Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

lucky1905 avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Kafesin Durumu Sizce Nasil? Eksiklerim Var mi?


 Konu: Kafesin Durumu Sizce Nasil? Eksiklerim Var mi?
 Tarih: 11.12.2012, Saat:01:47
#1
Merhaba arkadaslar,

Bu aralar biraz fazla baslik aciyorum farkindayim kusura bakmayin.
Kafesi tam anlamiyla bitirdim sayilir, bi merdiven eksik onuda en kisa zamanda alicam. Sizce kafes nasil olmus? Eksikleri gedikleri varmi?
Yere bile bile izgara koymadim, bugun kuscuya gittigimde ordaki bayan kesinlikle izgara önermedi.
1 2 tane büyük kafesin altinda izgara vardi, böyle bisey istiyorum diye sordum iste. Kusa kum dök yere dedi, ayaklari kuma degmesi lazim dedi. Öyle daha iyi olur dedi. O izgaralarida sattiktan sonra cikarmalarini tavsiye ediyoruz biz dedi.
Bende daha önce aldigim kumla devam edecem sanirim. Izgara ile belki daha temiz olur ama kumla daha saglikli olur kus icin dedi.

y5kylgnp.jpg

74b4gbgl.jpg

kmwd73kv.jpg

ai6pdx9c.jpg

3m43uck6.jpg

Buda capkinimla son halimizSmile yavas yavas karnini kasimama yada gagasiyla oynamama izin veriyor. Parmagima cikmayada basladi. Hediye olsun diyede koca bi dal darisi astikAcik-agizli-gulumseme hem bu aksam tadini alir, sonrasindada egitim icin kullaniriz.
Dün geceki parmagimi koparmasindan sonra hizli kaynastik gibiAcik-agizli-gulumseme Isirtmak gerekiomus 1 2 kere Acik-agizli-gulumseme

yva9zjj3.jpg
Ara
 Konu: Cvp: Kafesin Durumu Sizce Nasil? Eksiklerim Var mi?
 Tarih: 11.12.2012, Saat:01:49
#2
plastik tünegi kaldır sadece. geri kalan durumu iyi
 Konu: Cvp: Kafesin Durumu Sizce Nasil? Eksiklerim Var mi?
 Tarih: 11.12.2012, Saat:01:50
#3
kafes on numara olmuş ama ızgarayı koyun petshop yemiş sizi hele bu bayan petsoplarda hiç çekilmiyo herşeyi uyduruyorlar bizim burdada birtane var ondan biliyorum.....
Ara
 Konu: Cvp: Kafesin Durumu Sizce Nasil? Eksiklerim Var mi?
 Tarih: 11.12.2012, Saat:01:54
#4
(11.12.2012, Saat:01:50)gkyksr Nickli Kullanıcıdan Alıntı: kafes on numara olmuş ama ızgarayı koyun petshop yemiş sizi hele bu bayan petsoplarda hiç çekilmiyo herşeyi uyduruyorlar bizim burdada birtane var ondan biliyorum.....

Hocam ben almanyada yasiyorum. Gittigim yer baya büyük bi petshop, burda öyle satici diye herkes gidemiyor genelde öyle yerlere. Daha önce egitimini almis olmasi felan gerekiyor. Özellikle böyle büyük magzalarda.
Burdaki herkez izgara diyip o bayanda yok diyince tereddütte kaldim. Bakalim 1 2 yere daha soracam ona göre yapacam biseyler.

(11.12.2012, Saat:01:49)akdeniz06 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: plastik tünegi kaldır sadece. geri kalan durumu iyi

O plastik icinde odun tünek var ama biraz uzn geldi sigmiyor kafesin icine.
Yarin biraz kesip öyle koyacam onuda.

Tesekkürler
Ara
 Konu: Cvp: Kafesin Durumu Sizce Nasil? Eksiklerim Var mi?
 Tarih: 11.12.2012, Saat:03:34
#5
kalamar kemıgı ve gaga taşı oldumu tammadır.. ızgara olsa ıyıdı ama dosemısın dıbını zaten devamlı temızleyıp bu halde olacaksa sorun yok bence.. gayet ıyı tebrıkler

bu arada ıstedıgın kadar konu ac burası onun için var
Ara
 Konu: Cvp: Kafesin Durumu Sizce Nasil? Eksiklerim Var mi?
 Tarih: 11.12.2012, Saat:03:41
#6
(11.12.2012, Saat:03:34)scamp1907 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: kalamar kemıgı ve gaga taşı oldumu tammadır.. ızgara olsa ıyıdı ama dosemısın dıbını zaten devamlı temızleyıp bu halde olacaksa sorun yok bence.. gayet ıyı tebrıkler

bu arada ıstedıgın kadar konu ac burası onun için var

Aldigim kumun icinde zaten yemesi icin gerekli olan taslarda var ufak halde.
Onlardan yer dedi zaten aldigim yer.
Ara
 Konu: Cvp: Kafesin Durumu Sizce Nasil? Eksiklerim Var mi?
 Tarih: 11.12.2012, Saat:10:28
#7
maydonoz olmadı ama kardeşim.benim forumda okudugum kadarıyla maydonoz sapı okey ama maydonozun kendisi olmazmış.ölebilir kuşunuz.umarım dogru bilgilendirdim.belki bir arkadaş bu konu hakkında size bilgi verir
1 sultan (tequilla) R.İ.P 20122
2 cift takim muhabet ve artı 7 yavru cekoslavak hollanda kırma
1 Sevda (erkek)
1 Kakariki( erkek)
Ara
 Konu: Cvp: Kafesin Durumu Sizce Nasil? Eksiklerim Var mi?
 Tarih: 11.12.2012, Saat:10:45
#8
(11.12.2012, Saat:10:28)umut2010 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: maydonoz olmadı ama kardeşim.benim forumda okudugum kadarıyla maydonoz sapı okey ama maydonozun kendisi olmazmış.ölebilir kuşunuz.umarım dogru bilgilendirdim.belki bir arkadaş bu konu hakkında size bilgi verir
Evet maydonuz zararlı kuşun boğazına kaça bilir....
Ara
 


Kafesin Durumu Sizce Nasil? Eksiklerim Var mi? konusu
Kafesin Durumu Sizce Nasil? Eksiklerim Var mi? Konusunun Linki Direk Link
Kafesin Durumu Sizce Nasil? Eksiklerim Var mi? Konusunun HTML Kodu HTML Link
Kafesin Durumu Sizce Nasil? Eksiklerim Var mi? Konusu BBCode Linki BBCode Link
Kafesin Durumu Sizce Nasil? Eksiklerim Var mi? Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Açıklamadaki Ağaç Tünek Sizce Nasıl ? Bağlamatör 7 308 15.10.2016, Saat:23:48
Son Yorum: mazlum
  Geçici Kafesin Son Hali Yeterli Mi ? Bağlamatör 4 194 15.10.2016, Saat:23:44
Son Yorum: mazlum
Smile El Yapımı Merdiven Sizce Nasıl? EmreCixin 12 518 10.10.2016, Saat:16:04
Son Yorum: EmreCixin
  Arkadaşlar ben çelik yada demir dövme kafes kullanmıyorum nasıl sorunlarla karşılaşab malikşah 0 227 29.08.2016, Saat:10:01
Son Yorum: malikşah
  Bu demir dövme kafes nasıl sizce? serkann93 8 660 05.08.2016, Saat:11:57
Son Yorum: gündüzözer
  Yumurta vermiyor kısırmıdır sizce ? mustafayilmaz06 5 525 29.07.2016, Saat:00:03
Son Yorum: Emre.Adana.01
  Nasıl oyuncak yapayım? Asrnnalp 6 568 15.05.2016, Saat:20:42
Son Yorum: Omery
  Bu kafesler nasıl arkadaşlar çift sultan için soude 36 2,148 01.05.2016, Saat:02:14
Son Yorum: soude
  Kafes Dizaynı ve kafesin bulunduğu yer sizce nasıl acaba? goktugaktug 5 792 20.04.2016, Saat:21:34
Son Yorum: goktugaktug
  hagen L01 VE L11 kafeslerin kullanım durumu ve uygun fiyatları nedir emirhan35 12 877 14.04.2016, Saat:13:34
Son Yorum: emirhan35



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status