• 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gözleri şişmiş
#1
Merhaba yaklaşık 1 ay önce petshopta gözü şişmiş ve kapalı bi lutino gördük arkadaşımla onu görünce çok kötü olduk haliyle üzüldük aklımız bu sultanda kalmıştı bugün tekrar petshopları gezmeye başladık ben şimdiye öldüğünü düşünmüştüm bi baktım hala öyle gözleri ve yaşıyor tabiki bildiğiniz üzere petshopların umurunda değil arkadaşa alalım dedim iyileştirelim onu bir daha orada bırakmaya gönlümüz el vermedi ve 50 TL aldık forumdan edindiğim bilgilere göre hemen genta ve teramiycin aldık getirdik eve kafese koyduk yalnız hareketli kuş siz de bu konuda bana yardımcı olursanız inşallah bu sultanı yaşatmayı düşünüyorum
[Resim: 307lo9i.jpg]
[Resim: 2q0pspl.jpg]
[Resim: 34sgwva.jpg]
#2
her iki gözünde de sıkıntı var. Eğer genta yeterli olmazsa veterinere danışıp onadron ve tobrifin kullanın. Temizleme için borik asit solüsyonu binde bir - iki arası kullanabilirsiniz. Aşırı derecede kötü gözüküyor. Kolay gelsin. Umarım iyileşir.
#3
(21.06.2013, Saat:20:33)seththeking demiş ki: her iki gözünde de sıkıntı var. Eğer genta yeterli olmazsa veterinere danışıp onadron ve tobrifin kullanın. Temizleme için borik asit solüsyonu binde bir - iki arası kullanabilirsiniz. Aşırı derecede kötü gözüküyor. Kolay gelsin. Umarım iyileşir.
İnşallah iyileşir napalım orada öleceğine en azından şansımızı deniyelim dedik peki ben bu genta ve terramycini nasıl uygulamam lazım günde kaç kere ve art arda mı kullanıcam bilgim yokta
#4
genta günde 2 kere 2-3 damla kullanılır diye biliyorum. Ama veterinere danışıp kullanman daha iyi.
#5
(21.06.2013, Saat:20:50)seththeking demiş ki: genta günde 2 kere 2-3 damla kullanılır diye biliyorum. Ama veterinere danışıp kullanman daha iyi.
Ben sordum da her sabah dedi
#6
Benm de bir sultanım vardı ama sadece bir gözü çok kötüydü bildiğiz gözkapağı kopmuştu ve görmüyodu Sad Ben melhem olan teramisin aldım ve sabah ajşam uyguladım göz kapağı zamanla kopuk olan parça düştü ve gözü tekrar görmeye başladı ayrıca kabızlığı da vardı onunda önnlemini aldım herşey çok iyi olomuştu ki eğitim için izmire döndüm ama kabızlığı tekrarladı ve evde de benden başka bilen olmadığı için öldü Sad

Bence sizikin gözü çok aşırı kötü değil sadece iki tarafın birden olması dezavanta yemesine falan dikkat ede bence 1-2 hafta gibi bir sürede geçecek gibi görünüyo inşallah geçer.
#7
(21.06.2013, Saat:22:06)kainat demiş ki: Benm de bir sultanım vardı ama sadece bir gözü çok kötüydü bildiğiz gözkapağı kopmuştu ve görmüyodu Sad Ben melhem olan teramisin aldım ve sabah ajşam uyguladım göz kapağı zamanla kopuk olan parça düştü ve gözü tekrar görmeye başladı ayrıca kabızlığı da vardı onunda önnlemini aldım herşey çok iyi olomuştu ki eğitim için izmire döndüm ama kabızlığı tekrarladı ve evde de benden başka bilen olmadığı için öldü Sad

Bence sizikin gözü çok aşırı kötü değil sadece iki tarafın birden olması dezavanta yemesine falan dikkat ede bence 1-2 hafta gibi bir sürede geçecek gibi görünüyo inşallah geçer.
Teşekkür ederim kardeşim içime su serptin 1 aydır yaşıyor petshopta inşallah bizde de yaşar 10 dk önce soğuk çayla sildim gözünü sonra genta döktüm yarın dediğin gibi bende teramycin kullanmaya başlayayım en iyisi bu sultanında bi göz kapağı kopmuş gibi içinde bişey var peki teramycini günde kaç kere kullanıyordun
#8
(21.06.2013, Saat:22:12)Shift demiş ki:
(21.06.2013, Saat:22:06)kainat demiş ki: Benm de bir sultanım vardı ama sadece bir gözü çok kötüydü bildiğiz gözkapağı kopmuştu ve görmüyodu Sad Ben melhem olan teramisin aldım ve sabah ajşam uyguladım göz kapağı zamanla kopuk olan parça düştü ve gözü tekrar görmeye başladı ayrıca kabızlığı da vardı onunda önnlemini aldım herşey çok iyi olomuştu ki eğitim için izmire döndüm ama kabızlığı tekrarladı ve evde de benden başka bilen olmadığı için öldü Sad

Bence sizikin gözü çok aşırı kötü değil sadece iki tarafın birden olması dezavanta yemesine falan dikkat ede bence 1-2 hafta gibi bir sürede geçecek gibi görünüyo inşallah geçer.
Teşekkür ederim kardeşim içime su serptin 1 aydır yaşıyor petshopta inşallah bizde de yaşar 10 dk önce soğuk çayla sildim gözünü sonra genta döktüm yarın dediğin gibi bende teramycin kullanmaya başlayayım en iyisi bu sultanında bi göz kapağı kopmuş gibi içinde bişey var peki teramycini günde kaç kere kullanıyordun

Sabah ılık su ve pamuk (pamuk göz içine deymeden) ile gözünü temizleyip sürüyodum bir de akşam ılık su ve pamuk ile tekrar temizleyip sürüyodum. Bir de benmki hasta ollduğu için (kabız) sabah sürdükte yaklaşık 2 saat sonra öğle güneşine kalmadan birde akşam üstü güneşinde tutuyodum (Çok uzun süre olmaycak şekilde)
#9
(21.06.2013, Saat:22:18)kainat demiş ki:
(21.06.2013, Saat:22:12)Shift demiş ki:
(21.06.2013, Saat:22:06)kainat demiş ki: Benm de bir sultanım vardı ama sadece bir gözü çok kötüydü bildiğiz gözkapağı kopmuştu ve görmüyodu Sad Ben melhem olan teramisin aldım ve sabah ajşam uyguladım göz kapağı zamanla kopuk olan parça düştü ve gözü tekrar görmeye başladı ayrıca kabızlığı da vardı onunda önnlemini aldım herşey çok iyi olomuştu ki eğitim için izmire döndüm ama kabızlığı tekrarladı ve evde de benden başka bilen olmadığı için öldü Sad

Bence sizikin gözü çok aşırı kötü değil sadece iki tarafın birden olması dezavanta yemesine falan dikkat ede bence 1-2 hafta gibi bir sürede geçecek gibi görünüyo inşallah geçer.
Teşekkür ederim kardeşim içime su serptin 1 aydır yaşıyor petshopta inşallah bizde de yaşar 10 dk önce soğuk çayla sildim gözünü sonra genta döktüm yarın dediğin gibi bende teramycin kullanmaya başlayayım en iyisi bu sultanında bi göz kapağı kopmuş gibi içinde bişey var peki teramycini günde kaç kere kullanıyordun

Sabah ılık su ve pamuk (pamuk göz içine deymeden) ile gözünü temizleyip sürüyodum bir de akşam ılık su ve pamuk ile tekrar temizleyip sürüyodum. Bir de benmki hasta ollduğu için (kabız) sabah sürdükte yaklaşık 2 saat sonra öğle güneşine kalmadan birde akşam üstü güneşinde tutuyodum (Çok uzun süre olmaycak şekilde)
Ilık su ve pamuk sürdükten sonra mı teramycin sürüyorsun
#10
iltihap var gibi gozukuyo arkadasların ilaç tavsiyeleri dışında suyuna dogal olarak limon ve elma sirkesi damlatabılırsın 2-3 damla.bagısıklıgı artması acısından


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Sultan papağanım halsiz ve gözleri yarı kapali Mertatay 2 682 21.02.2016, Saat:16:31
Son Mesaj: kainat
Exclamation Papağanımın ayağı nasır olmuş, şişmiş :( uxs 0 620 29.10.2015, Saat:20:49
Son Mesaj: uxs
  Papağanımın gözleri kötü kemal_sefa 4 785 13.07.2015, Saat:04:27
Son Mesaj: Bıcırık17
  gozleri kirmizi ? kemal_sefa 17 1,771 12.04.2015, Saat:07:53
Son Mesaj: kemal_sefa
  cok halsiz gozleri uyuklar gibi kafasi devamli asagi egik ne oldu armos 4 946 21.08.2014, Saat:11:08
Son Mesaj: orHaNs
  Gözleri Sıkıntılı isa2055 2 716 11.06.2014, Saat:13:48
Son Mesaj: isa2055
  Gözleri geç açıldı ve kırmızılar.. mrt1162 22 2,716 17.02.2014, Saat:20:17
Son Mesaj: MetiN_06
  Yeni Yavrumun Gözleri Yok ??? cagrisev 30 5,575 26.01.2013, Saat:18:14
Son Mesaj: ömer02
  KUŞUMUN GÖZLERİ KIZARDI NE YAPMALIYIM cahil 3 2,310 16.11.2011, Saat:18:31
Son Mesaj: aramik
  sultanımın kanadı şişmiş acill asalet42 1 1,106 15.11.2011, Saat:03:11
Son Mesaj: Eşref



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi