Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

hasankaan avatar
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- kafesi kesmiştim nasıl kapatabilirim


 Konu: kafesi kesmiştim nasıl kapatabilirim
 Tarih: 06.12.2012, Saat:11:33
#1
arkadaşlar kafesimin yavruluk kapısı olmadığı için iki telini kesmiştim şimdi ise jako almaya karar verdim orayı nasıl kapatabilir kesilen parçaları elimde mevcut teşekkürler..
 Konu: Cvp: kafesi kesmiştim nasıl kapatabilirim
 Tarih: 06.12.2012, Saat:11:35
#2
ya kaynak yapacaksın yada temiz bir tel bulup orayı kapatacaksın
Bir gün kıyamet kopar çöker karanlık
ALLAH bizi affetmez çok günah aldık
Sevenler ayrılamaz,bir plan yaptık
Tüm ÇARŞI cehenneme kombine aldık.


Özel Mesaj İle Yardım Talebi Yasaktır!
 Konu: Cvp: kafesi kesmiştim nasıl kapatabilirim
 Tarih: 06.12.2012, Saat:11:36
#3
kafes resmi görmek lazm
 Konu: Cvp: kafesi kesmiştim nasıl kapatabilirim
 Tarih: 06.12.2012, Saat:11:40
#4
paslanmaz teller var onla güzelcene sarabilirsin
Erkek - Grey - Hayko
Dişi - Lutino - Pamuk
Ve Yavrular
 Konu: Cvp: kafesi kesmiştim nasıl kapatabilirim
 Tarih: 06.12.2012, Saat:12:41
#5
biraz düşündüm jako alacagım için oraya büyük bi yemlik suluk gibi bişeydi takabilirim aslnda başka öneriniz var mı
 Konu: Cvp: kafesi kesmiştim nasıl kapatabilirim
 Tarih: 06.12.2012, Saat:12:42
#6
resim çek bakalım bir kardeş.
Bir gün kıyamet kopar çöker karanlık
ALLAH bizi affetmez çok günah aldık
Sevenler ayrılamaz,bir plan yaptık
Tüm ÇARŞI cehenneme kombine aldık.


Özel Mesaj İle Yardım Talebi Yasaktır!
 Konu: Cvp: kafesi kesmiştim nasıl kapatabilirim
 Tarih: 06.12.2012, Saat:12:46
#7
bence kesik tellerin uçları kuşa zarar verebilir öyle birşey yapmalısın ki kuş kafes içinde de dışında da zarar görmemeli o açık yerlerden.

bence yapı marketlerde satılan tellerden alıp orayı kapat ama açık uçlarıda iple yada başka bir meteryalle zararsız hale getir.
Kuşlarınızı veterinere götürün,onlar size muhtaç.

yakışıklı piedim dengesiz kuşum boncuk Male
lutino jessica Female

[Resim: http://img194.imageshack.us/img194/2257/qbqi.jpg]


 Konu: Cvp: kafesi kesmiştim nasıl kapatabilirim
 Tarih: 06.12.2012, Saat:12:55
#8
[Resim: gmlgu.jpg]
kırmızı çizgili olan yerlerini kesip içerdeki yavrulugu dışarı almıştım arkadaşlar
 Konu: Cvp: kafesi kesmiştim nasıl kapatabilirim
 Tarih: 06.12.2012, Saat:13:04
#9
tellerin devamınıda kes yatay olan tele kadar sonra yapı marketten aynı renk al yap her hangi bir sorun olmaz.
Bir gün kıyamet kopar çöker karanlık
ALLAH bizi affetmez çok günah aldık
Sevenler ayrılamaz,bir plan yaptık
Tüm ÇARŞI cehenneme kombine aldık.


Özel Mesaj İle Yardım Talebi Yasaktır!
 Konu: Cvp: kafesi kesmiştim nasıl kapatabilirim
 Tarih: 06.12.2012, Saat:13:30
#10
(06.12.2012, Saat:11:33)hasankaan demiş ki: arkadaşlar kafesimin yavruluk kapısı olmadığı için iki telini kesmiştim şimdi ise jako almaya karar verdim orayı nasıl kapatabilir kesilen parçaları elimde mevcut teşekkürler..


jako zaten bunalrda akıllı kaçmaz bağzıları dışarıda besliyo ben bi petshop da gördüm
 


kafesi kesmiştim nasıl kapatabilirim konusu
kafesi kesmiştim nasıl kapatabilirim Konusunun Linki Direk Link
kafesi kesmiştim nasıl kapatabilirim Konusunun HTML Kodu HTML Link
kafesi kesmiştim nasıl kapatabilirim Konusu BBCode Linki BBCode Link
kafesi kesmiştim nasıl kapatabilirim Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Yetiskinlige erismemis olanlar nasil oter Erdi154 3 183 11.02.2017, Saat:23:54
Son Mesaj: MİÇO129
  Sultan papağanın başka gen taşıdığını nasıl anlarız Alperen8 0 162 31.01.2017, Saat:02:44
Son Mesaj: Alperen8
  kuşumun yanına yeni bi papiş alıcam yaş tahmini nasıl yaparım BirYabancı 3 219 26.01.2017, Saat:21:02
Son Mesaj: caltuntas
  Kızıma erkek eş nasıl bulabilirim tatlım 0 156 05.01.2017, Saat:23:13
Son Mesaj: tatlım
  Papağanıma nasıl yaklaşmalıyım rumeliruzgari 3 241 19.12.2016, Saat:00:47
Son Mesaj: muttoli
  Kuşa alarji var nasil beslenir Alperen8 5 380 15.10.2016, Saat:20:40
Son Mesaj: Alperen8
  Zeytin ile yeni el yapimi kafesi :) :) :) mazlum 4 420 10.10.2016, Saat:14:36
Son Mesaj: mazlum
  Kuşlarda Mineral ve Aminoasit İhtiyacı Nasıl Karşılanır? blocktrade 4 308 05.10.2016, Saat:21:10
Son Mesaj: blocktrade
  Sizce nasıl sağlıklımıdır? JrQuen 17 936 03.07.2016, Saat:14:06
Son Mesaj: JrQuen
  Video Nasıl Yüklenir (Detaylı Resimli Anlatım) Gogopesttgo 3 387 06.04.2016, Saat:00:42
Son Mesaj: Gogopesttgo



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status