Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

ilker+ avatar
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- İlk SULTAN Papağanımı aldım şükürler olsun


 Konu: İlk SULTAN Papağanımı aldım şükürler olsun
 Tarih: 16.12.2012, Saat:14:19
#1
sonunda istediğimi yaptım gittim sultan papağanımı aldım 2 hafta sonra alcaktım dayanamadım en kısa zamanda resim de koyacağım BlushGulumsemeAlkis
 Konu: Cvp: İlk SULTAN Papağanımı aldım şükürler olsun
 Tarih: 16.12.2012, Saat:14:22
#2
Hayırlı olsun ilker bey bekliyoruz resimleri Smile
 Konu: Cvp: İlk SULTAN Papağanımı aldım şükürler olsun
 Tarih: 16.12.2012, Saat:14:23
#3
Hayırlı olsun
 Konu: Cvp: İlk SULTAN Papağanımı aldım şükürler olsun
 Tarih: 16.12.2012, Saat:14:28
#4
hayırlı olsun kardeşim
 Konu: Cvp: İlk SULTAN Papağanımı aldım şükürler olsun
 Tarih: 16.12.2012, Saat:14:53
#5
hayırlı olsun
 Konu: Cvp: İlk SULTAN Papağanımı aldım şükürler olsun
 Tarih: 16.12.2012, Saat:16:18
#6
Hayırlı olsun
 Konu: Cvp: İlk SULTAN Papağanımı aldım şükürler olsun
 Tarih: 16.12.2012, Saat:18:40
#7
hayırlısı olsun ılker harıka bı duygu dımı =) ıyıce ıncele bılgı bankasını tavsıye olarak alırsan sevınırım..
 Konu: Cvp: İlk SULTAN Papağanımı aldım şükürler olsun
 Tarih: 16.12.2012, Saat:19:18
#8
güle güle bak Smile
Kuşlarınızı veterinere götürün,onlar size muhtaç.

yakışıklı piedim dengesiz kuşum boncuk Male
lutino jessica Female

[Resim: http://img194.imageshack.us/img194/2257/qbqi.jpg]


 Konu: Cvp: İlk SULTAN Papağanımı aldım şükürler olsun
 Tarih: 16.12.2012, Saat:19:44
#9
Hepinize çok teşekkür ederim bilgi bankasını hep okuyorum en ufak ayrıntıya kadar inceliyorum ven en kısa zaman da da resimleri atıcam bide böyle bi his yok herşeyi bırakıp sadece onu izliyorum harıka bide petshop daki kaywanların sesini çıkarıyo
 Konu: Cvp: İlk SULTAN Papağanımı aldım şükürler olsun
 Tarih: 16.12.2012, Saat:20:06
#10
hayırlı olsun, ömrü uzun olsun Smile
 


İlk SULTAN Papağanımı aldım şükürler olsun konusu
İlk SULTAN Papağanımı aldım şükürler olsun Konusunun Linki Direk Link
İlk SULTAN Papağanımı aldım şükürler olsun Konusunun HTML Kodu HTML Link
İlk SULTAN Papağanımı aldım şükürler olsun Konusu BBCode Linki BBCode Link
İlk SULTAN Papağanımı aldım şükürler olsun Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  kayıp sultan papağanı antalya-bulana ödül cersel1215 2 63 Dün, Saat:16:42
Son Mesaj: cersel1215
  3 gün önce aldığım sultan papağanım sürekli kabarık duruyor ve genelde uyuyor. Co0 7 179 20.03.2017, Saat:16:59
Son Mesaj: Co0
Fikir İskender mi Monk (keşiş) Papağanımı enes.akdas34 4 189 15.03.2017, Saat:16:19
Son Mesaj: Selvi
  Arkadaşlar sultan papaganım sürekli hapşırık gibi pıskırıyor sebebi nedir ? emrahkolcu25 14 218 12.03.2017, Saat:01:29
Son Mesaj: aysee
  Sultan papaganımın suyuna portakal suyu katsam bi sakıncası olurmu ? emrahkolcu25 4 145 11.03.2017, Saat:01:09
Son Mesaj: emrahkolcu25
Smile SULTAN PAPAĞANIM NEDEN YUMURTLAMIYOR ? Mertbozkurt38 4 130 03.03.2017, Saat:17:50
Son Mesaj: newceri
  Sultan papağanımın tırnaklarını kestim birtanesinden kan çıktı Canaliemir12 10 314 26.02.2017, Saat:23:16
Son Mesaj: newceri
  45 adet kaçak sultan papağanı HarunÇ 10 328 25.02.2017, Saat:16:43
Son Mesaj: raifmeric
  sultan papağanım benden korkuyor Yiğitbey 2 156 20.02.2017, Saat:13:44
Son Mesaj: Yiğitbey
  Düşünen Sultan Baba Papaganbaba 10 329 13.02.2017, Saat:23:13
Son Mesaj: Ayşe32



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status