Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

necatikarabay avatar
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- hapşuruyor acil yardım!!!


 Konu: hapşuruyor acil yardım!!!
 Tarih: 07.10.2011, Saat:22:38
#1
arkadaşlar paşam hapşırıyor
hapşırma aralığı 2 tane peş peşe 20 dakika içinde 5-6 kere hapşırdı. Son yarım saat içinde ise hiç hapşırmadı
sabah saatlerinde neşeli ötüyor ve hareketli öğlen ise durgun öğleden sonra ise gene hareketli ve ötüyor. Akşamları ise hiç ötme ve hareket yok.
yem yiyor dal darı asılı garden mix verdim ilk defa az önce
daha öncesinde ise muhabbet ve papağan yemini karıştırıp veriyordum. Vitamin olarak ise Avi vit veriyorum. Burun deliğinde ise anormallik yok sanırım. üzerine battaniye örtüyorum sıcak olması için ama bu sefer de psikolojik olarak paşa etkilenir mi?
Bu yaptığım işlemlere ek bir şey yapmam gerekir mi? Bu durum sanırım 2 gündür var....
 Konu: Cvp: hapşuruyor acil yardım!!!
 Tarih: 07.10.2011, Saat:22:49
#2
abi o kuşun tüylerini temizlerken burnuna kaçan kepeklerdendir teleş etme hemenn.
halsizlik falan var mı?
Bir varmış Bir yokmuş....
 Konu: Cvp: hapşuruyor acil yardım!!!
 Tarih: 07.10.2011, Saat:22:50
#3
ishal vs. gibi bir dururmu varmı??..ayrıca bi aviastım edinseniz daha iyi olur..
 Konu: Cvp: hapşuruyor acil yardım!!!
 Tarih: 07.10.2011, Saat:23:28
#4
(07.10.2011, Saat:22:49)nurcibrahim demiş ki: abi o kuşun tüylerini temizlerken burnuna kaçan kepeklerdendir teleş etme hemenn.
halsizlik falan var mı?

(07.10.2011, Saat:22:50)bugrahan demiş ki: ishal vs. gibi bir dururmu varmı??..ayrıca bi aviastım edinseniz daha iyi olur..

Halsizlik akşamları ve öğlen saatlerinde ötme ve hareket yok ishal gibi bir durum yok
bundan önceki kuşum ishalden öldü ondan dolayı bir tedirginlik var ölen kuşa ben ve büyük oğlum çok üzülmüştük....
 Konu: Cvp: hapşuruyor acil yardım!!!
 Tarih: 07.10.2011, Saat:23:32
#5
zaten sultanlar genelde pek hareketli olmazlar..belirli zamanlar oyun oynarlar ve öterler..kalan zamanda tüylerini düzeltirler ve uyuklarlar..kaşındıktan sonra falan yapıyorsa burnuna tüy kaçtığı içindir..meraklanmayın..eğer bir problemi olsaydı burun delikleri kırmızı olurdu ve burnunda akıntı olurdu..
 Konu: Cvp: hapşuruyor acil yardım!!!
 Tarih: 07.10.2011, Saat:23:33
#6
Telaş etmeyin sultanınız eğer ishal belirtiside yoksa saydığınız ötüşler ve vakitlerin hepsi normal olan şeylerSuper
Amaç sultan papağanı sahibi olmaksa gerisi teferruattır Sniper
 Konu: Cvp: hapşuruyor acil yardım!!!
 Tarih: 07.10.2011, Saat:23:36
#7


inşallah öyledir...
ama inanın çok tedirgin oluyorum
 Konu: Cvp: hapşuruyor acil yardım!!!
 Tarih: 07.10.2011, Saat:23:44
#8
hastalık belirtisi yok anladığım kadarıyla merak etme bir şey olmaz.
Bir varmış Bir yokmuş....
 


hapşuruyor acil yardım!!! konusu
hapşuruyor acil yardım!!! Konusunun Linki Direk Link
hapşuruyor acil yardım!!! Konusunun HTML Kodu HTML Link
hapşuruyor acil yardım!!! Konusu BBCode Linki BBCode Link
hapşuruyor acil yardım!!! Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  fıstık hasta yardım lütfen Ayşe32 21 358 21.03.2017, Saat:20:55
Son Mesaj: Ayşe32
  Acil yardım ersin2239 4 131 19.03.2017, Saat:00:57
Son Mesaj: candark4349
  yardım lütfen raifmeric 10 217 15.03.2017, Saat:20:08
Son Mesaj: raifmeric
  Sultan papagani tuy dokme ve yolma acil yardim Serkan serkan 5 199 05.03.2017, Saat:23:47
Son Mesaj: Ayşe32
Exclamation Bu hareketlerin anlamı ne ? Lütfen Yardım.. slmlh 10 317 28.02.2017, Saat:19:40
Son Mesaj: raifmeric
  Acil Yardım eder misiniz ? vetonur 27 608 28.02.2017, Saat:14:44
Son Mesaj: vetonur
Exclamation Çok Acil Yardım Garip Davranıyor BurakT 3 190 26.02.2017, Saat:17:17
Son Mesaj: nil sip
  Çok acil yardım, Tufanerkol 2 122 26.02.2017, Saat:12:31
Son Mesaj: nil sip
  çok acil yardım lütfen Paşam hasta mı yusufmert06 1 164 25.02.2017, Saat:20:02
Son Mesaj: MİÇO129
Sad Sultan papağanım değişik harekletler yapıyor lütfen yardım video var etka07 3 240 20.02.2017, Saat:00:29
Son Mesaj: engin



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status