• Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
hırçınlaştı!
#1
Exclamation 
hayırlı akşamlar.. 2 subatta almıstım sultanımı.. erkek pearl.. 1 hafta olmadan alısmıstı bana eve ve hersey yolunda gıdıyordu.. fakat son zamanlarda huysuz huysuz tavırlar sergılıyor.. yasına yenı gırdı tahmınım.. kasımaya korkar oldum hep ısırma modunda.. genelde salıyordum hep.. su anda bıle nkı bunu yazamıyorum cıldırmıs gıbı klavyeye saldırıyo elımı ısırıyo.. herseyı kemırıyor zaten o normal ama uzaklasıtrmaya calısınca cıglıklar atıyo.. ya evdekı tek hakım benım dıyor yada baska bı sıkıntısı var anlamadım.. evde brz yalnızda kalmaya basladı ondan mı acaba.. ısıklı bolumu kopartıyo klavyede ınanılmaz taktı kafaya delırıyo resmen.. elımle itmek ıstemıyorum elımden korkmaya baslıcac.. unutturmaya calısıyorum normale dönuyo ama bırakınca yıne aynı.. bana hep agrasıf davranıyo.. kafesten aksamları 1 saat sadece salınması gerekıyormus ama kıyamıyorum ben.. %100 evcılleşme dıye bısey yok sanırım.. kafese koydum sımdı cıkmak ıcın delırıyo.. sasırdım nasıl davranacagımı.. en son care eş bulmak olacak sanırım..

#2
Arif bey eğer kuşunuz avatarınızdaki pearl ise kesin dişi ve daha önceleri beraber çok zaman geçirdiğseniz son zamanlarda yanlız kaldığı için huysuzluk yapabilir.Klavye ve mousekonusunda benimde aynı derdim vardişi kuşumu fazla salmıyorum (aynı pearlden bendede var) salıncada onunla ilgilenip kaşımam için sürekli klavye ve mouse taki parmaklarımla uğraşıyor ilgilenmezsem haif saldırıyor sanırım sizinde aynı sorurunuz var biraz fazla ilgi yada bir eş sorunu çözer

ŞİLA lutino Female
PAŞA grey Male
#3
(18.05.2012, Saat:20:02)wisecancer Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Arif bey eğer kuşunuz avatarınızdaki pearl ise kesin dişi ve daha önceleri beraber çok zaman geçirdiğseniz son zamanlarda yanlız kaldığı için huysuzluk yapabilir.Klavye ve mousekonusunda benimde aynı derdim vardişi kuşumu fazla salmıyorum (aynı pearlden bendede var) salıncada onunla ilgilenip kaşımam için sürekli klavye ve mouse taki parmaklarımla uğraşıyor ilgilenmezsem haif saldırıyor sanırım sizinde aynı sorurunuz var biraz fazla ilgi yada bir eş sorunu çözer

teşekkurler yorumunuz için.. renk olarak dişiye benzıyor ama bu kesın sonuc değilmiş cogu zaman.. melodık otusler yapıyor sabahları sadece.. bende erkek dıye dusundum.. gun ortasında fazla ötmüyor tek tip.. ama durup duruken bu tavırlar dişiye yakın oldugunuda gösterıyor.. erkeklerde bu durumlar yoksa sorun çözuluyor demekkı eş lazım =(

#4
Birebir aynı dert bende de var... Şu an tahmini 8 aylık "erkek" sultanım kafesten çıkardığım ilk anda teşekkür anlamında sevimlilik yapıyor fakat 10 dk içinde canavara dönüşüyor. Hem üstümde geziyor sürekli hemde kulak, boyun, burun, el neremi denk getirirse ısırıyor. Ben bu durumu tüy değişimine bağladım, belki gergin oluyorlardır o dönemde diye düşünerek. Hatta bu tavırlarına "ergenlik tripleri" diyorum. Çözümü oyun alanı yapmakla çözebileceğimi düşündüm bugün, bu aralar evimin düzeninde değişiklikler var, hallolunca ilk işim oyun alanı yapmak veya almak olacak. Oraları kemirdikçe belki beni kemirmekten vazgeçer diye umuyorum Smile

#5
(18.05.2012, Saat:20:19)sohreto Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Birebir aynı dert bende de var... Şu an tahmini 8 aylık "erkek" sultanım kafesten çıkardığım ilk anda teşekkür anlamında sevimlilik yapıyor fakat 10 dk içinde canavara dönüşüyor. Hem üstümde geziyor sürekli hemde kulak, boyun, burun, el neremi denk getirirse ısırıyor. Ben bu durumu tüy değişimine bağladım, belki gergin oluyorlardır o dönemde diye düşünerek. Hatta bu tavırlarına "ergenlik tripleri" diyorum. Çözümü oyun alanı yapmakla çözebileceğimi düşündüm bugün, bu aralar evimin düzeninde değişiklikler var, hallolunca ilk işim oyun alanı yapmak veya almak olacak. Oraları kemirdikçe belki beni kemirmekten vazgeçer diye umuyorum Smile

yenı tuy koklerı cogaldı ıyıce oda sıkıntı olabılır aynen ergenlık problemlerıde olabılır =) egıtmenler ise sürü psıkolojısı oldugundan lider papağan olmaya calıstıkalrını soyluyor.. kafanıza omzunuza konmasına ızın vermeyın dıyor.. kafesı hatta yuksekte olmasın dıyor.. cunku lıderlerı hep en ust dalda durumus.. devamlı evde salık durmasın dıyorlar sahıplenıyorlarmıs evı tanıdıkca.. aksamları 1 saat yeterlı dıyolar.. bılemıyorum bakalım zaman ne gosterıcek

#6
Kafam ve dolap tepelerinden hoşlanıyor bu doğru ama ben 1 saat salmanın yeterli olacağını düşünmüyorum. Hapis halde bakmak istemem açıkçası. Ben geldiğimde serbest bırakıyorum hemen, yaramazlık yaparsa, kablo kemirmek, haddinden fazla ısırmak gibi ceza olarak kapatıyorum kafesine. Hafta sonu bazen hiç girmediği bile oluyor ve o gün daha mutlu oluyor ve daha az ısırıyor. Ben onun liderliğini takmam açıkçası, küçücük şey lider olsa ne yazar Acik-agizli-gulumseme Çok şımarırsa zaaflarını kullanır yine sokarım kafese görür o lideri Blank



Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Exclamation Hircinlasti neden olabilir Ewre9111 5 803 05.04.2013, Saat:23:42
Son Yorum: Ewre9111
Sad çok sessizleşti ve hırçınlaştı.. scamp1907 19 2,831 10.02.2012, Saat:18:41
Son Yorum: scamp1907



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi