• 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Haydut İle Haylaz
#1
Video 
ARKADAŞLAR HAYLAZ EĞİTİMLİ ALDIĞIM KUŞUM ZATEN BİLİYOSUNUZ 1 AY ÖNCE YANINA HAYDUTU ALDIM EĞİTİMSİZDİ VE BAKIMSIZDI ŞUNDA ÇOK TEMİZ ÇOK GÜZEL Bİ KUŞ OLDU. ALDIĞIM GÜNDEN BERİ HAYLAZLA AYNI KAFESTELER. 1 HAFTADIR ARALIK VERMEDEN ÇİFTLEŞİYOLAR AYNI ZAMANDADA EĞİTİM VERİYORUM İKİSİDE EĞİTİMLİ OLDU Smile KAFES DIŞINDADA EĞİTİMİ VİDEOLAMAK İSTERDİM FAKAT KAFESİN DIŞINA ARTIK ÇIKARMIYORUM ÇÜNKÜ YUMURTA BEKLİYORUM Smile
YENİ KUŞUM HAYDUT BABA FİLM MÜZİĞİNİN MELODİLERİNİ ÖĞRENMEYE ÇALIŞIYOR
CİCİKUŞ DİYOR VE ELE GELİYOR HAYLAZIN SAYESİNDE Smile
MAŞALLAHLARINIZI EKSİK ETMEYİN LÜTFEN ARKADAŞLAR.



๑۩۞۩๑ ¡ ╚ н α П ๑۩۞۩๑

GÜNEŞ HER YERE AYNI DOĞAR :
AMMA GÜL BAŞKA. LEŞ BAŞKA KOKAR...


ERKEK NORMAL GRİ (HAYDUT)
DİŞİ LUTİNO (HAYLAZ)
#2
Büyük harfleri okumak da bir hayli zor oluyormuş, hele bir de cep telefonundan bağlanınca. Bir dahaki sefere artık küçük yazın olur mu?
#3
Maşallah. İnşallah sultanların sağ salim yumurtlar ve yavruların çıkar. Yedirdiğin ne anlamadım.
#4
Maşallah inş. yavrularınıda görürüz Smile
#5
(21.05.2013, Saat:17:00)FntikFnrli demiş ki: Maşallah. İnşallah sultanların sağ salim yumurtlar ve yavruların çıkar. Yedirdiğin ne anlamadım.

(21.05.2013, Saat:17:05)esgii demiş ki: Maşallah inş. yavrularınıda görürüz Smile

sağolun arkadaşlar inşallah bi gün hepsi olur.

(21.05.2013, Saat:10:26)Er-Han demiş ki: Büyük harfleri okumak da bir hayli zor oluyormuş, hele bir de cep telefonundan bağlanınca. Bir dahaki sefere artık küçük yazın olur mu?

tmm birdaha küçük harfle yazacam.

(21.05.2013, Saat:17:00)FntikFnrli demiş ki: Maşallah. İnşallah sultanların sağ salim yumurtlar ve yavruların çıkar. Yedirdiğin ne anlamadım.

daldarı yedikleri. Smile
๑۩۞۩๑ ¡ ╚ н α П ๑۩۞۩๑

GÜNEŞ HER YERE AYNI DOĞAR :
AMMA GÜL BAŞKA. LEŞ BAŞKA KOKAR...


ERKEK NORMAL GRİ (HAYDUT)
DİŞİ LUTİNO (HAYLAZ)


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Haydut'umla 4. Sene cagrisev 7 518 24.04.2016, Saat:23:55
Son Mesaj: oslemmm
  dün aldığım sultanım haylaz :) padisah_40 38 3,103 19.03.2013, Saat:03:25
Son Mesaj: mervano



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi