Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

rappelz5734 avatar
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Kafes örtümü


 Konu: Kafes örtümü
 Tarih: 23.02.2013, Saat:21:42
#1
Arkadaşlar geceleri sultanımın kafesinin üstünü baddaniye ile örtüyorum acaba eğitiminde bir sorun oluşabilir mı ?
 Konu: Cvp: Kafes örtümü
 Tarih: 23.02.2013, Saat:22:09
#2
Kaparken iyi geceler açarken günaydın dediğinde bi zamandan sonra açtıgın gibi günaydın kaparken iyi geceler diye konuşma eğitimi oldugunu duymuştum
 Konu: Cvp: Kafes örtümü
 Tarih: 23.02.2013, Saat:23:57
#3
(23.02.2013, Saat:22:09)ipuah demiş ki: Kaparken iyi geceler açarken günaydın dediğinde bi zamandan sonra açtıgın gibi günaydın kaparken iyi geceler diye konuşma eğitimi oldugunu duymuştum

bilgi için tesekkurler Smile
 Konu: Cvp: Kafes örtümü
 Tarih: 24.02.2013, Saat:00:08
#4
Bi sorun olmaz merak etme Okeyto
 Konu: Cvp: Kafes örtümü
 Tarih: 24.02.2013, Saat:00:10
#5
ısınması için bir ortam oluşmuş olur, bir sıkıntı olmaz, ama çok fazla da durursa havasız kalabilir. onun dışında bende sadece ön kısmını açıp arka kısmını kapatıyorum hava akışını kesip daha sıcak bir ortamda uyumasını sağlıyo.
KÜÇÜK AİLEM: http://www.sultanpapaganlari.com/konu-kucuk-ailem.html

Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız [Resim: http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif] butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.
 Konu: Cvp: Kafes örtümü
 Tarih: 24.02.2013, Saat:00:12
#6
(24.02.2013, Saat:00:08)trm demiş ki: Bi sorun olmaz merak etme Okeyto

suan papaganım aniden agresifleşti kafese elmi soktum ama ısırmaya kalkti aniden degişti nedndir Sad
 Konu: Cvp: Kafes örtümü
 Tarih: 24.02.2013, Saat:00:14
#7
(23.02.2013, Saat:21:42)rappelz5734 demiş ki: Arkadaşlar geceleri sultanımın kafesinin üstünü baddaniye ile örtüyorum acaba eğitiminde bir sorun oluşabilir mı ?

Sorun olacağını zannetmiyorum.çünkü bende geceleri üstünü örtüyorum kuşların için sıcak ortam olur.
 Konu: Cvp: Kafes örtümü
 Tarih: 24.02.2013, Saat:00:15
#8
Kafese elini sokarsan ısırmaya kalkar tabi. Korkmuştur. Gulumseme
 Konu: Cvp: Kafes örtümü
 Tarih: 24.02.2013, Saat:00:17
#9
he birde şöyle bir şey var üstüne örttüğün zaman karanlık ortamda telefon ışığı vs açık olmasın kendi bölgesini kormaya geçiyor allah korusun kendine zarar verebilir.
 Konu: Cvp: Kafes örtümü
 Tarih: 24.02.2013, Saat:00:19
#10
(24.02.2013, Saat:00:15)trm demiş ki: Kafese elini sokarsan ısırmaya kalkar tabi. Korkmuştur. Gulumseme

ama daha once kafese elmı soktugumda korkmuyordu
su anda gagasni çıtırdatıyo
 


Kafes örtümü konusu
Kafes örtümü Konusunun Linki Direk Link
Kafes örtümü Konusunun HTML Kodu HTML Link
Kafes örtümü Konusu BBCode Linki BBCode Link
Kafes örtümü Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Kafes ısitması İbrahim0134 5 250 24.03.2017, Saat:10:56
Son Mesaj: LİMONÇİKO
  Kafes Tabanına Toprak konia 0 272 09.09.2016, Saat:13:46
Son Mesaj: konia
  Vision kafes Symbiote 3 514 02.06.2016, Saat:08:28
Son Mesaj: BeYaZKiN
  Kafes dışı yaşam baysan 13 945 29.01.2016, Saat:16:28
Son Mesaj: Açelya
  Uyku,kafes düzeni,yem fates3001 0 517 23.01.2016, Saat:23:53
Son Mesaj: fates3001
  Kafes Değişikliği StoryTS 10 942 19.01.2016, Saat:09:18
Son Mesaj: StoryTS
Exclamation Yeni kafes sonucu anormallikler Ragnar 2 664 09.11.2015, Saat:23:03
Son Mesaj: Ragnar
  Kafes temizliği nasıl olmalı? Patron_izmir 5 1,098 17.09.2015, Saat:22:29
Son Mesaj: hrnshn
Resim Bursadan satılık KAFES :) power875 0 981 29.08.2015, Saat:00:44
Son Mesaj: power875
  Kafes Tabanına Kedi Kumu gertuna93 19 2,611 26.06.2015, Saat:19:52
Son Mesaj: AdKo



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status