Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

osman123 avatar
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- gaga kanaması


 Konu: gaga kanaması
 Tarih: 01.12.2012, Saat:23:15
#1
arkadaşlar ben albino sultan almıştım ama çok miskindi ve geri götürüp cinsini bilmediğim birtane sultanımla takas ettim yeni aldığım çok haraketli ve daha 8 aylık ve bu akşam kuşumu saldım kuş uçarken duvara çarptı ve nokta kadar gagasının deliklerinin ortası çok az kanadı sizce birşey olurmu kuşuma ve albinoyu vermekle aptallıkmı etmişim şimdidin teşekkürler
 Konu: Cvp: gaga kanaması
 Tarih: 01.12.2012, Saat:23:25
#2
albino eminim aldıgın türden daha pahalı ve daha guzel bi kuştur. buna aptallık demek sana kalmış. ve resim görmeden tek kelime yorum yapmak istemez kmse. bi resim alabilirmiyiz?
 Konu: Cvp: gaga kanaması
 Tarih: 01.12.2012, Saat:23:28
#3
Anıl bey gaga da bir sıyrık olmuşsa bişey olmaz. Kanama durmuşsa ve yara aşırı derecede açık değilse sorun olmaz diye tahmin ediyorum. Kuşda bir halsizlik solgunluk var ise kafa yada boynunu incitmiş olabilir.

En en tehlikeli ve yapılmaması gereken bir şeyi yapmışsınız. Kuşu size ve ortama alışmadan oda da bırakalarak uçurmak kuşu idam etmek gibi birşeydir. Sizden ürkerek, oda da hareketlerini kontrol edemeyip ani ve hızlı duvar darbeleri sonucunda boyun kırılması başta olmak üzere ezici darbe alabiliyor hayvanlar. Uzun bir süre kuşu dışarı çıkarmamanızı öneririm size.
Değiştirme konusuna gelince, albinolar ender bulunması sebebiyle daha değerli sayılabiliyor. Ama hayvan sağlıksız olduğu halde albino diye almak ve iyileştiremeden ölümüne sebep olmak daha üzücü bir durumdur bence. Aptallık hoş bir kelime değil, siz kuşunuza ısınmış beğenmişseniz ve sağlığında bir problem yoksa kuşunuzla mutlu günler geçirmenin tadına varın derim Smile ...
Erkek (Pearl): Bey
Dişi (Lutino): Peri


Bilgi Güçtür...
 Konu: Cvp: gaga kanaması
 Tarih: 01.12.2012, Saat:23:44
#4
arkadaşlar çok teşekkür ederim nokta kadar kan aktı gagasını ortasından bişey yok gagasında birşeyi daha merak ediyorum ben kuşumu erkeke diye aldım ama hep aynı tonda ötüyo nerden anlıcaz cinsiyetini
 Konu: Cvp: gaga kanaması
 Tarih: 01.12.2012, Saat:23:52
#5
Biraz zaman geçirmesi lazım. Kendini rahat ve güvende hissedene kadar keyifli ötüşler yapmaya bilir. Eğer aldığınız yer doğruyu söylüyorsa, 8 aylık kuşun ötüşleri net bir cevap verir...
Erkek (Pearl): Bey
Dişi (Lutino): Peri


Bilgi Güçtür...
 Konu: Cvp: gaga kanaması
 Tarih: 01.12.2012, Saat:23:54
#6
başka türlü anlıyamayız yani
 Konu: Cvp: gaga kanaması
 Tarih: 01.12.2012, Saat:23:55
#7
En sağlıklı sonucu bu şekilde elde ederiz diyelim ...
Erkek (Pearl): Bey
Dişi (Lutino): Peri


Bilgi Güçtür...
 Konu: Cvp: gaga kanaması
 Tarih: 02.12.2012, Saat:01:57
#8
(01.12.2012, Saat:23:15)osman123 demiş ki: arkadaşlar ben albino sultan almıştım ama çok miskindi ve geri götürüp cinsini bilmediğim birtane sultanımla takas ettim yeni aldığım çok haraketli ve daha 8 aylık ve bu akşam kuşumu saldım kuş uçarken duvara çarptı ve nokta kadar gagasının deliklerinin ortası çok az kanadı sizce birşey olurmu kuşuma ve albinoyu vermekle aptallıkmı etmişim şimdidin teşekkürler

arkadaşım keşke albinoyu değişmeseydin derim çünkü her kuş arada miskinleşir gelelim diğer soruna bu sorun nerdeyse her sultan papağanı alıpta bikaçgün kafeste bırakıp etrafı gözlemlemesine izin vermeden salanların başına gelir . kanayan gagası değil burun etidir bir sorun olmaz geçecektir şimdiden geçmiş olsun hem albino için hemde burun eti içinn Acik-agizli-gulumseme
 Konu: Cvp: gaga kanaması
 Tarih: 02.12.2012, Saat:12:15
#9
saol teşekkürler nabalım yeni aldığımda çok güzel çok haraketli Acik-agizli-gulumseme
 


gaga kanaması konusu
gaga kanaması Konusunun Linki Direk Link
gaga kanaması Konusunun HTML Kodu HTML Link
gaga kanaması Konusu BBCode Linki BBCode Link
gaga kanaması Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Kafesin içinde boşluğa Gaga sallama kekme Gogopesttgo 2 650 27.09.2015, Saat:00:37
Son Mesaj: Gogopesttgo
  Burun Kanaması , Gaga morarması. Yardım lütfen. emirhans531 1 816 22.09.2015, Saat:19:21
Son Mesaj: euqenie
  Ne yapmaya çalıştığını anlamiyor gaga atiyor ama isirmiyor Yilmaz61600 0 520 24.05.2015, Saat:23:52
Son Mesaj: Yilmaz61600
Question gaga atması ısırıyor eserr34 7 942 13.07.2013, Saat:10:58
Son Mesaj: dusundurucu
Video Gaga atma erentat 7 955 08.07.2013, Saat:18:25
Son Mesaj: Okan Tufan



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status