Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

padisah_40 avatar
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- fiyatlar ne durumda arkaşlar sultan papağanı!!!


 Konu: fiyatlar ne durumda arkaşlar sultan papağanı!!!
 Tarih: 09.02.2013, Saat:00:23
#1
arkadaşlar kafes + yemlik + tahta tünek + suluk +++ güzeller güzeli sultanım gümüşümü 84 tl ye aldım nasıl arkadaşlar
๑۩۞۩๑ ¡ ╚ н α П ๑۩۞۩๑

GÜNEŞ HER YERE AYNI DOĞAR :
AMMA GÜL BAŞKA. LEŞ BAŞKA KOKAR...


ERKEK NORMAL GRİ (HAYDUT)
DİŞİ LUTİNO (HAYLAZ)
 Konu: Cvp: fiyatlar ne durumda arkaşlar sultan papağanı!!!
 Tarih: 09.02.2013, Saat:00:28
#2
(09.02.2013, Saat:00:23)padisah_40 demiş ki: arkadaşlar kafes + yemlik + tahta tünek + suluk +++ güzeller güzeli sultanım gümüşümü 84 tl ye aldım nasıl arkadaşlar

yaş olarak bişe söyleyebilir misin?
 Konu: Cvp: fiyatlar ne durumda arkaşlar sultan papağanı!!!
 Tarih: 09.02.2013, Saat:00:30
#3
kafesiyle brlkte detaylı resmler alabilirmiyiz.
 Konu: Cvp: fiyatlar ne durumda arkaşlar sultan papağanı!!!
 Tarih: 09.02.2013, Saat:00:30
#4
(09.02.2013, Saat:00:28)tatar-serhat demiş ki:
(09.02.2013, Saat:00:23)padisah_40 demiş ki: arkadaşlar kafes + yemlik + tahta tünek + suluk +++ güzeller güzeli sultanım gümüşümü 84 tl ye aldım nasıl arkadaşlar

yaş olarak bişe söyleyebilir misin?

maximum 6 aylıktır kardeş. net bi foto mak. olsaykoyardım remini dur yinede koyum net değil ama
๑۩۞۩๑ ¡ ╚ н α П ๑۩۞۩๑

GÜNEŞ HER YERE AYNI DOĞAR :
AMMA GÜL BAŞKA. LEŞ BAŞKA KOKAR...


ERKEK NORMAL GRİ (HAYDUT)
DİŞİ LUTİNO (HAYLAZ)
 Konu: Cvp: fiyatlar ne durumda arkaşlar sultan papağanı!!!
 Tarih: 09.02.2013, Saat:00:31
#5
(09.02.2013, Saat:00:30)padisah_40 demiş ki:
(09.02.2013, Saat:00:28)tatar-serhat demiş ki:
(09.02.2013, Saat:00:23)padisah_40 demiş ki: arkadaşlar kafes + yemlik + tahta tünek + suluk +++ güzeller güzeli sultanım gümüşümü 84 tl ye aldım nasıl arkadaşlar

yaş olarak bişe söyleyebilir misin?

maximum 6 aylıktır kardeş. net bi foto mak. olsaykoyardım remini dur yinede koyum net değil ama

koyda bi bakalım
 Konu: Cvp: fiyatlar ne durumda arkaşlar sultan papağanı!!!
 Tarih: 09.02.2013, Saat:00:41
#6
(09.02.2013, Saat:00:30)akdeniz06 demiş ki: kafesiyle brlkte detaylı resmler alabilirmiyiz.

[Resim: vo2vwk.jpg]

[Resim: 2pq9hzd.jpg]
๑۩۞۩๑ ¡ ╚ н α П ๑۩۞۩๑

GÜNEŞ HER YERE AYNI DOĞAR :
AMMA GÜL BAŞKA. LEŞ BAŞKA KOKAR...


ERKEK NORMAL GRİ (HAYDUT)
DİŞİ LUTİNO (HAYLAZ)
 Konu: Cvp: fiyatlar ne durumda arkaşlar sultan papağanı!!!
 Tarih: 09.02.2013, Saat:00:42
#7
kuş gayet güzel ama kafes bana küçük geldi
 Konu: Cvp: fiyatlar ne durumda arkaşlar sultan papağanı!!!
 Tarih: 09.02.2013, Saat:00:42
#8
(09.02.2013, Saat:00:30)akdeniz06 demiş ki: kafesiyle brlkte detaylı resmler alabilirmiyiz.

[Resim: 2vvw0u8.jpg]
๑۩۞۩๑ ¡ ╚ н α П ๑۩۞۩๑

GÜNEŞ HER YERE AYNI DOĞAR :
AMMA GÜL BAŞKA. LEŞ BAŞKA KOKAR...


ERKEK NORMAL GRİ (HAYDUT)
DİŞİ LUTİNO (HAYLAZ)
 Konu: Cvp: fiyatlar ne durumda arkaşlar sultan papağanı!!!
 Tarih: 09.02.2013, Saat:00:45
#9
kuşu 70tl ye saymış. geri kalanlarıda 14e saymış ucuz almışşsın kuşu. ama kafes hem kucuk hem boyalı kafes. uygun değil.
 Konu: Cvp: fiyatlar ne durumda arkaşlar sultan papağanı!!!
 Tarih: 09.02.2013, Saat:00:46
#10
(09.02.2013, Saat:00:42)padisah_40 demiş ki:
(09.02.2013, Saat:00:30)akdeniz06 demiş ki: kafesiyle brlkte detaylı resmler alabilirmiyiz.

[Resim: 2vvw0u8.jpg]

kuşunuz gayet tatlı güzel ama kafesinizi büyütmeniz lazım
 


fiyatlar ne durumda arkaşlar sultan papağanı!!! konusu
fiyatlar ne durumda arkaşlar sultan papağanı!!! Konusunun Linki Direk Link
fiyatlar ne durumda arkaşlar sultan papağanı!!! Konusunun HTML Kodu HTML Link
fiyatlar ne durumda arkaşlar sultan papağanı!!! Konusu BBCode Linki BBCode Link
fiyatlar ne durumda arkaşlar sultan papağanı!!! Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
Exclamation Sultan papağanı kırık gaga Mgcntr 6 210 04.03.2017, Saat:01:47
Son Mesaj: Mgcntr
Fikir Eve yeni giren sultan papağanı hakkında mst.kar 6 175 01.03.2017, Saat:17:13
Son Mesaj: altinkilici
  Sultan yavru üç aylık daha ve fazla ötmüyor kısa ötüşler yapıyo sebebi nedir ? emrahkolcu25 4 131 23.02.2017, Saat:13:32
Son Mesaj: emrahkolcu25
Wink Yeni sultan Sever mordecai 3 161 23.01.2017, Saat:00:02
Son Mesaj: Ayşe32
  Sultan papağanımız yarasa gibi davranıyor.. Kokocuk 2 302 31.12.2016, Saat:02:23
Son Mesaj: Ayşe32
  sultan papağanı Caneralanur 3 244 12.12.2016, Saat:21:59
Son Mesaj: Caneralanur
  Sultan papağanı almadan ve aldıktan sonra... Eflatun61 0 172 28.11.2016, Saat:19:02
Son Mesaj: Eflatun61
  3 aylık bir sultan aldım.Miniğe hangi yemi tavsiye edersiniz. caner.saglam 2 278 18.11.2016, Saat:17:07
Son Mesaj: gkhnsrydn
  Sultan cinsiyet hakkında sforce1906 1 237 17.11.2016, Saat:11:20
Son Mesaj: hayriii
Bilgi Sultan papağanımın tüy sorunu samet5159 4 247 20.10.2016, Saat:20:36
Son Mesaj: samet5159



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status