• Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
kırık yumurta :(
#1
herkese iyi ramazanlar arkadaşlar.benim bi sorum olacaktı.şuanda sultan çiftimin 4 yumurtası var.fakat bugün farkettim,bir yumurtada küçük bi kırıklık var.yani hafif çatlamış.şimdi o yumurtayı yuvadan almam gerekirmi,yavru çıkmazmı o yumurtadan?

><Mükemmelin peşinde koş,Sonra başarı zaten seni bulur...><
#2
(17.07.2013, Saat:21:24)delice44 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: herkese iyi ramazanlar arkadaşlar.benim bi sorum olacaktı.şuanda sultan çiftimin 4 yumurtası var.fakat bugün farkettim,bir yumurtada küçük bi kırıklık var.yani hafif çatlamış.şimdi o yumurtayı yuvadan almam gerekirmi,yavru çıkmazmı o yumurtadan?
Bir arkadaş yine böyle bi konu açmıştı hatırladığım kadarıyla yumurtanın zarı yırtılmamışsa sorun değil yavru yumurtadan çıkarmış tabi ben tecrübesizim emin değilim ama tecrübeli arkadaşlar yardımcı olacaklardır

#3
Ne kadar kırık olduğuna bağlı fotograf eklerseniz daha net yardımcı olabiliriz.

Forum Kuralları               İlan Kuralları               Konu Açma Kuralları

                        Acil Yazarsan Geç Cevap Alabilirsin.
#4
gördüğüm kadarıyla zarda bir yırtılma yok.kuşları rahatsız etmek istemediğim için fotoğraf çekemedim,öyle büyük bir kırık değil.mercimek büyüklüğünden biraz daha küçük bir kırık var.

><Mükemmelin peşinde koş,Sonra başarı zaten seni bulur...><
#5
zar saglamsa sıkıntı olmaz sonuçta atsanız hiç bir faydası olmıyacak ama kalırsa dolu olma ıhtımali var. Gününü bekleyin inş. saglıklı bir kuluçka geçirir kuşlarınız

Forum Kuralları               İlan Kuralları               Konu Açma Kuralları

                        Acil Yazarsan Geç Cevap Alabilirsin.
#6
resim atın bi görelim.boyle ne desek boş.



Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Yumurta sıkışması berkayyaman67 6 126 07.08.2017, Saat:23:23
Son Yorum: raifmeric
  ACİL (!) YUMURTA YARDIM... alicanooy 2 79 28.07.2017, Saat:18:14
Son Yorum: alicanooy
  Yumurta berkayyaman67 1 67 18.07.2017, Saat:13:35
Son Yorum: ademusta
  Yumurta ravzayilmaz29 10 265 13.07.2017, Saat:21:24
Son Yorum: ravzayilmaz29
  Yumurta :) ravzayilmaz29 3 110 13.07.2017, Saat:09:56
Son Yorum: ravzayilmaz29
  Yumurta berkayyaman67 2 133 08.07.2017, Saat:01:06
Son Yorum: SedatCengaver
  İlk yumurta berkayyaman67 9 243 23.06.2017, Saat:01:00
Son Yorum: berkayyaman67
  Ilk yumurta Ömer94 6 240 11.06.2017, Saat:00:41
Son Yorum: Ömer94
  Yumurta ve yavrular hakkında soru. emrah.b 9 325 02.06.2017, Saat:16:35
Son Yorum: SedatCengaver
  yumurta neden boş? koti 5 199 22.05.2017, Saat:01:22
Son Yorum: SedatCengaver



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi