• Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ilk bebeğimiz yumurtadan çıktı :) çok heycanlıyım acil yardım lütfen
#1
arkadaşlar yavruları nasıl besleyeceğimi bilmiyorum sizleirn karısımlarına baktım onu yapıcam birazdan yumurta kaynatıyorum .. annesinin beslemesinimi beklemem gerekiyor daha yeni cıktı yumrutadan hemen beslmek gerekıyormu elime almalımıyım bide vitaminli su vericekmiyiz off iraz bilgi verin cok heycanlandm elim ayagıma karstı heycandan kusura bakmayın

#2
abi dişi nezaman yumurtladı yumurtaları



Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Kuşum ballı kraker hastadı oldu yardım Mustafah11 7 631 19.02.2017, Saat:16:58
Son Yorum: totti
  Anne kuş ne yemeli?Arkadaşlar lütfen yardım edin. Oğluş ege 3 339 15.02.2017, Saat:09:52
Son Yorum: AhmetŞ
  Kuşum çekirdeği kıramıyor yardım Mustafah11 1 254 06.02.2017, Saat:20:17
Son Yorum: nil sip
  Acill lütfen papağanım ishal oldu niloya 1 265 15.01.2017, Saat:00:32
Son Yorum: azadnil
Fikir Mamaya alıştı yemi bıraktı-yardım Mubişcan 1 255 07.01.2017, Saat:22:58
Son Yorum: soude
  İlk yavrum çıktı ne yapmalıyım? alic 10 649 24.11.2016, Saat:17:49
Son Yorum: canertr34
  Acil yardiminiza ihtiyacim var Srkya00 5 387 01.10.2016, Saat:17:27
Son Yorum: ipektenkar
Fikir yumurtadan başka bişe yemiyor ne yapmalıyım? kerata 3 479 04.09.2016, Saat:20:39
Son Yorum: konia
Brick Kalsiyum bloğu tarifi yardım ! Gorgon 6 932 31.05.2016, Saat:21:08
Son Yorum: hks
  yardım edin lutfen yavrular yumurtadan cıkamıyo seldatanem 5 604 30.05.2016, Saat:19:29
Son Yorum: seldatanem



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi