• Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Karaman'dan herkese merhaba
#1
Merhaba arkadaşlar.İsmim Yakup. Muhabbet besleyiciliğinden sultana geçiş yaptım. Bir aydır sitede takipteyim yazmak şimdiye nasipmiş. Pearl cinsi GICIK ile aranızdayız artık...

#2
hoşgeliniz oğru arestesiniz.gıcık kuşunuzun fotograflarını da görmek isteriz.

Kuşlarınızı veterinere götürün,onlar size muhtaç.

yakışıklı piedim dengesiz kuşum boncuk Male
lutino jessica Female

http://img194.imageshack.us/img194/2257/qbqi.jpg


#3
hoş geldin yakup hayrılı olsun, zaten bütün siteyi okumuşsundur bir ayda hadi tekrar hayırlı olsun

KÜÇÜK AİLEM: http://www.sultanpapaganlari.com/konu-kucuk-ailem.html

Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.
#4
(01.02.2013, Saat:18:23)DiFFeR Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Merhaba arkadaşlar.İsmim Yakup. Muhabbet besleyiciliğinden sultana geçiş yaptım. Bir aydır sitede takipteyim yazmak şimdiye nasipmiş. Pearl cinsi GICIK ile aranızdayız artık...

merhaba yakup hoşgeldn kardeş bende senn gibi muhabbetten sultana geçiş yaptım ve benmde ilk sultanım pearl Smile)

#5
Teşekkürler arkadaşlar. Henüz forum kullanma resim yükleme gibi kısımlarda acemiyim. Deneme yanılma ile halletmeye çalışıcam. Yakında resimleri paylaşırım sanırım. Zaten tüy dökme zamanında:-)

(01.02.2013, Saat:19:20)sahinsahiner Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(01.02.2013, Saat:18:23)DiFFeR Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Merhaba arkadaşlar.İsmim Yakup. Muhabbet besleyiciliğinden sultana geçiş yaptım. Bir aydır sitede takipteyim yazmak şimdiye nasipmiş. Pearl cinsi GICIK ile aranızdayız artık...

merhaba yakup hoşgeldn kardeş bende senn gibi muhabbetten sultana geçiş yaptım ve benmde ilk sultanım pearl Smile)

Merhaba şahin kardeş. Ben 5 aylık erkek diye aldım ilk sahibi kuyruğunu felan kırmış insandan çok korkuyordu. Çocuklar oynamış sanırım. Cinsiyeti hakkında hala kararsızım ama 2ayda neşesini yerine getirdim. Eğitimlere devam... Seninki ne durumda....??

#6
(01.02.2013, Saat:19:35)DiFFeR Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Teşekkürler arkadaşlar. Henüz forum kullanma resim yükleme gibi kısımlarda acemiyim. Deneme yanılma ile halletmeye çalışıcam. Yakında resimleri paylaşırım sanırım. Zaten tüy dökme zamanında:-)

(01.02.2013, Saat:19:20)sahinsahiner Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(01.02.2013, Saat:18:23)DiFFeR Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Merhaba arkadaşlar.İsmim Yakup. Muhabbet besleyiciliğinden sultana geçiş yaptım. Bir aydır sitede takipteyim yazmak şimdiye nasipmiş. Pearl cinsi GICIK ile aranızdayız artık...

merhaba yakup hoşgeldn kardeş bende senn gibi muhabbetten sultana geçiş yaptım ve benmde ilk sultanım pearl Smile)

Merhaba şahin kardeş. Ben 5 aylık erkek diye aldım ilk sahibi kuyruğunu felan kırmış insandan çok korkuyordu. Çocuklar oynamış sanırım. Cinsiyeti hakkında hala kararsızım ama 2ayda neşesini yerine getirdim. Eğitimlere devam... Seninki ne durumda....??

bu kuşlarda guvn kaybettimi kazanması zor oluor. bnmki 7-8 aylık felan daha 2 gün önce aldım kardşim benden önceki sahibi biraz alıştırmış sanırım aldığım gün elime felan geldi omzuma çıktı felan korkmuor benden alışık yani ısırma huyuda yok şimdi başını kaşımaya çalışıorum ona alıştıracağım Smile cinsiyeti belli değil henüz kimi dşi dior kimi erkek aldığım yer erkek dedi ama bakalım bekliorz yakında belli olurmuş kardeşim..



Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Merhaba Ronay 3 75 26.06.2017, Saat:23:04
Son Yorum: Ronay
  Merhaba Aranıza Katılabilir Miyim? satirli 2 87 25.06.2017, Saat:20:32
Son Yorum: garanti24
  Merhaba, mrthnmmt 3 104 02.06.2017, Saat:02:20
Son Yorum: sezer Bey
Heart Merhaba, aranıza yeni katıldım sanex 12 377 29.05.2017, Saat:23:06
Son Yorum: Emrullah
  Merhaba mustafaokur 0 80 20.05.2017, Saat:11:07
Son Yorum: mustafaokur
Smile Herkese Selamlar Zignarut 4 136 19.05.2017, Saat:12:05
Son Yorum: Zignarut
Smile Herkese selamlar sedatgoc 0 78 15.05.2017, Saat:22:50
Son Yorum: sedatgoc
  Merhaba Çiiko 2 144 01.05.2017, Saat:20:16
Son Yorum: Çiiko
  Merhaba :) Sılavepapagani 2 127 24.04.2017, Saat:12:20
Son Yorum: raifmeric
  Merhaba, kuşumu soğukta nasıl taşıyabilirim? altinkilici 5 316 24.04.2017, Saat:03:16
Son Yorum: Sılavepapagani



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi