Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

jımmy avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Jimmy çok hasta


 Konu: Jimmy çok hasta
 Tarih: 22.03.2012, Saat:20:46
#1
Beyler jimmy olecek galiba eskiden elimizi soktugumuzda ıssırırdı falan simdi ilgilenmiyo bile oyle yatiyo hareket etmiyo otmuyo asırı tuy dokuyo ne yapmam lazim???
JimmyHeart
Ara
 Konu: Cvp: Jimmy çok hasta
 Tarih: 22.03.2012, Saat:20:49
#2
Geçmiş olsun,

Konunuzun aciliyeti nedeniyle hemen bir video paylaşmanızı rica edicem.
Genel durumuna hemen bir bakalım.
♂ Tombik-White Face Pied ♀ Fındık-Pied
♂ Babalık-White Face Pearl Split ♀ Beyaz-White Face Platinum Pied
♂ Oğluş-White Face Platinum Pied ♀ Vitaminsiz-White Face
♀ Albuş-Albino ♂ Kaju-White Face
♂ Topal Osman-Pied


Mikrop-Heavy Pied
Pamuk-White Face Pied
Sizi hiç unutmayacağım...
Ara
 Konu: Cvp: Jimmy çok hasta
 Tarih: 22.03.2012, Saat:20:49
#3
1 2 resim eklesene daha net yorum yapalım. ama ilk olarak suyunu yemini bi deiştir. durdugu ortamda soguk olmasın . vitamn varsa vitamin koy suyunada
Ara
 Konu: Cvp: Jimmy çok hasta
 Tarih: 22.03.2012, Saat:20:50
#4
Su an telefondan yaziyorum Sad bilgisayar evde deil serviste o yuzden video paylasamiycam ama durumu bayaa acil Sad
(22.03.2012, Saat:20:49)Emre Avcı Nickli Kullanıcıdan Alıntı: 1 2 resim eklesene daha net yorum yapalım. ama ilk olarak suyunu yemini bi deiştir. durdugu ortamda soguk olmasın . vitamn varsa vitamin koy suyunada

Kardesim eyw ama hepsini yaptim bugun oldu yarinda gecmesse vet e gidecem
JimmyHeart
Ara
 Konu: Cvp: Jimmy çok hasta
 Tarih: 22.03.2012, Saat:21:00
#5
valla kanatlılardan anlayan pek yok gibi ama yinede git bi yararı olur. inş düzelir abicim
Ara
 Konu: Cvp: Jimmy çok hasta
 Tarih: 22.03.2012, Saat:21:03
#6
hemen vakit kaybetmeden veterinere gitseniz iyi olur geçmiş olsun Confused
Ara
 Konu: Cvp: Jimmy çok hasta
 Tarih: 22.03.2012, Saat:22:15
#7
Eyw beyler yarin gidecem
JimmyHeart
Ara
 Konu: Cvp: Jimmy çok hasta
 Tarih: 23.03.2012, Saat:00:18
#8
inşallah düzelir dualarım onunlaSad
 Konu: Cvp: Jimmy çok hasta
 Tarih: 23.03.2012, Saat:14:15
#9
Son durum nedir acaba? Bilgilendirirseniz sevinirim.
♂ Tombik-White Face Pied ♀ Fındık-Pied
♂ Babalık-White Face Pearl Split ♀ Beyaz-White Face Platinum Pied
♂ Oğluş-White Face Platinum Pied ♀ Vitaminsiz-White Face
♀ Albuş-Albino ♂ Kaju-White Face
♂ Topal Osman-Pied


Mikrop-Heavy Pied
Pamuk-White Face Pied
Sizi hiç unutmayacağım...
Ara
 Konu: Cvp: Jimmy çok hasta
 Tarih: 23.03.2012, Saat:14:17
#10
geçmiş olsun umarım iyileşir Confused
Alkis var ol orçun reyiz Alkis
Ara
 


Jimmy çok hasta konusu
Jimmy çok hasta Konusunun Linki Direk Link
Jimmy çok hasta Konusunun HTML Kodu HTML Link
Jimmy çok hasta Konusu BBCode Linki BBCode Link
Jimmy çok hasta Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Kuşum Hasta gonmark 4 101 25.09.2016, Saat:21:00
Son Yorum: gonmark
  Kuşumun Kanadındaki Garip şey kuşum Hasta Mı? papiz 5 113 20.09.2016, Saat:10:07
Son Yorum: papiz
Sad Papağanım çok hasta acil yardımm Betaglucan 8 322 06.08.2016, Saat:18:04
Son Yorum: caneke
  Sultanım Hasta mı? sultan_06 3 136 24.07.2016, Saat:21:32
Son Yorum: sultan_06
  Sultanlarım hasta acil yardım BrKTFN 3 137 24.07.2016, Saat:20:47
Son Yorum: Fatih97
Exclamation Göğüsü garip hasta olabilirmi ? caneke 3 175 21.07.2016, Saat:02:15
Son Yorum: Gogopesttgo
  Hasta sultan papagani Bahadir2934 7 231 18.07.2016, Saat:02:25
Son Yorum: kusefendisi
  Hasta galiba siz bilenlerden yardım istiyorum Sarısultan34 8 246 05.07.2016, Saat:00:26
Son Yorum: Sarısultan34
  kuşum hasta oldu yardım edin lütfen mrgrgp 3 219 30.06.2016, Saat:23:12
Son Yorum: mrgrgp
  Yeni alacağım kuşun hasta olup olmadığını nasıl anlarım? umtfrkn 1 157 19.06.2016, Saat:21:17
Son Yorum: Emirrr



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status