Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

Beyza1998 avatar
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- kanaryamın dışkısında kan gibi birşey gördüm


 Konu: kanaryamın dışkısında kan gibi birşey gördüm
 Tarih: 11.03.2013, Saat:18:34
#1
Arkadaşlar benimde yaklaşık 1 aydır bir kanaryam var doğrusunu söylemek gerekirse türünü bilmiyorum sarı ufak bir şey. Kendisi gayet iyi ve neşeli duruyor ama bu gün tünekteki pisliğinde kan benzeri bir şey gördüm ve geldiği günden beri ayağında değişik yara tarzı şeyler var ama dediğim gibi kendisi gayet iyi gözüküyor oldukçada enerjik... Kanaryamın bi sorunumu var acaba ? Sad
 Konu: Cvp: Yardım :(
 Tarih: 11.03.2013, Saat:18:37
#2
Resim ekler misiniz lütfen hem kafesin hem ayağının hem kuşun genel resmi hem de o kan gibi şeyin resimlerini eklerseniz daha sağlıklı yorum alırsınız.
 Konu: Cvp: Yardım :(
 Tarih: 11.03.2013, Saat:18:37
#3
bence en yakın bir petsopçuya götür
Male Normal Gri Çakıllım
Female Lutino Fıstığım
 Konu: Cvp: Yardım :(
 Tarih: 11.03.2013, Saat:18:39
#4
(11.03.2013, Saat:18:37)svmrt demiş ki: bence en yakın bir petsopçuya götür

petshopçu mu ? Kafasi-karismis
'' Söz Bitti Şimdi Susma Zamanı ! ''
 Konu: Cvp: kanaryamın dışkısında kan gibi birşey gördüm
 Tarih: 11.03.2013, Saat:18:42
#5
kanaryayı nerden aldınız ?
Male Normal Gri Çakıllım
Female Lutino Fıstığım
 Konu: Cvp: kanaryamın dışkısında kan gibi birşey gördüm
 Tarih: 11.03.2013, Saat:18:44
#6
(11.03.2013, Saat:18:42)svmrt demiş ki: kanaryayı nerden aldınız ?

Maalesef petşoptan aldım ya çok korkuyorum Sad
 Konu: Cvp: kanaryamın dışkısında kan gibi birşey gördüm
 Tarih: 11.03.2013, Saat:18:45
#7
Veteriner Hekim'e başvurun.
Forum Kuralları               İlan Kuralları               Konu Açma Kuralları

                        Acil Yazarsan Geç Cevap Alabilirsin.
 Konu: Cvp: kanaryamın dışkısında kan gibi birşey gördüm
 Tarih: 11.03.2013, Saat:18:45
#8
(11.03.2013, Saat:18:34)Beyza1998 demiş ki: Arkadaşlar benimde yaklaşık 1 aydır bir kanaryam var doğrusunu söylemek gerekirse türünü bilmiyorum sarı ufak bir şey. Kendisi gayet iyi ve neşeli duruyor ama bu gün tünekteki pisliğinde kan benzeri bir şey gördüm ve geldiği günden beri ayağında değişik yara tarzı şeyler var ama dediğim gibi kendisi gayet iyi gözüküyor oldukçada enerjik... Kanaryamın bi sorunumu var acaba ? Sad
petshopa götürme boşuna sana üstte ilaç satıp gönderir ayak, dışkı ve kuşun genel görünümünüde görmemiz için bi kaç foto eklersen yardımcı oluruz kardeşim..
'' Söz Bitti Şimdi Susma Zamanı ! ''
 Konu: Cvp: kanaryamın dışkısında kan gibi birşey gördüm
 Tarih: 11.03.2013, Saat:18:45
#9
o yüzden aldğınız yere götürün onlar daha iyi bilirler kuşun ne derdi oldğunu
Male Normal Gri Çakıllım
Female Lutino Fıstığım
 Konu: Cvp: Yardım :(
 Tarih: 11.03.2013, Saat:18:46
#10
(11.03.2013, Saat:18:37)pnr34 demiş ki: Resim ekler misiniz lütfen hem kafesin hem ayağının hem kuşun genel resmi hem de o kan gibi şeyin resimlerini eklerseniz daha sağlıklı yorum alırsınız.

Resim eklemeye çalıştım ama beceremedim sanırsam Sad ayağındaki şeylerde kan yada yara kabuğu falan yok sadece kabuk tarzı şeyler ama renkleri ayağıyla aynı...
 


kanaryamın dışkısında kan gibi birşey gördüm konusu
kanaryamın dışkısında kan gibi birşey gördüm Konusunun Linki Direk Link
kanaryamın dışkısında kan gibi birşey gördüm Konusunun HTML Kodu HTML Link
kanaryamın dışkısında kan gibi birşey gördüm Konusu BBCode Linki BBCode Link
kanaryamın dışkısında kan gibi birşey gördüm Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  kanaryamın tırnağı kırık padisah_40 5 1,334 10.06.2014, Saat:20:54
Son Mesaj: Mehmed
  3 tane kuş kanaryamın içen kaçmış :) ßurak 3 1,478 04.02.2012, Saat:14:08
Son Mesaj: ßurak



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status