• Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Güven
#1
Papağanımı dışarı çıkarmıştım biraz banyo yapsın die su sıktım ama kurulamak icin alamadım bi türlü çünkü parmağıma alışık deil karanlık bi ortamda elime aldım ve öyle bir ısırdıki parmağımı kanattı güvenini nasıl kazancam bide biraz halsiz çok uçtu yoruldu kafesede girmiyor girsin die elime almayı denedim ama nafile çok kötü ısırdı ne yapmam lazım ? ve şu an arkadaşımın kafasında kaşınıyor nasıl sokucam ve ıslak

#2
1-2 saat önce detaylı anlatmıştım. Zorla hiçbirşey yapma kendisi girip çıksın kafese, zorla yakalama demiştim. Bunu unutmazlar, sonraki aşamada zor evcilleşir. Senin kuşun da buna örnek. Zor kullanman iyi olmamış..

#3
kafesı kuşa yaklastır ve ıcıne gırmesını sağla elınle zorla tutarak yanlıs yapmıssın bırak kendı halınde kalsın bıraz kafesınde sen ılgılenme uzaktan ılgılen yem ve suyunu degıstır

#4
sabıt bı yerde ıse kafesın altını sokerek onu kafesın ıcıne alabılırsın.kendısı kafese alısık ıse kendısnın gırmesını bekleyebılırsın eger caresız kalırsanız havlu ıle onu ıncıtmeden kafese koyabılırsın.tabı en sonkı secenek guven kaybettırebılır Smile

OopsÜzülme der Mevlana ; İstediğin bir şey olmuyorsa;
---------------------------------Ya daha iyisi olacağı için yada gerçektende olmaması gerektiği için olmuyordur.
Karizma


Pied: Cabbar Dipsiz
#5
Kafesindeyken su sıksaydın keşke üzerine illa banyo yaptırman gerektiyse. Henüz kafesten çıkması için yeterli seviyeye gelmemiş, sana alışmamış bir kuşun seni ısırması çok normal.

#6
artık hiç gelmiycek gibi hissediyorum arkadasıma konuyo bana konmuyor :S



Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  güven kaydı serti67 0 215 19.10.2016, Saat:21:32
Son Yorum: serti67
  Güven Vermek PaşaPaşa12 11 1,342 12.08.2015, Saat:19:18
Son Yorum: PaşaPaşa12



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi