Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

sahbam avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- gevezenin ötüşüne bakar mısınız?ne diyor acaba?


 Konu: gevezenin ötüşüne bakar mısınız?ne diyor acaba?
 Tarih: 09.05.2013, Saat:08:12
#1
gevezenin bu tip defalarca ötüşü oluyor zaman zaman...ne diyor acaba????bi sıkıntısınımı söylemeye çalışıyor???



Ara
 Konu: Cvp: gevezenin ötüşüne bakar mısınız?ne diyor acaba?
 Tarih: 09.05.2013, Saat:09:32
#2
vallaha benim boncukta böyle ötüyor ara sıra sanki canı yanıyor diye düşünüyordum böyle olunca.bende merak ediyorum nedenini.
Kuşlarınızı veterinere götürün,onlar size muhtaç.

yakışıklı piedim dengesiz kuşum boncuk Male
lutino jessica Female

http://img194.imageshack.us/img194/2257/qbqi.jpg


Ara
 Konu: Cvp: gevezenin ötüşüne bakar mısınız?ne diyor acaba?
 Tarih: 09.05.2013, Saat:12:36
#3
cevap yokmu ...tecrübelilerden bir cevap bekliyorum..bu ötüş nedir...bu gün hiç melodili ötmedi bu zamana kadar hep böyle öttü ....ne demek istiyoki....hasta felanmıki...
Ara
 Konu: Cvp: gevezenin ötüşüne bakar mısınız?ne diyor acaba?
 Tarih: 09.05.2013, Saat:12:47
#4
bir ses duyordur yada yanında sizi istiyordur
 Konu: Cvp: gevezenin ötüşüne bakar mısınız?ne diyor acaba?
 Tarih: 09.05.2013, Saat:13:37
#5
bildiği tek ötüş şekli bumu acaba
Ara
 Konu: Cvp: gevezenin ötüşüne bakar mısınız?ne diyor acaba?
 Tarih: 09.05.2013, Saat:14:10
#6
Hayır tek tip dişi ötüşü değil bu. Kuş nekadar zamandır sizde büyük ihtimal önceki bulunduğu ortamda ki kuşlara sesini duyurmaya çalışıyor bu bir ötüş sesi değil çığlığı andırıyor ama kuşunuz çok küçük çığlık atmayı beceremiyor Smile

Not: Kuşunuzun bulunduğu ortam mükemmel ama imkanınız var ise yuvarlak kafesi değiştirmelisiniz.
Ara
 Konu: Cvp: gevezenin ötüşüne bakar mısınız?ne diyor acaba?
 Tarih: 10.05.2013, Saat:09:18
#7
(09.05.2013, Saat:14:10)ozcan34fb Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Hayır tek tip dişi ötüşü değil bu. Kuş nekadar zamandır sizde büyük ihtimal önceki bulunduğu ortamda ki kuşlara sesini duyurmaya çalışıyor bu bir ötüş sesi değil çığlığı andırıyor ama kuşunuz çok küçük çığlık atmayı beceremiyor Smile

Not: Kuşunuzun bulunduğu ortam mükemmel ama imkanınız var ise yuvarlak kafesi değiştirmelisiniz.

Benim kuşum dişi değil..erkek...zaten değişik melodilerde ötüyor..öpücük demeye başladı...ayda bir felan böyle tek tip ötüyor...ne demek istiyor onu sormak istedim sadece....kuşum geldiğinden beri yeri orası....yuvarlak kafes diyorsunuzda ben kafesin dezavantajını hiç görmedim..maşallah yatak odasınada görürsem elimle kuşu ordan uçup salona yuvasına gelebiliyor..kafesin kapağı hep açıktır..canı istediğinde giriyo çıkıyo....gece uyurken bile hep açıktır..ne zaman balkona çıkarıcam hava alsın dışarıyı izlesin diye işte o zaman kapağını kapatırım....
Ara
 Konu: Cvp: gevezenin ötüşüne bakar mısınız?ne diyor acaba?
 Tarih: 10.05.2013, Saat:12:00
#8
bence birini çağırıyor veya yemi, suyu filan bitmiştir. benim sultanım bir aksilik olduğunda böyle ötüyor.
Ara
 Konu: Cvp: gevezenin ötüşüne bakar mısınız?ne diyor acaba?
 Tarih: 10.05.2013, Saat:13:41
#9
Bence etrafa ses atıp ona cevap veren olacakmı die kontrol ediyor yani anlaşılan yalnızlıktan sıkılmış çiftleşmek için değil fakat yalnız kalmamak için arkadaş arıyo F04
Ara
 Konu: Cvp: gevezenin ötüşüne bakar mısınız?ne diyor acaba?
 Tarih: 10.05.2013, Saat:15:59
#10
(10.05.2013, Saat:09:18)sahbam Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(09.05.2013, Saat:14:10)ozcan34fb Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Hayır tek tip dişi ötüşü değil bu. Kuş nekadar zamandır sizde büyük ihtimal önceki bulunduğu ortamda ki kuşlara sesini duyurmaya çalışıyor bu bir ötüş sesi değil çığlığı andırıyor ama kuşunuz çok küçük çığlık atmayı beceremiyor Smile

Not: Kuşunuzun bulunduğu ortam mükemmel ama imkanınız var ise yuvarlak kafesi değiştirmelisiniz.

Benim kuşum dişi değil..erkek...zaten değişik melodilerde ötüyor..öpücük demeye başladı...ayda bir felan böyle tek tip ötüyor...ne demek istiyor onu sormak istedim sadece....kuşum geldiğinden beri yeri orası....yuvarlak kafes diyorsunuzda ben kafesin dezavantajını hiç görmedim..maşallah yatak odasınada görürsem elimle kuşu ordan uçup salona yuvasına gelebiliyor..kafesin kapağı hep açıktır..canı istediğinde giriyo çıkıyo....gece uyurken bile hep açıktır..ne zaman balkona çıkarıcam hava alsın dışarıyı izlesin diye işte o zaman kapağını kapatırım....

Banu hanımcım kuşunuza dişi değil dedim dikkat ederseniz yukarıda dişi ötüşü olup olmadığını soran bir forum üyemiz var. Kuşunuz uzun zamandır sizde ise etrafınızda ki komşularınız dan bir sultan ötüşü duyuyor olabilir bu birini duyduğunda istediğinde yaptıkları ötüş şekli. Görmemiş olmanız görmeyeceğiniz anlamını taşımaz yuvarlak kafesler kuşların yön duygularını kaybetmelerine neden oluyor

Not: oyun alanında ki plastik metaryelleri değiştirmenizi öneririm kimyasal maddeler kuşunuzun zehirlenmesine neden olabilir.
Ara
 


gevezenin ötüşüne bakar mısınız?ne diyor acaba? konusu
gevezenin ötüşüne bakar mısınız?ne diyor acaba? Konusunun Linki Direk Link
gevezenin ötüşüne bakar mısınız?ne diyor acaba? Konusunun HTML Kodu HTML Link
gevezenin ötüşüne bakar mısınız?ne diyor acaba? Konusu BBCode Linki BBCode Link
gevezenin ötüşüne bakar mısınız?ne diyor acaba? Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Sultanımı alalı bir hafta oldu acaba dışarı mı çıkmak istiyor 7gokhan 9 526 30.01.2016, Saat:14:59
Son Yorum: 7gokhan
  Bu davranisin anlami neydi acaba? Selami 14 1,681 25.11.2015, Saat:16:26
Son Yorum: Selami
  Limon çok az ötüyor dişi mi acaba? eyup21 0 588 06.09.2015, Saat:16:13
Son Yorum: eyup21
  Sultan Papağanım Ne Diyor Onur Ermiş 6 868 17.08.2015, Saat:15:05
Son Yorum: cemKiliic
  Bu yaptıgı hareketler ne anlama geliyor acaba emrelley 5 942 10.08.2015, Saat:13:13
Son Yorum: emrelley
  gün içindeki durgun halleri. yardim eder misiniz enespolat 4 558 02.08.2015, Saat:10:10
Son Yorum: enespolat
  Çıkardığı ses ve davranışı hakkında bilgi verir misiniz? lipadre 2 493 24.07.2015, Saat:14:54
Son Yorum: lipadre
  Bu yaptıklarının anlamı nedir acaba ayazkara 4 774 19.06.2015, Saat:09:51
Son Yorum: ayazkara
  Şimdi bu hareket de ne anlama geliyo acaba ? pakito 10 893 13.02.2015, Saat:16:04
Son Yorum: ponçik
  Acaba Bu Konudaki Gibi Yaparlarmı Rika25 0 448 03.12.2014, Saat:19:27
Son Yorum: Rika25



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status