Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

umut2010 avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- iphone 4


 Konu: iphone 4
 Tarih: 09.08.2012, Saat:23:52
#1
Arkadaşlar kardeşim almanyadan iphone 4 getirdi.Kendisi taksi söförü almanya.Müsterinin birisi takside unutmuş.Şimdi ben bu telefonu türkiyede kullanmak icin ne yapmam gerekioyr.
1.Pasaport kayıt imeil kayıt kaca tl oldu.eskiden 5 tl felan dı şimdi 100 tl olmuş.dogrumu bu.

Birde bu iphone icin simlock felan lazım .bunu ben kendimn yapabilirmiyim veya yaptırsam bana kaca patlar.peki ben bu iphone 4 bu durumda türkiyede satabilirmiyim.alır mı birisi.telefoncular felan
1 sultan (tequilla) R.İ.P 20122
2 cift takim muhabet ve artı 7 yavru cekoslavak hollanda kırma
1 Sevda (erkek)
1 Kakariki( erkek)
Ara
 Konu: Cvp: iphone 4
 Tarih: 09.08.2012, Saat:23:57
#2
Kayıt için bir telefoncuya gidin, 100-150 liraya size pasaport kaydını yapar.
Simlock açtırma işleminide pasaportçular genelde yapar. Onunda 100 TL kadar bir fiyatı bulunuyor. Türkiye'de çok çok uygun bir fiyata satarsanız anca alırlar. Çünkü hem simlock hemde pasaport kaydı zahmetli kalacaktır. Birde iPhone 5 çıkacağı günlerde 4'e pek rağabet olmaz Smile
 Konu: Cvp: iphone 4
 Tarih: 10.08.2012, Saat:00:15
#3
selçuk bey anlattıklarınıza göre en az 300 tl masraf cıkacaktır size Smile
 Konu: Cvp: iphone 4
 Tarih: 10.08.2012, Saat:00:29
#4
Kardeşiniz neden aracın da unutulan bir eşyayının sahibini araştırmıyor veya durağa teslim etmiyor? Bence bu ıphone 4 ün size pek hayrı olmaz gibime geliyor.
Ara
 Konu: Cvp: iphone 4
 Tarih: 10.08.2012, Saat:00:36
#5
ama abi ,öyle maldan hayır gelmez
Ara
 Konu: Cvp: iphone 4
 Tarih: 10.08.2012, Saat:01:02
#6
haklsınız.Kaybeden adam amerikadan gelmiş almanya ya.adam ertesi gün dönmüş ülkesine.Yani telefonu hibe etmiş kardeşime.şimdi bana verdi bende ne yapıcam diye düşümüyorum.kullanmak istiyorum ama 300 tl de cok para bir 2.el iphone 4 icin.300 tl masraf yap sonra satmaya kalkan 300 tl bile almassın.elimde patladı galiba:-)

100 tl imeil kayıt cok yaaw.İnternette araştırdım biraz gevey kart varmış bununla kendin simlcok yapıyorsun yada yazımsal unlock beklicem
1 sultan (tequilla) R.İ.P 20122
2 cift takim muhabet ve artı 7 yavru cekoslavak hollanda kırma
1 Sevda (erkek)
1 Kakariki( erkek)
Ara
 Konu: Cvp: iphone 4
 Tarih: 10.08.2012, Saat:01:16
#7
ı phone 4 güzel bir cihazdır bir dönem kullandım 300 lira masraf bu telefon için çokta fazla değil tabi kullanacaksanız satışta yurt dışı ve pasaport kaydı size sorun çıkaracaktır ve buda fiyatını bir hayli düşürecektir...
Ara
 Konu: Cvp: iphone 4
 Tarih: 10.08.2012, Saat:01:40
#8
arkadaslar sıze bır bılgı artık telefoncular imeil kaydı yapamıyor devlet el attı kendınız gıdıp harc yatırıyosunuz o sekılde telefon kayıt oluyor...
Ara
 Konu: Cvp: Cvp: iphone 4
 Tarih: 10.08.2012, Saat:01:59
#9
(10.08.2012, Saat:01:40)static Nickli Kullanıcıdan Alıntı: arkadaslar sıze bır bılgı artık telefoncular imeil kaydı yapamıyor devlet el attı kendınız gıdıp harc yatırıyosunuz o sekılde telefon kayıt oluyor...

Hayır hocam çok rahat yapabiliyorlar. Eğer kendi pasaportunuz ile giderseniz devlet harç parası olarak 100 tl alıyor evet doğrudur ancak, bir telefoncu bunu yaptığında 150 gibi bir masraf çıkarıyor ve herşeyi kendi hallediyor. Geçtiğimiz ay 2 imei pasaport kaydı yaptırdım. Herhangi bir sıkıntı bulunmuyor ayrıca, pasaport kaydı yaptırmak isterseniz 130-150 gibi bir fiyata yapacak elemanda bulurum.

Hayırlı geceler.
 Konu: Cvp: iphone 4
 Tarih: 10.08.2012, Saat:02:23
#10
haklısın kendı pasaportun olunca is kolayda,
egerkı telefoncuya ucret verıp pasaportunu ben bulurum hallederım dıyorsa bı cogu 6 ay sonra kapanıyor pek guvenılır dııl yanı telefoncular...
yaptırdıgınız telefoncudan evrak ısteyınız bakalım verbılıyolarmı,hangı pasaporta ıslendıgıne dahıl?
Ara
 


iphone 4 konusu
iphone 4 Konusunun Linki Direk Link
iphone 4 Konusunun HTML Kodu HTML Link
iphone 4 Konusu BBCode Linki BBCode Link
iphone 4 Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  İphone İçin Müzik İndirme Programı Tavsiye Osman01 9 1,267 10.03.2015, Saat:22:57
Son Yorum: Bıcırık17
Bug İphone 5'mi Galaxy S3'mü berkeozyildiz 15 1,595 15.09.2012, Saat:10:20
Son Yorum: focust1



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status