• Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Garip bir hareket :)
#1
Evet Baron gün geçtikçe evi bizimle paylaşmayı öğrenecek elbette ancak bu sabah enteresan bir durumla karşılaştık Smile Ne yazık ki foto ve video çekemedim o anda.. Anlatmaya çalışacağım...

Gagasıyla kafesin demirlerine tutundu.. Bir yandan da neşeli bir şekilde ötüyordu.. Kanatlarını sonuna kadar açtı ve kuyruğunu kaldırdı.. Ötmeye ve tutunmaya devam tabi Smile Çözemedim.. İlk defa böyle bişey yapıyor.. Sebebi nedir acaba ? Öylesine denk gelen bi durum mu yoksa bir anlam çıkarmam gerekiyor mu bundan bilemedim.. Bilgisi olan arkadaşlar yorum yaparsa sevinirim Smile

#2
görmeden 1 şey söylemek zor

#3
Ya birşeyden korkmuş - ürkmüş olabilir yada dışarı çıkmak istiyordur yada kendini esnetiyordur Acik-agizli-gulumseme Smile

[color=#FF1493] Yakışıklı & Sultan ( Sultan Papağanlarım )
Şaşkın & Pamuk ( Muhabbet Çiftim )
Bıdık & Bıcırık ( Hint Bülbüllerim )
Çapkın ( Muhabbet Kuşum )
Alkis F04 Heart
#4
kuyruğunu kaldırıyosa kur yapıyo olabilir

#5
Dgarge bahsettiğimiz erkek kuş ama Undecided

[color=#FF1493] Yakışıklı & Sultan ( Sultan Papağanlarım )
Şaşkın & Pamuk ( Muhabbet Çiftim )
Bıdık & Bıcırık ( Hint Bülbüllerim )
Çapkın ( Muhabbet Kuşum )
Alkis F04 Heart
#6
genelde ben bahçeye çıkardığımda kedi görünce tarifinize uygun hareket yapıyor yani korkunca yapıyor diyim ben size tabi görmeden sadece tahmin yürütürüz.

Bozuk olunca maya; ne ar tanır ne de haya.

Mevlânâ Celâleddîn Muhammed Belhî (Rûmî)


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Sultan papağanımın garip sesleri mustafafe 7 534 03.05.2017, Saat:22:54
Son Yorum: mustafafe
Video Dışı kuşum garip hareketler yapıyor? MehmetDavarci 8 523 02.12.2016, Saat:15:03
Son Yorum: mutan
  Bebek sultanım garip ses Theorres 5 603 30.08.2016, Saat:12:32
Son Yorum: kusefendisi
  Erkek Sultanın çitleşme sonrası garip hali Ragnar 9 1,702 30.07.2016, Saat:21:50
Son Yorum: Ragnar
  garip davranışlar cakooo 0 460 21.02.2016, Saat:00:26
Son Yorum: cakooo
  Garip Hareket Can444 0 621 05.01.2016, Saat:21:15
Son Yorum: Can444
  Bilmediğim ilginç hareket hakkında Hanael 14 1,488 25.11.2015, Saat:10:21
Son Yorum: Hanael
  2 gundur garip davraniyor.. MehmetDavarci 1 678 02.11.2015, Saat:09:52
Son Yorum: Feyza Nur
  Kulağını sevdiğimde kursak boşaltma benzeri hareket semisuko 1 906 10.03.2015, Saat:22:31
Son Yorum: Eski55
  Şimdi bu hareket de ne anlama geliyo acaba ? pakito 10 1,392 13.02.2015, Saat:16:04
Son Yorum: ponçik



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi