Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

Iguana avatar
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Garip'ten Fenerbahçe Marşı


 Konu: Garip'ten Fenerbahçe Marşı
 Tarih: 18.07.2012, Saat:23:21
#1
Merhaba arkadaşlar uzun zamandır garipin videosunu çekicektim. Yeni yavrularımın sahibi Tolga rascalboyfb videosunu görmek isteyince ekliyim dedim. Biraz ani çekildi video idare edersiniz artık Smile.



Lutino - Lucy
White Face - Jack
 Konu: Cvp: Garip'ten Fenerbahçe Marşı
 Tarih: 18.07.2012, Saat:23:26
#2
Heyt Beee MaşALLAHH Heart Smile
Sorularınız İçin Lütfen Özel Mesaj Atmayınız, Uygun Başlık İle Uygun Katagoriye Konu Açarak Sorunuz.[Resim: http://www.sultanpapaganlari.com/images/icons/uyari.gif]
 Konu: Cvp: Garip'ten Fenerbahçe Marşı
 Tarih: 18.07.2012, Saat:23:28
#3
Teşekkürler ve Maşallah ları Garip adına ben alıyorum Serhat. Acik-agizli-gulumseme Teşekkürler Acik-agizli-gulumseme
Lutino - Lucy
White Face - Jack
 Konu: Cvp: Garip'ten Fenerbahçe Marşı
 Tarih: 18.07.2012, Saat:23:31
#4
Maşallah ssultanlar hep fenerbahçeli çıktı...benim can gibi buda fanatik fenerli.
Erkek : Pearl Mutasyonu
 Konu: Cvp: Garip'ten Fenerbahçe Marşı
 Tarih: 18.07.2012, Saat:23:37
#5
Tabi Abi Fanatik hemde ne fanatik yanına gittiğim zaman ilk yaptığı iş marşı yarım ağızla söylemek. İlgilenirsem eğer busefer düzgün söylüyor. İlgilenmezsemde yarım ağız sadece yarısı söylüyor. Videodada çok istekli değildi uykudan yeni uyandırmıştım. Senin can maşallah hepsini sıraya koyuyor. Benim garip öyle değil bişeye taktımı aralıksız 20 dk söylüyor. Babacığa başladımı onuda öyle. Acik-agizli-gulumseme
Lutino - Lucy
White Face - Jack
 Konu: Cvp: Garip'ten Fenerbahçe Marşı
 Tarih: 18.07.2012, Saat:23:39
#6
çok tatlılar ama maşallah...benim can aziz başkan demeye başlası şimdide...ilk onbiri öğretmeye çalışacağım Smile
Erkek : Pearl Mutasyonu
 Konu: Cvp: Garip'ten Fenerbahçe Marşı
 Tarih: 18.07.2012, Saat:23:42
#7
2012 kadrosunu öğret ozaman abi, yeni trasnferleride öğrensin Acik-agizli-gulumseme. Yada olmadı bi ara düet yaptırırız. Acik-agizli-gulumseme
Lutino - Lucy
White Face - Jack
 Konu: Cvp: Garip'ten Fenerbahçe Marşı
 Tarih: 19.07.2012, Saat:08:10
#8
vayyyyyyyyy süperrrr barış ya süper valla kıskandım : ))) sultanlarımdan tek istediğim inş bi gün onlarda fener marşı söylerler...
Papağanlar ve güzel sesli kuşlar sözleri yüzünden hapsedilirler, aptal balıkçıl istediği gibi dolaşır; çünkü susmak en iyi politikadır...
 Konu: Cvp: Garip'ten Fenerbahçe Marşı
 Tarih: 19.07.2012, Saat:08:58
#9
Senin yavruda pearl zaten biraz ilgiyle öğreniyorlar zaten. Ama ben senin duvarda galatasaray resmi görmüştüm kapının orda Acik-agizli-gulumseme
Lutino - Lucy
White Face - Jack
 Konu: Cvp: Garip'ten Fenerbahçe Marşı
 Tarih: 19.07.2012, Saat:10:09
#10
Heart gerçekten maşallah bu gidişle bu yaramaz fenerbahçe maçlarına da gider Smile neyse tekrardan 41 kere maşallah
 


Garip'ten Fenerbahçe Marşı konusu
Garip'ten Fenerbahçe Marşı Konusunun Linki Direk Link
Garip'ten Fenerbahçe Marşı Konusunun HTML Kodu HTML Link
Garip'ten Fenerbahçe Marşı Konusu BBCode Linki BBCode Link
Garip'ten Fenerbahçe Marşı Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
Video Fenerbahçe 'li Haydutumuz ;) Hangmannet 36 3,800 31.03.2013, Saat:11:36
Son Mesaj: mischief1907
  kuşumun garip tavırları ve hiç durmadan ötmesi ayşe-limon 11 3,671 21.02.2013, Saat:20:03
Son Mesaj: ayşe-limon
  paşamdan fenerbahçe marşı denemeleri rascalboyfb 36 3,848 10.01.2013, Saat:16:45
Son Mesaj: Iguana
  Garip Spider'a Fenerbahçe Marşı Öğretiyor. Iguana 9 1,731 17.11.2012, Saat:15:42
Son Mesaj: rascalboyfb



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status