Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

skymaster avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Jako papağanım ayağını incitti


 Konu: Jako papağanım ayağını incitti
 Tarih: 17.02.2012, Saat:22:01
#1
Jakom yaklaşık 8-9 gündür veterinerdeydi bugün öğlen aldım ordan eve getirdim kafesten çıkardım biraz gezdi t tüneğinde falan durdu sonra kafesine koydum akşam saatleri otururken kardeşim farketti neden seke seke yürüyor dedi hemen kafesten çıkardım yere koydum baktım dediği gibi seke seke yürüyor garibim içim burkuldu böyle birşey bi anda nasıl olmuş olabilir :S veterineri aradım kafesin üstü açılabiliyor üstüne tünek koyuyorum belki oraya çıkarken ayağını demirler aracılığıyla incitmiş olabilir falan dedi kafesten çıkarmayın çıkmak isterse kendi çıksın dedi bugun ve yarın takip edin geçmezse getirin dedi ama korkuyorum ya 2 gün sonra çok geç olursa yada korkulacak birşey yokda dediği gibi incitmiş 2 güne geçerde bende abartıyorum bilemiyorum bana bir akıl verin zaten stresli bir papağan tüylerini yolmuştu bu hali beni dahada çok korkuttu
2thdf.jpg
2thh9.jpg
Ara
 Konu: Cvp: Jako papağanım ayağını incitti
 Tarih: 17.02.2012, Saat:23:36
#2
Geçmiş olsun Sezer bu ufaklığında başına gelmeyen kalmadı ya Angel Ayağında şişlik falan var mı?

Ayak şişliği bu konuya bir bakarsan belki faydası olur.
Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.

Fotoğraf Yüklemek İçin Tıklayın.!

Forum Kuralları
İlan Kuralları
Konu Açma Kuralları
 Konu: Cvp: Jako papağanım ayağını incitti
 Tarih: 18.02.2012, Saat:00:12
#3
Sağol hülya abla cidden başına gelmeyen kalmadı ya ne bahtsız hayvanmış eski yerinde tüylerini yolmuş stresten kurtardık solunum yolu enfeksiyonu geçirdi veterinere gitti simdide bu ayak incitme olayı bana geleli epi topu 1 ay oldu sadece 2 hafta bende kaldı eski yerinde naptıysalar geldiğinde sinirden patlicak gibiydi simdi sevmeme falan izin veriyor ama sinirlenince yine hırlıyor ayağında şişlik yok ama içimde bir kurt var rahatsız oluyorum veteriner 2gün bekle büyük ihtimal düzelir düzelmezse getir dedi ama ciddi birşeyse 2 gün sonra geç olursa diye düşünüyorum 2debir kalkıp veterinere gitmemde zor oluyo koca kafesle yollarda havada çok soğuk
Ara
 Konu: Cvp: Jako papağanım ayağını incitti
 Tarih: 18.02.2012, Saat:00:23
#4
Haklısın ablacım zor olur veterinere gitmek ufak bir taşıma kafesi edin kendine evde bulunsun bari Sad Şişlik falan yoksa belki veterinerin dediği gibi geçici olabilir.Muhabbet kuşu ya da sultan olsa al eline biraz ovala ayağını dicem ama ona da o yapılmaz ki Confused İnşallah en kısa zamanda sağlığına kavuşur ve sıkıntısız bir birlikteliğiniz olur.
Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.

Fotoğraf Yüklemek İçin Tıklayın.!

Forum Kuralları
İlan Kuralları
Konu Açma Kuralları
 Konu: Cvp: Jako papağanım ayağını incitti
 Tarih: 18.02.2012, Saat:00:41
#5
çıkardım kafesten ama elimde durmuyorki zaten ayağıda acıdığı için stres yapıyor bacaklarımın arasına girdi kafasını koydu bacağıma kafasını sevdim biraz ayağını tuttum baktım şişlikde yok ufak kafeside var ama kapısı küçük bi jako için uygun değil eski bakıldığı yerde o kafesle bakmışlar taşımak için onu kullaniyim dedim ama veterinere öyle götürsem adam elini kolunu rahat sokamaz kafese soksa hayvanı çıkarması zor olur mecbur koca kafesle gidiyorum taksi bulmakta zor oluyor adamlar bagaja koyalım diyolar bende müsade etmiyorum kapıdan geçip koltuğa koymakda zahmetli oluyor bazıları kabul etmiyor yollarda bende telef oluyorum hayvanda inşallah sağlığına kavuşsunda oda mutlu olsun bende Smile o stres yapınca bağırıyo bu sefer benim sultan papağanı kaçıcak yer arıyor acayip korkuyor ondan Smile
Ara
 Konu: Cvp: Jako papağanım ayağını incitti
 Tarih: 18.02.2012, Saat:11:26
#6
videosunu çektim http://www.dailymotion.com/video/xot80y_...39_animals

Ara
 


Jako papağanım ayağını incitti konusu
Jako papağanım ayağını incitti Konusunun Linki Direk Link
Jako papağanım ayağını incitti Konusunun HTML Kodu HTML Link
Jako papağanım ayağını incitti Konusu BBCode Linki BBCode Link
Jako papağanım ayağını incitti Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Küfürbaz jako papağanı Sebastian63 5 119 Bugün, Saat:09:33
Son Yorum: Sebastian63
  jako-amazon vipbaski 22 1,328 29.11.2016, Saat:21:45
Son Yorum: Sebastian63
Fikir Jako iskenderle anlaşırmı? Sebastian63 0 70 28.11.2016, Saat:17:47
Son Yorum: Sebastian63
  Jako m geldi öneri ve deneyimlerinizi bekliyorum youozgur 6 365 16.11.2016, Saat:13:03
Son Yorum: youozgur
  jako kafesi bircan 2 184 05.11.2016, Saat:10:37
Son Yorum: Okan
  Jako Papağanımın Grip. Geçmiyor. Ne Yapmam Gerek ? tamamkabul 2 672 26.10.2016, Saat:14:33
Son Yorum: Lemoonade
  40 Günlük Jako Symbiote 32 1,601 24.06.2016, Saat:21:12
Son Yorum: batman21
  JAKO PAPAGANIM SERUM LASTIGI YUTTU YARDIM ahmet35 5 790 18.04.2016, Saat:11:19
Son Yorum: Jeren
  jako ele nasıl alıştırılır? ademmaslann 4 860 18.04.2016, Saat:11:17
Son Yorum: Jeren
  jako ne zaman öter ? ademmaslann 2 570 20.03.2016, Saat:21:50
Son Yorum: ademmaslann



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status