• Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kız Kardeşim oldu
#1
Kız kardeşim oldu bi kaç gün önce ama öz annemden deil Sad http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1...=1&theater

#2
Hayırlı olsun Yagiz. Biraz kızgın gibisin ama kizmaman gereken tek varlık kız kardesin. Yaşanan tüm kargaşada ikinizde masumsunuz. Her ne olursa olsun siz kardessiniz bunu sakın unutma. Allah ikinizede sağlıklı sihatli hayırlı bı yasam nasip etsin. Sakın kardesinden sevgini eksik etme olurmu. Sen artık bı abisin unutma.

Acemi Sultancik sahibi
#3
(16.04.2012, Saat:21:52)sherides Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hayırlı olsun Yagiz. Biraz kızgın gibisin ama kizmaman gereken tek varlık kız kardesin. Yaşanan tüm kargaşada ikinizde masumsunuz. Her ne olursa olsun siz kardessiniz bunu sakın unutma. Allah ikinizede sağlıklı sihatli hayırlı bı yasam nasip etsin. Sakın kardesinden sevgini eksik etme olurmu. Sen artık bı abisin unutma.
+1



Padişahım Smile Sultan dersem beni döver:
Efem <3

Yaşayan Mubişlerim:
Gıdık
Cingöz Smile
Ölen Mubişlerim:Bıdık <3 Şirin
Anna Maria <3 Gümüş [R.I.P] Güzel kuşlarım Sad
#4
(16.04.2012, Saat:21:58)tibet Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(16.04.2012, Saat:21:52)sherides Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hayırlı olsun Yagiz. Biraz kızgın gibisin ama kizmaman gereken tek varlık kız kardesin. Yaşanan tüm kargaşada ikinizde masumsunuz. Her ne olursa olsun siz kardessiniz bunu sakın unutma. Allah ikinizede sağlıklı sihatli hayırlı bı yasam nasip etsin. Sakın kardesinden sevgini eksik etme olurmu. Sen artık bı abisin unutma.
+1

+2

Pied:Cabbar
#5
ya zaten kızgın deilim çok seviyorum sadece öz anneden deil die o ifadeyi koydum Acik-agizli-gulumseme

#6
(16.04.2012, Saat:21:52)sherides Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hayırlı olsun Yagiz. Biraz kızgın gibisin ama kizmaman gereken tek varlık kız kardesin. Yaşanan tüm kargaşada ikinizde masumsunuz. Her ne olursa olsun siz kardessiniz bunu sakın unutma. Allah ikinizede sağlıklı sihatli hayırlı bı yasam nasip etsin. Sakın kardesinden sevgini eksik etme olurmu. Sen artık bı abisin unutma.

Bak kardeşim yukarda abin ne güzel yazmış onun bir abinin sevgisine ihtiyaç duyacak onu koruyan kollayan bir abisi sen olmasan onu kim korur sen onu o seni çok sevecek bunu bilesin resmine baktım Allah analı babalı büyütsün çok şeker O senin kardeşin unutma sana çok ihtiyacı olacak



Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  aldigim dişi sultan papağanı öldü fıstık_4747 5 1,067 20.08.2014, Saat:12:09
Son Yorum: Bıcırık17
Sad bilgisayarımda her şey paint oldu onen_47 6 1,490 23.06.2014, Saat:12:01
Son Yorum: onen_47
  Ufaklığımız Öldü :( AhmetŞ 45 4,352 09.01.2014, Saat:22:36
Son Yorum: mahirbs
  Arkadaşlar Askerlik yerim belli oldu Gangstantikor 20 2,422 11.10.2013, Saat:14:19
Son Yorum: Gangstantikor
  Ufak kardeşim benim için yapmış sizlerle paylaşmak istedim :D AhmetŞ 15 1,917 25.09.2013, Saat:13:19
Son Yorum: gokhan47
Wink Kedi Başkan Adayı Oldu lordmuzzy12 2 817 05.07.2013, Saat:10:32
Son Yorum: lordmuzzy12
  geceler yarim oldu Kuvayi Milliye 12 1,861 25.04.2013, Saat:09:27
Son Yorum: Bahadırr
  Bilezik Zorunlu Oldu Emirrr 24 2,997 23.03.2013, Saat:23:10
Son Yorum: trm
  20 gün oldu saliyimmi ademetin 7 1,415 31.10.2012, Saat:20:16
Son Yorum: ademetin
  Sonunda öldü :( erdem16 18 3,910 17.05.2012, Saat:20:04
Son Yorum: srp_tlg



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi