• Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kanlı Yavru Acil Yardım
#1
Arkadaşlar bugün yumurta çatladı ve yavrunun gagası görünüyor, cik cik diye ötüyor, yumurta biraz kırık çıkmaya çalışıyor çıkamıyor bende yumurtanın çatlak bölümünü çok az kırdım rahat çıksın diye, şuan çıkmasını bekliyorum, AMA SORUN VAR YAVRUNUN ÜZERİNDE KAN VE YUMURTADAN SIZAN KAN PIRTISI VAR NORMALMİDİR? BİŞEY YAPMAM GEREKİYOMU? dişi kuş şuan yumurtada yatıyor, annenin altında cik cik diye ötüyor yavru. YAŞARMI M03

Tosbik
#2


burada yumurtadan cıkıs var dikkatli izleyin aynı mı durum

#3
inş yaşar kardeşim

#4
Mahmut abi senin video daki gayet temiz ve komik bi şekilde çıktı ya Smile Sanırım daha farklı bi durum kanlı falan dendiğine göre. Bende merak ettim inşallah yaşar.

KOCAELİ / İzmit Hihi
#5
Yumurtadan çıktı arkadaşlar şuan kan olayı felan durmuş sağlıklı görünüyor, anne koruması altında Acik-agizli-gulumseme içim rahatladı yaw, uyuyamadım gece, yakın zamanda foto paylaşırım, inş. diğer yumurtalar da dolu çıkar

Tosbik


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Yavru Sultan Besleme ve Dışkı Sorunsalı emrah.b 1 62 18.07.2017, Saat:14:46
Son Yorum: emrah.b
  20 günlük yavru varken yine yumurtladı??? melodi0704 3 135 10.07.2017, Saat:11:04
Son Yorum: melodi0704
  İlk yavru :) Yuvalığa pisleme? (Videolu) emrah.b 4 184 19.06.2017, Saat:21:10
Son Yorum: Alperen8
Sad Yavru sultancığımın kursağında leke melodi0704 4 166 18.06.2017, Saat:23:53
Son Yorum: melodi0704
  çatlamayan yumurtanın yarısında sıvı var gibi?? bi yardım melodi0704 6 172 10.06.2017, Saat:12:36
Son Yorum: melodi0704
  (Lütfen, Yardım, Help Yazmak yasak) Erkek öldü Dişi kuluçka yapar mı? SultanLeyla 13 242 06.06.2017, Saat:14:24
Son Yorum: harun3446
  yardım lütfen Özgerfrf 4 145 24.05.2017, Saat:17:56
Son Yorum: Özgerfrf
  İlk Kuluçka Lütfen Yardım mustafaokur 1 127 20.05.2017, Saat:11:34
Son Yorum: er.turan
  Acil yardım yumurtlama dönemi slhgnss 4 180 11.05.2017, Saat:10:52
Son Yorum: sezer Bey
  Bu ciftden albino yavru gelme ihtimali var mi? MehmetDavarci 3 248 08.05.2017, Saat:20:22
Son Yorum: Alperen8



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi