Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
Mybestpetshop
Sultan Efe avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- hasta gibi annesinden yeni ayrıldı


 Konu: hasta gibi annesinden yeni ayrıldı
 Tarih: 06.04.2013, Saat:19:34
#1
merhaba arkadaşlar perşembe günü yavru aldım annesinden aldım her neyse sürekli kabarık duruyor hep kafesin dışına çıkmak istiyor ele çok kötü alıştı inmek istemiyor.sürekli kabarık başını arkasına gömerek uyuyor bi sorun mu var ? sık sık uyuyor yavruluğuna verdim ben ama onada yorumunuzu beklerim yem kırmaya başladı dedi petshop ama hala kıramıyor sadece rendelenmiş yumurta ve üzerine cici bebe rendeliyorum onu yiyor zararı olur mu ? haşlanmış patatesi rendeliyorum yemiyor, mama yapıyorum yemiyor.kabarıklık ve yumurtaya cevap bekliyorum.başka neler verebilirim.. bide sık sık vıyyak vıyyak ötüyor. evde muhabbet var ağzına yöneldi ve yem yemek istedi muhabbet vermedi .
Ara
 Konu: Cvp: hasta gibi annesinden yeni ayrıldı
 Tarih: 06.04.2013, Saat:19:43
#2
elden gitmemesi cok güzel ürkütmeyi bu huyu devam etsin onun haricinde ortama alışamamış olabilir çok yavru ise... yem kıramadıgındn eminseniz cok ihmal etmeyin.video paylasırsanız cok daha iyi olur..
çok yakında burda.......
Ara
 Konu: Cvp: hasta gibi annesinden yeni ayrıldı
 Tarih: 06.04.2013, Saat:19:54
#3
(06.04.2013, Saat:19:43)pele Nickli Kullanıcıdan Alıntı: elden gitmemesi cok güzel ürkütmeyi bu huyu devam etsin onun haricinde ortama alışamamış olabilir çok yavru ise... yem kıramadıgındn eminseniz cok ihmal etmeyin.video paylasırsanız cok daha iyi olur..

elimizden yemiyor yani gagasını bi türlü açmıyor yumurtayı biz yokken yiyor varken yemiyor yediğinide kapta azaldığından biliyorum .yemi kıramıyo onu önüne koydum izledim kıramadı.yulafı biraz parçalıyo ama içini çıkartamıyor. kabarıklığı nasıl olcak bilmiyorum sürekli vıyık vıyık ses çıkarıyo sanırım annesini istiyor.
Ara
 Konu: Cvp: hasta gibi annesinden yeni ayrıldı
 Tarih: 06.04.2013, Saat:20:06
#4
kafasını arkaya gömüp uyuması onun derin ve rahat bir uyku sürdüğünü gösterir. her kuş gün içinde bunu yapabilir. tabii uyku zamanını abartmadığı sürece. zamanla da yem kıracağını düşünüyorum. daha çok yeni. alışacak ve uyum sağlayacaktır inş Smile
Ara
 Konu: Cvp: hasta gibi annesinden yeni ayrıldı
 Tarih: 06.04.2013, Saat:20:10
#5
Onun Kafasını Gömmesi Huzurlu Uykunun İşaretidir Wink
Ama Diğer Türlü Yem Kıramıyorsa Daha Çok Küçük Demektir Wink
Takip Et Sürekli Kuşun Minik Daha ,Ortama Alışmış Hiç Rahatsız Etme Nasıl Davranmak İstiyorsa Öyle Davransın Wink Daha İyi Şeyler Gelecektir Wink
Ara
 Konu: Cvp: hasta gibi annesinden yeni ayrıldı
 Tarih: 06.04.2013, Saat:20:19
#6
(06.04.2013, Saat:20:10)Bahadırr Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Onun Kafasını Gömmesi Huzurlu Uykunun İşaretidir Wink
Ama Diğer Türlü Yem Kıramıyorsa Daha Çok Küçük Demektir Wink
Takip Et Sürekli Kuşun Minik Daha ,Ortama Alışmış Hiç Rahatsız Etme Nasıl Davranmak İstiyorsa Öyle Davransın Wink Daha İyi Şeyler Gelecektir Wink

(06.04.2013, Saat:20:06)joki Nickli Kullanıcıdan Alıntı: kafasını arkaya gömüp uyuması onun derin ve rahat bir uyku sürdüğünü gösterir. her kuş gün içinde bunu yapabilir. tabii uyku zamanını abartmadığı sürece. zamanla da yem kıracağını düşünüyorum. daha çok yeni. alışacak ve uyum sağlayacaktır inş Smile

elime çok kötü alıştı kafese girmek istemiyor.kafesteykeen biri odaya girince nasıl çırpınıyo beni çıkar diye kapak açılsın direk dışarı atıyor kendini.kafesine alışkın olsun istiyorum şu anda öğrenci evinde yazın eve götürünce korkulu rüyam annemden laf duymak istemiyorum her yeri batırıyor diye ..
Ara
 Konu: Cvp: hasta gibi annesinden yeni ayrıldı
 Tarih: 06.04.2013, Saat:20:23
#7
Rahat Ol Kafesede Alışır Wink Önce Seninle Olan Sevgisine İyice Doysun Wink
Ayrıca Yanında Götürmelisin Yoksa Annen Bakmaz Smile
Ara
 Konu: Cvp: hasta gibi annesinden yeni ayrıldı
 Tarih: 06.04.2013, Saat:23:01
#8
(06.04.2013, Saat:19:54)Sultan Efe Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(06.04.2013, Saat:19:43)pele Nickli Kullanıcıdan Alıntı: elden gitmemesi cok güzel ürkütmeyi bu huyu devam etsin onun haricinde ortama alışamamış olabilir çok yavru ise... yem kıramadıgındn eminseniz cok ihmal etmeyin.video paylasırsanız cok daha iyi olur..

elimizden yemiyor yani gagasını bi türlü açmıyor yumurtayı biz yokken yiyor varken yemiyor yediğinide kapta azaldığından biliyorum .yemi kıramıyo onu önüne koydum izledim kıramadı.yulafı biraz parçalıyo ama içini çıkartamıyor. kabarıklığı nasıl olcak bilmiyorum sürekli vıyık vıyık ses çıkarıyo sanırım annesini istiyor.

olabilir gözlem altında tutmak hatta bilgili bir veterinere başvurmak lazım geç kalınmadan... onlar bizim canımız.. geç kalmayalım..
çok yakında burda.......
Ara
 


hasta gibi annesinden yeni ayrıldı konusu
hasta gibi annesinden yeni ayrıldı Konusunun Linki Direk Link
hasta gibi annesinden yeni ayrıldı Konusunun HTML Kodu HTML Link
hasta gibi annesinden yeni ayrıldı Konusu BBCode Linki BBCode Link
hasta gibi annesinden yeni ayrıldı Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  PAPAĞANIM ÇOK HASTA Tuana.ssu 6 101 19.02.2017, Saat:23:07
Son Yorum: Tuana.ssu
  Hasta mı (fotoğraflı) Nykleus 5 174 04.02.2017, Saat:12:35
Son Yorum: paşa40
  ÇOK ACİL YARDIMA İHTİYACIM VAR SULTAN PAPAĞANIM HASTA! kutayyamanlar 6 226 04.02.2017, Saat:09:19
Son Yorum: nil sip
  fındık hasta yardım edin lütfen!! Ayşe32 18 347 01.02.2017, Saat:20:35
Son Yorum: azadnil
  arkadaşlar kuşumun kac aylık oldugunu ögrenmem lazım yardım edin yenı aldım ege1743 2 122 18.01.2017, Saat:01:37
Son Yorum: candark4349
  Limonumuz hasta mı? pascal22 7 221 14.01.2017, Saat:01:18
Son Yorum: candark4349
  Sizce hasta olabilir mi ? mehmetAA 0 97 13.01.2017, Saat:23:25
Son Yorum: mehmetAA
  Dışkı normal değil gibi Nickyok 18 646 27.12.2016, Saat:11:52
Son Yorum: candark4349
  İshaldi şimdi kireç gibi oldu candark4349 0 107 22.12.2016, Saat:14:02
Son Yorum: candark4349
  Yeni aldigim kusumun diskisi normal mi Goztepeli 0 191 22.11.2016, Saat:00:12
Son Yorum: Goztepeli



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status