Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

MasterHan avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 1 Oy - Ortalama: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Kafayı Arkaya Devirme


 Konu: Wink  Kafayı Arkaya Devirme
 Tarih: 09.05.2011, Saat:12:46
#1
Son 2 gündür şunu fark ettim bazen kafasını birden arkaya deviriyo sanki arkasına ya da kafasını yan çevirip yukarı bakarmış gibi. Smile Bu hareketin anlamı nedir ?
Ara
 Konu: Cvp: Kafayı Arkaya Devirme
 Tarih: 09.05.2011, Saat:13:03
#2
uyumaya çalışıyor Smile
Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.

Fotoğraf Yüklemek İçin Tıklayın.!
Ara
 Konu: Cvp: Kafayı Arkaya Devirme
 Tarih: 09.05.2011, Saat:13:21
#3
kafeste değil dışarda yapıyo. mesela kafesten çıkıyo uçuyo bi yere konuyo kafayı geri devirip düzeltiyo Acik-agizli-gulumseme sanki boyun kütletirmiş gibi Acik-agizli-gulumseme
Ara
 Konu: Cvp: Kafayı Arkaya Devirme
 Tarih: 10.05.2011, Saat:01:05
#4
bu hareketi yapan bir sultan da pet shopta görmüştüm.iyice bakıp inceledim ve vardığım sonuç şirinlik yaptığıydı.belkide yanılıyorumdur ama bana öyle geldi.şebeklik yapıyordu sanki.sizde bu hareketi yaptığı anda iyice inceleyin bakalım doğru mu tahmin etmişim.
Ara
 Konu: Cvp: Kafayı Arkaya Devirme
 Tarih: 10.05.2011, Saat:01:12
(Son Düzenleme: 10.05.2011, Saat:01:14, Düzenleyen: Alpdna.)
#5
Evet Kendi Kendine Oyun yapıyo Sanırım Smile Agzını Felanda Acıyormu bu hareti yaparken ?
Sorularınız İçin Lütfen Özel Mesaj Atmayınız, Uygun Başlık İle Uygun Katagoriye Konu Açarak Sorunuz.http://www.sultanpapaganlari.com/images/icons/uyari.gif

Bilgi-Kaynak Bkz: Özel Mesajlar Hakkında URL'ye Git
 Konu: Cvp: Kafayı Arkaya Devirme
 Tarih: 10.05.2011, Saat:13:54
#6
bazen açıyo bazen açmıyo Smile bana da öyle geldi. dışarı saldığımda yapıyo genelde.
Ara
 Konu: Cvp: Kafayı Arkaya Devirme
 Tarih: 10.05.2011, Saat:14:04
#7
agzını açıp esniyormuş gibi yaparsa kuş kumunun eksiliginden meydana gel sindirim zorlugundan kaynaklanır agzını açıp esniyormuş gibi yapması.Acik-agizli-gulumseme
Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.

Fotoğraf Yüklemek İçin Tıklayın.!
Ara
 Konu: Cvp: Kafayı Arkaya Devirme
 Tarih: 10.05.2011, Saat:14:56
#8
sabahları cıvıl cıvıl oluyo ordan oraya uçuyo ama öğlenden itibaren akşama kadar durgunlaşıyo. ev sıcaklığı 23-25 derece arası ama kabarıp, kafasını arkaya alıp uyuyo. aviastım a başladım dün. vitaform mu kullansam aviastım mı karar veremedim.
Ara
 Konu: Cvp: Kafayı Arkaya Devirme
 Tarih: 10.05.2011, Saat:15:08
#9
vitaformda kullanabilirsin sorun olmaz alışma süreci ver o yüzden uyayacaktır hep öyle Smile
Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.

Fotoğraf Yüklemek İçin Tıklayın.!
Ara
 Konu: Cvp: Kafayı Arkaya Devirme
 Tarih: 10.05.2011, Saat:15:11
#10
Normal olarak sabahları dediğiniz gibi daha neşeli oluyorlar bol ötüşler oyunlar vs. vs. Ama öğle saatleri genelde onlar için kaşınma ve uyuma zamanları.Kafayı geriye koyma konusunda bir problem olduğunu düşünmüyorum.Hastalık felan olsaydı neşeli ve hareketli olmazdı. Vitaform bildiğim kadarıyla aviastım a göre daha kuvvetli bir ilaçtır.Ne için kullanacanığızı bilmiyorum o yüzden vitaform kullanıcak olursanız doz ayarını iyi yapın. Kolay gelsin Smile
Ara
 


Kafayı Arkaya Devirme konusu
Kafayı Arkaya Devirme Konusunun Linki Direk Link
Kafayı Arkaya Devirme Konusunun HTML Kodu HTML Link
Kafayı Arkaya Devirme Konusu BBCode Linki BBCode Link
Kafayı Arkaya Devirme Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status