Konu: Cvp: Konu Başlıkları.
 Tarih: 10.04.2012, Saat:12:26
#8
alakasız başlıklar bir yana Türkçe kullanımından bi haber olup başlık açanlar daha yoruyo beni. Herhalde bize t9 sözlük eklentisi gibi bir şey lazım artık.
Ara
 Konu: Cvp: Konu Başlıkları.
 Tarih: 10.04.2012, Saat:12:30
#9
katılıyorum, "çok acil lütfen bakın" yazan bi konuyu açıyoruz ve "kuşumu 5 aydır evcilleştiremedim" diye yazı çıkıyor Smile bir de bilgi bankasını, önceden açılmış konuları, ilgili sorunun bulunduğu kategorideki herhangi bir konuya bile tenezzül edip bakmadan her şeyin sorusunu soranlara da ben şahsen çok sinirleniyorum ve hazırcılık olarak görüyorum. aynı şeyler defalarca sorulmuş, yanıtlanmış. yazılmış, çizilmiş ama yine sürekli aynı sorular. siteye 10 dakika bile göz gezdirsen bulacaksın tüm cevapları ama yok, saçma sapan her şeyin sorusu soruluyor. cidden sinirleniyorum ve forumda yardımcı olan arkadaşları kullanılıyormuş gibi düşünüyorum. kimse kusura bakmasın yani. tamam paylaşım yapıyoruz, herkese yardım etmeye çalışıyoruz ama defalarca anlatılmış şeyler tekrar tekrar sorulursa bu hazırcılıktır ve suistimaldir.
lutino dişi: zoe
pied erkek: fındık
 Konu: Cvp: Cvp: Konu Başlıkları.
 Tarih: 10.04.2012, Saat:12:31
#10
(10.04.2012, Saat:12:03)ademk21 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: orhun zaten herkes okusun dıye dedım. Herkes cok ıyı bılıyor kendınce herseye atlayan zıplayan kısıler var ısıme gerek yok kendılerı gayet ıyı bılıyorlar onlar ; ) font ayarlarıyla bır sıkıntın var ıse soylersın serhata konu ıclerınde font ayarlarını ıptal eder onu kullanmayı yada kullanmamayı secmek uye ye kalmıstırkı fontlar onun ıcın oradalar da hayırdır sıkıntın mı oldu ?? bı problem varsa soyle bıleyım.

Polat bey gereksiz seylerden bahsetmıs bende gereksız olanlara bır kac bır sey ekledım.Gereksız ınsan asabını muhabbetler donmesın diye bılmem anlatabıldım mı .

Yok benim sıkıntım olmadı ama fontu büyütmek için geçerli bir sebebin olması gerekir. Bunlar yazılı kurallarda olmayabilir ama forum gereğindendir. Ya bir satış yapmışsındır satış sona ermiştir, ya çok önemli bir konuya değineceksindir, ya başlığın altı çok kalabalıktır senin yazdığının görünmesini istersin. Hiçbirine uyduğunu sanmıyorum ondan söyledimSmile Ucu açık bir şekilde kim olduğu belli olmadan insanlara burada gereksiz demen de hoş değil. Fikrindir, saygı duyarım ama kendi içinde saklamanda fayda var. Burası forum sonuçta, yardımlaşmak için bilgi alışverişi için burdayız ortamı gerip birbirimize kötü cümleler sarfetmek için değil. İyi forumlar dilerimSmile
Alıcı değilim bakınıyorum öyle.
Ara
 


Konu Başlıkları. konusu
Konu Başlıkları. Konusunun Linki Direk Link
Konu Başlıkları. Konusunun HTML Kodu HTML Link
Konu Başlıkları. Konusu BBCode Linki BBCode Link
Konu Başlıkları. Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  SSS (Sık Sorulan Sorular) Başlıkları Haluké 5 556 11.04.2016, Saat:22:54
Son Yorum: Haluké
  Konu düzenlemede yaşadığım sorun wolf_heart 3 642 29.11.2014, Saat:13:04
Son Yorum: Alpdna
  yeni konu seçip mesaj yazamıyorum!??? yasoece 1 671 28.10.2013, Saat:20:48
Son Yorum: Okan
  konu açıyorum bazıları gözükmüyor cicikuş sultan 3 894 28.10.2013, Saat:20:44
Son Yorum: Okan
  Az önce alım-satım için konu açtım yayınlanmadı. O kadar yazı yazıp fotoğraf yükledim thinksimpler 2 756 28.10.2013, Saat:04:20
Son Yorum: thinksimpler
  Konu Açarken. akdeniz06 9 1,573 15.12.2012, Saat:19:12
Son Yorum: akdeniz06



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status