• Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jako alacağım Timneh mi Kongo mu almalıyım?
#1
Bana yaklaşık 10 gün gibi bi süre sonra jako papağanı gelicek siparişini timneh olarak verdim timneh gelicek timneh seçmemin sebebi araştırdım baya o daha az ses çıkarıyomuş ve daha kolay alışıyormuş bu yüzden ondan istedim çünki çok ses çıkardığı takdirde evde tatsızlık çıkabilir babamla benim aramda bana gelicek olan timneh 6 yada 8 aylık olucak bu yüzden çabuk alışır diye düşündüm ama kongo türü jakoların videolarını izlediğimde ve fotolarına baktığımda her bakımdan timnehden çok daha güzeller ama timnehe göre bana zararları daha fazla hem tüy yolma onlarda daha fazlaymış hemde daha agresif olup daha zor eğitiliyormuş sizinde önerilerinizi almak istedim ne önerirsiniz?

Ve birde şuan evde jako besleyen arkadaşlar bana anlatabilirmi ilk geldiğinde neler yaptı çok yüksek sesler çıkardımı nasıl eğittiniz benim bunları öğrenmem çok önemli çünki benim babam gece calışıyor yani öglen uyuyor çok ses çıkardığı takdirde onunla kavga etmek zorunda kalıcaz

#2
Konu başlığını uygun hale getirdim Gulumseme Benim bildiğim her iki gri papağan türü arasında dış görüntü dışında herhangi bir farklılık yoktur.Kongolar daha gösterişlidir sadece timnehlerin daha kolay uysallaştığını duydum kendim bakmadım tam olarak bilmiyorum ama okuduklarıma göre durum bundan ibaret.6 ya da 8 aylık yavru gelecek demişsin ama bu kadar emin olma bence o kadar yavru bulman zordur Smile Serhat yeni jako aldı o sana yardımcı olur Smile

Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.

Fotoğraf Yüklemek İçin Tıklayın.!

Forum Kuralları
İlan Kuralları
Konu Açma Kuralları
#3
timneh ve kongo arasındaki fark eğitim ve görünüştür..kongolar çok daha kolay stres yapar..yapılan hataları unutmazlar ve tüy yolma daha çok görülür..timnehler ise kongolara göre daha az stres yaparlar ve daha uysallardır..ayrıca kongolar kendini eğiten kişiden başkasına karşı saldırgan olabilir..benim tavsiyem timneh alman..ama bilmeni isterim ki jakolar sultanlara göre çok daha zor eğitilirler..en kötü özellikleri yapılan hataları unutmamalarıdır..jakoları ödül vererek eğitebilirsin..jakoların sevdiği özel ödül yüyecekleri var bu şekilde eğitim kolaylaşır.

benim bilgim bu kadar..daha önce hiç jako beslemedim ama bildiklerimi söyleyeyim dedim..

#4
Ben jakoyu buldum ya 4 yada 8 aylık arası olarak gelicek ben 8 aylığı almaktan yanayım bu işi yapan bi ithalat şirketi getiricek kuşu henüz gelmesini bekliyorum sadece timnehlerin 4 yada 8 aylıklarını getiriyolar kongo istediğinde 1 yada 3 yaş arası temin edebiliyolar bende kongo hem fiyat olarak daha pahalı hemde dediğiniz gibi daha zor eğitilir diye istemedim ama timnehde kongoya göre daha gösterişsiz bizim burdaki petshop'da kongo var 2 tane eğitimli kafasını falan sevdiriyo acayip güzeller o yüzden arada kalıyorum ama çok büyük ihtimal timneh alıcam

Bana bu fotoyu verdiler bundan getiricem sana dedi bekliyorum geldiğinde alıcam
1sf31.jpg

#5
Timnehler jakolara göre daha az strese giren daha kolay eğitilebilen, ama konuşma ve oyunculuk yetenekleri hemen hemen aynı olan papağanlar diye biliyorum. Ben de yerinde olsam timneh tercihi kullanırdım. Bilmiyorum muhabbet kuşlarını bilir misiniz, timnehleri normal muhabbetlere jakolar da muhabbetlerin jumbo cinslerine benzetebiliriz benceSmile Ayrıca bu bahsettiğin şirket, nedir ne değildir iyi araştır. Bu işlerde çok üç kağıt oluyor haberin olsun.

Alıcı değilim bakınıyorum öyle.
#6
Benım sultan papağanım bide muhabbet kuşum var zaten bide ayrietten bu konuşma yetenekleri ve taklitlerinden ötürü jako alıcam zaten hep istemişimdir zaten tamamen emin olmadan almam sonuçta jako ucuz bişeyde değil Smile



Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Star Timneh jakomu? Amazonmu ? Sebastian63 5 477 06.01.2017, Saat:20:08
Son Yorum: Sebastian63
  jako-amazon vipbaski 23 2,134 06.01.2017, Saat:10:06
Son Yorum: Slyt2006
Wink Jako alacağım birkaç sorum var Sebastian63 9 545 06.01.2017, Saat:09:37
Son Yorum: Jeren
Heart Jako papağanınızla nasıl tanıştınız? Sebastian63 1 311 08.12.2016, Saat:14:29
Son Yorum: Sebastian63
  Küfürbaz jako papağanı Sebastian63 5 540 06.12.2016, Saat:09:33
Son Yorum: Sebastian63
Fikir Jako iskenderle anlaşırmı? Sebastian63 0 336 28.11.2016, Saat:17:47
Son Yorum: Sebastian63
  Jako m geldi öneri ve deneyimlerinizi bekliyorum youozgur 6 870 16.11.2016, Saat:13:03
Son Yorum: youozgur
  jako kafesi bircan 2 470 05.11.2016, Saat:10:37
Son Yorum: Okan
  Jako Papağanımın Grip. Geçmiyor. Ne Yapmam Gerek ? tamamkabul 2 1,006 26.10.2016, Saat:14:33
Son Yorum: Lemoonade
  40 Günlük Jako Symbiote 32 2,544 24.06.2016, Saat:21:12
Son Yorum: batman21



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi