Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

Hangmannet avatar
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Haydutla Alışveriş Listesi Hazırlamak!


 Konu: Haydutla Alışveriş Listesi Hazırlamak!
 Tarih: 28.01.2013, Saat:21:02
#1




Yaramaz kusumla eşim alışveriş listesi hazırlıyor mutfakda yaramazımız musade ederse tabi. Videoyu tam cekemedım en sonra alışveriş listesinide alıp kacıyor haydut Wink
 Konu: Cvp: Haydutla Alışveriş Listesi Hazırlamak!
 Tarih: 28.01.2013, Saat:21:20
#2
Kanas Haydut Siritma


Süper isim abi ya Smile
ÇİKO
 Konu: Cvp: Haydutla Alışveriş Listesi Hazırlamak!
 Tarih: 28.01.2013, Saat:22:09
#3
(28.01.2013, Saat:21:20)kubilayd06 demiş ki: Kanas Haydut Siritma


Süper isim abi ya Smile

İnsanlar isimlerinin özelliklerını tasırlar derler ya usta. Bende bu kusu aldıgımda 3 aylık falandı suan 1,5 yasında o zamanlarda cok yaramazlık yapıyo herseyi dusuruyor atıyordu saga sola o isimi koydum bende HAYDUT ve tam isminin özelliklerini aldı suan. Salatanın içinden Marul alıp kacmak en sevdigi sey haydutun Wink
 Konu: Cvp: Haydutla Alışveriş Listesi Hazırlamak!
 Tarih: 28.01.2013, Saat:22:10
#4
Smile ne güzel abi ya rabbim sağlık versin herşeyden önemlisi ...
ÇİKO
 Konu: Cvp: Haydutla Alışveriş Listesi Hazırlamak!
 Tarih: 28.01.2013, Saat:22:12
#5
(28.01.2013, Saat:22:10)kubilayd06 demiş ki: Smile ne güzel abi ya rabbim sağlık versin herşeyden önemlisi ...

Amin usta saolasın. Ona bişe olursa zaten uzun süre kendıme gelemem herhalde Wink
 Konu: Cvp: Haydutla Alışveriş Listesi Hazırlamak!
 Tarih: 28.01.2013, Saat:22:20
#6
evet abi aynen öyle .. 2-3 ay gibi bi sürede aileden biriymiş gibi oluyor .
ÇİKO
 Konu: Cvp: Haydutla Alışveriş Listesi Hazırlamak!
 Tarih: 28.01.2013, Saat:22:30
#7
çok sağlıklı.maşAllah Smile
 Konu: Cvp: Haydutla Alışveriş Listesi Hazırlamak!
 Tarih: 28.01.2013, Saat:22:33
#8
Masallah Smile
'' Söz Bitti Şimdi Susma Zamanı ! ''
 Konu: Cvp: Haydutla Alışveriş Listesi Hazırlamak!
 Tarih: 28.01.2013, Saat:22:56
#9
Tesekkurler arkadaslar
 Konu: Cvp: Haydutla Alışveriş Listesi Hazırlamak!
 Tarih: 28.01.2013, Saat:23:09
#10
allah sahibine bağışlasın yavuz abi.
 


Haydutla Alışveriş Listesi Hazırlamak! konusu
Haydutla Alışveriş Listesi Hazırlamak! Konusunun Linki Direk Link
Haydutla Alışveriş Listesi Hazırlamak! Konusunun HTML Kodu HTML Link
Haydutla Alışveriş Listesi Hazırlamak! Konusu BBCode Linki BBCode Link
Haydutla Alışveriş Listesi Hazırlamak! Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Online alışveriş Symbiote 3 355 22.06.2016, Saat:00:15
Son Mesaj: Symbiote
  internetten alışveriş HarunÇ 14 1,092 12.01.2016, Saat:17:15
Son Mesaj: semerkant
  Internetten alisveris yapabilecegim bir site varmi ? ibrahimozbilek 5 914 05.08.2014, Saat:16:02
Son Mesaj: ibrahimozbilek
  Amazon üzerinden alışveriş yapan? Haluké 76 7,912 04.07.2013, Saat:12:23
Son Mesaj: Haluké
  Dost pet shop güvenilirmidir daha önce alışveriş yapan var mı? holopter 16 2,803 11.04.2013, Saat:14:13
Son Mesaj: 001melih001
Resim Sultan Papağanı Bakım Listesi krtmehmet 0 3,439 07.01.2013, Saat:18:00
Son Mesaj: krtmehmet



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status