Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

ademetin avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- İshal ilacı (NEO 500) veriyimmi sizce ?


 Konu: İshal ilacı (NEO 500) veriyimmi sizce ?
 Tarih: 05.12.2012, Saat:18:28
#1
veterinere gittim neo 500 diye bi ilaç verdi kullanılan hayvanlarda ördek keçi koyun yazıyo +bağırsak için bi ilaçmış galiba bilen varsa yardım etsin?
Ara
 Konu: Cvp: İshal ilacı (NEO 500) veriyimmi sizce ?
 Tarih: 05.12.2012, Saat:18:35
#2
Avidiare: 20cc'lik kahverengi cam şişelerde satılmaktadır. İçerdiği bileşenler sayesinde sultancıkların ishalle seyrede bağırsak enfeksiyonlarında ve kanlı ishal durumlarında kullanılmaktadır. İlacın uygulanmasına yaklaşık 1 hafta devam edilmelidir.
Dozaj: Yarısına kadar dolu olan bir suluk için yaklaşık 20 damla eklenmesi önerilir. Her gün su tazelenmelidir.

neo 500 ü ilk defa duydum valla ama avidiare iyidir tavsiye ederim...
Papağanlar ve güzel sesli kuşlar sözleri yüzünden hapsedilirler, aptal balıkçıl istediği gibi dolaşır; çünkü susmak en iyi politikadır...
 Konu: Cvp: İshal ilacı (NEO 500) veriyimmi sizce ?
 Tarih: 05.12.2012, Saat:18:38
#3
tm bunu deniyimmi acaba aldığım veteriner kuşcu zaten baya bi kuşu var alırken sordu kanaması varmı diye bizimkinde yoktu bunu verdi 5 gün deyazıyo kullanıum süresi denesemmi diye düşündüm
Ara
 Konu: Cvp: İshal ilacı (NEO 500) veriyimmi sizce ?
 Tarih: 05.12.2012, Saat:19:02
#4
(05.12.2012, Saat:18:38)ademetin Nickli Kullanıcıdan Alıntı: tm bunu deniyimmi acaba aldığım veteriner kuşcu zaten baya bi kuşu var alırken sordu kanaması varmı diye bizimkinde yoktu bunu verdi 5 gün deyazıyo kullanıum süresi denesemmi diye düşündüm

valla adem bey hiç kullanmadım ve duymadım veterinerinize güveniyorsanız kullanabilirsiniz...
Papağanlar ve güzel sesli kuşlar sözleri yüzünden hapsedilirler, aptal balıkçıl istediği gibi dolaşır; çünkü susmak en iyi politikadır...
 Konu: Cvp: İshal ilacı (NEO 500) veriyimmi sizce ?
 Tarih: 05.12.2012, Saat:19:16
#5
veterinerler kanatlılardan anlamaz ancak ilaç konusunda tabiki bilgililerdir.veterinerin dediği ölçüde kullanın Gulumseme
 Konu: Cvp: İshal ilacı (NEO 500) veriyimmi sizce ?
 Tarih: 05.12.2012, Saat:19:24
#6
kendisi üretiyor zaten bilgisi vardır bence ? muhabbet kuşu felan üretiyo baya var .

inş geçer baya bi kötü bizimkinin ishal su gibi resmen
Ara
 Konu: Cvp: İshal ilacı (NEO 500) veriyimmi sizce ?
 Tarih: 05.12.2012, Saat:20:55
#7
adem bey haşlanmış patates yedirin ve suyuna haşlanmış pirinç suyu koyun....
Papağanlar ve güzel sesli kuşlar sözleri yüzünden hapsedilirler, aptal balıkçıl istediği gibi dolaşır; çünkü susmak en iyi politikadır...
 


İshal ilacı (NEO 500) veriyimmi sizce ? konusu
İshal ilacı (NEO 500) veriyimmi sizce ? Konusunun Linki Direk Link
İshal ilacı (NEO 500) veriyimmi sizce ? Konusunun HTML Kodu HTML Link
İshal ilacı (NEO 500) veriyimmi sizce ? Konusu BBCode Linki BBCode Link
İshal ilacı (NEO 500) veriyimmi sizce ? Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  sultan papağanı titreme, ishal ve kabarıklık candark4349 4 261 26.11.2016, Saat:23:45
Son Yorum: candark4349
  Sürekli ishal ve aşırı sıvı dışkılama wairhumer 3 124 21.11.2016, Saat:14:01
Son Yorum: wairhumer
  kuşum ishal ve halsiz bahat21 1 148 06.11.2016, Saat:22:10
Son Yorum: korsan81
  kanlı ishal ve kusma yardımm bsrcnrkskn 6 188 09.10.2016, Saat:23:15
Son Yorum: bsrcnrkskn
Video Sultan papagan nesi var Tuyleri kabarik hafif ishal bladesaw 1 180 05.10.2016, Saat:23:29
Son Yorum: cnnc
Exclamation Yeşil renkte ishal yardim lutfen Eminepelin 12 495 01.10.2016, Saat:17:26
Son Yorum: ipektenkar
  ishal berkayyaman67 5 188 12.09.2016, Saat:00:19
Son Yorum: Ragnar
  Sultan papağanım ishal oldu GhettoBird 5 343 15.08.2016, Saat:23:14
Son Yorum: Ragnar
  Kanlı ishal bsrcnrkskn 1 159 03.08.2016, Saat:22:43
Son Yorum: bsrcnrkskn
  Yeni aldığım papağanda ishal JaceLence 2 208 01.08.2016, Saat:12:24
Son Yorum: PHI



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status