Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

erentat avatar
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Hastaligi nedir


 Konu: Thumbs Up  Hastaligi nedir
 Tarih: 01.08.2013, Saat:21:24
#1
Sultan papaganim 3 gundur cok hareketsiz surekli olarak gozleri kapaniyo hatta yem yedirirken.bile gozleri kapaniyo kafesin altinda oylece duruyo eskiden saldirgandi gaga atardi simdi ise kendini teslim etmis gibi duruyo yem yedirirken cok kisik ve kesik sik sik otuyo bu sizce bi hastalikmi
 Konu: Cvp: Hastaligi nedir
 Tarih: 01.08.2013, Saat:21:25
#2
(01.08.2013, Saat:21:24)erentat demiş ki: Sultan papaganim 3 gundur cok hareketsiz surekli olarak gozleri kapaniyo hatta yem yedirirken.bile gozleri kapaniyo kafesin altinda oylece duruyo eskiden saldirgandi gaga atardi simdi ise kendini teslim etmis gibi duruyo yem yedirirken cok kisik ve kesik sik sik otuyo bu sizce bi hastalikmi
Geçmiş olsun kafes dibinde duruyorsa problem büyük kuşunuzu kaybedebilirsiniz bir an önce veterinere götürmenizi tavsiye ederim inşallah iyileşir tecrübeli arkadaşlarda yardımcı olacaklardır fakat resim falan atarsanız daha iyi yardımcı olurlar dışkısı falan nasıl ?
 Konu: Cvp: Hastaligi nedir
 Tarih: 01.08.2013, Saat:21:29
#3
Kusun genel resmi ile diski resmini paylasirsajiz detayli yorum yapabiliriz...
albino Male
albino Female

[Resim: http://i44.tinypic.com/9iafd2.jpg]
 Konu: Cvp: Hastaligi nedir
 Tarih: 01.08.2013, Saat:21:36
#4
Resim koyabilirseniz yardimci olabiliriz
 Konu: Cvp: Hastaligi nedir
 Tarih: 01.08.2013, Saat:22:06
#5
Arkadaslar resim yukleyemedim ama diskisi yesil ayrica normaldeher sbah gur sesle oterdi simdi.ise otmuyo
 Konu: Cvp: Hastaligi nedir
 Tarih: 01.08.2013, Saat:23:38
#6
kuşunuz yüksek ihtimalle ceyranda kalmış olabilir, veya rahatsız olduğu birşey varsa psikolojisi bozulmuştur, resim yükleme konusunda imzamdaki linkleri takip edebilirsiniz.
KÜÇÜK AİLEM: http://www.sultanpapaganlari.com/konu-kucuk-ailem.html

Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız [Resim: http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif] butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.
 


Hastaligi nedir konusu
Hastaligi nedir Konusunun Linki Direk Link
Hastaligi nedir Konusunun HTML Kodu HTML Link
Hastaligi nedir Konusu BBCode Linki BBCode Link
Hastaligi nedir Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Bu nedir ? alici99 5 178 09.01.2017, Saat:17:08
Son Mesaj: alici99
  Göz hastalığı konusunda yardım lütfen Bkotil 6 268 09.12.2016, Saat:16:00
Son Mesaj: niloya
Exclamation Hastalığı nedir yardımcı olurmusunuz FatihMehmed 6 399 03.10.2016, Saat:20:18
Son Mesaj: Enable
  Tek Göz hastalığı (Göz Sulanması) Ornithosis AhmetŞ 35 18,704 27.09.2016, Saat:15:52
Son Mesaj: szr
  Arkadaşlar Cinsiyet Nedir Erdem3367 1 266 27.08.2016, Saat:17:43
Son Mesaj: Erdem3367
  sultan papağanı hastalığı nedir cisemceren 5 491 01.08.2016, Saat:15:11
Son Mesaj: MehmetDavarci
  Deri hastaligi mi ? Feyza Nur 0 222 31.07.2016, Saat:16:03
Son Mesaj: Feyza Nur
Sad Hastalıkmı Nedir Yardımcı Olurmusunuz özlemm_35 2 299 25.07.2016, Saat:23:30
Son Mesaj: özlemm_35
  Cinsiyeti nedir Alperen8 3 297 16.07.2016, Saat:01:57
Son Mesaj: Alperen8
  Erkek sultan papaganimin poposundaki bu sislik nedir??? bsrcnrkskn 20 1,238 16.06.2016, Saat:00:03
Son Mesaj: Srkya00



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status