• Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
İlk yavru yardım lütfen
#1
merhaba arkadaşlar,

formdan arkadaştan aldığım dişi sultanla evdeki erkek sultan eş tuttu 4 yumurta yaptı sonunda bu gün ilk yavru yumurtadan çıktı geriye kaldı 3 yumurta. tek endişem dişi ve erkek sultan yavruyu beslerlermi?? nasıl anlıcam ne yapmam gerekiyor beslemezlerse ben nasıl beslemem gerekiyor ne yedireyim?? tecrübeli arkadalardan yönlendirme bekliyorum.

ilk yavru resminide koyucam rahatsız etmemek için uzaktan çektim bişeye benzemedi pek amaSmile

http://i44.tinypic.com/11r7yc8.jpg

#2
hayırlı osun sağlıklı sıhhatli büyüsün inş

#3
teşekkürler.. beslemezse diye endişelerim var ama bilemiyorum.

#4
(13.08.2013, Saat:18:18)yakuptunuc Adlı Kullanıcıdan Alıntı: teşekkürler.. beslemezse diye endişelerim var ama bilemiyorum.

deneyimli anneyse besler birşey olmaz inş

#5
yok ilk kuluçkası annenin Yakup abi hayırlı olsun maşşallah kocaman olur inşallah Acik-agizli-gulumseme

Jako Papağanı = Yakup
#6
can kardeşimden almıştım anneyi ilk kuluçkası dediği ğibi, ne yapsak neyle beslenir bu yavrular?



Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  İlk yavru :) Yuvalığa pisleme? (Videolu) emrah.b 4 151 19.06.2017, Saat:21:10
Son Yorum: Alperen8
Sad Yavru sultancığımın kursağında leke melodi0704 4 128 18.06.2017, Saat:23:53
Son Yorum: melodi0704
  çatlamayan yumurtanın yarısında sıvı var gibi?? bi yardım melodi0704 6 140 10.06.2017, Saat:12:36
Son Yorum: melodi0704
  (Lütfen, Yardım, Help Yazmak yasak) Erkek öldü Dişi kuluçka yapar mı? SultanLeyla 13 188 06.06.2017, Saat:14:24
Son Yorum: harun3446
  yardım lütfen Özgerfrf 4 106 24.05.2017, Saat:17:56
Son Yorum: Özgerfrf
  İlk Kuluçka Lütfen Yardım mustafaokur 1 88 20.05.2017, Saat:11:34
Son Yorum: er.turan
  Acil yardım yumurtlama dönemi slhgnss 4 127 11.05.2017, Saat:10:52
Son Yorum: sezer Bey
  Bu ciftden albino yavru gelme ihtimali var mi? MehmetDavarci 3 229 08.05.2017, Saat:20:22
Son Yorum: Alperen8
  Yuvalıkta Yavru Varken Tekrar Yumurtlama Sorunu rserdar 0 123 03.05.2017, Saat:10:27
Son Yorum: rserdar
  yuvada yavru ve yumurta nekep33 7 231 26.04.2017, Saat:20:56
Son Yorum: nekep33



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi