Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

devmese avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- fıstık alışmadı gitti


 Konu: fıstık alışmadı gitti
 Tarih: 13.04.2013, Saat:00:00
#1
arkadaşlar 3 ay oldu fakat kendisini hic sevdirmiyo çekirdek görünce hemen geliyo çekirdegi alıp kacıyo aldıgım günden beri dışarıda 3ay da belki 7 gün filan kafesinde kaldı alışsın diye kapamadım sizin önerileriniz nedir ?
Ara
 Konu: Cvp: fıstık alışmadı gitti
 Tarih: 13.04.2013, Saat:00:49
#2
biraz daha sabır ve cana yakın tavırlar zamanla alışabilir bazı sultancıklar geç alışıyo bazılarıda benim sultanım gibi dogustan alışık Smile karakteristik özellikle alakalı bişe her insan konuskan olamaz her insan her ortama uyum saglayamaz vs gibi benzetecek olursak .
ÇİKO
Ara
 Konu: Cvp: fıstık alışmadı gitti
 Tarih: 13.04.2013, Saat:00:58
#3
sürekli dışarda durmasıda fazla özgürlük verir ona sizi dinlemez patron olarak kendini belirler ve zor alışır. ama siz sabırla uğraşa sevgi göstermeye devam edin. kafes içinde elle besleyin elinize alışsın iyice ve sonra dışarda verdiğinizde kaçmasın. bi gün mutlaka kaçmadan tepki verecektir. yerde kaçarken elinizi uzatın ve üstüne çıkmaya zorlayın bunu yaparkende sürekli hadi çık oğlum yada kızım diye komut verin çıkarsa aferin diye sevin ödüllendirin. ben böyle alıştırdım ele cabbarı.
Erkek Lutino ==> Cabbar
Dişi Pearl ==> Boncuk
Ara
 Konu: süper ya sonundakendisini sevdiriyo
 Tarih: 18.04.2013, Saat:13:08
#4
cok mutluyum 2 günden beri sevdiriyo Acik-agizli-gulumsemeAcik-agizli-gulumseme
2s6r6ld.jpg
el5hsx.jpg
Ara
 Konu: Cvp: fıstık alışmadı gitti
 Tarih: 18.04.2013, Saat:13:10
#5
Maşallah Alkis olacak olacak biraz daha gayret Smile
'' Söz Bitti Şimdi Susma Zamanı ! ''
 Konu: Cvp: fıstık alışmadı gitti
 Tarih: 18.04.2013, Saat:13:11
#6
Maşallah ortalığıda güzel dağıtmış Alkis
Ara
 Konu: Cvp: fıstık alışmadı gitti
 Tarih: 18.04.2013, Saat:13:11
#7
maşallah devamı gelecektirSmile
Bir gün kıyamet kopar çöker karanlık
ALLAH bizi affetmez çok günah aldık
Sevenler ayrılamaz,bir plan yaptık
Tüm ÇARŞI cehenneme kombine aldık.


Özel Mesaj İle Yardım Talebi Yasaktır!
 Konu: Cvp: fıstık alışmadı gitti
 Tarih: 18.04.2013, Saat:13:15
#8
Ne güzel işte. 3 ay alışmamış ama başlık açınca 3 gün sonra alışmış Gulumseme Keşke daha önce açsaydınız.
 Konu: Cvp: fıstık alışmadı gitti
 Tarih: 18.04.2013, Saat:13:17
#9
http://www.sultanpapaganlari.com/konu-so...#pid138919 buradan devam hayırlı olsun Smile
KÜÇÜK AİLEM: http://www.sultanpapaganlari.com/konu-kucuk-ailem.html

Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.
Ara
 


fıstık alışmadı gitti konusu
fıstık alışmadı gitti Konusunun Linki Direk Link
fıstık alışmadı gitti Konusunun HTML Kodu HTML Link
fıstık alışmadı gitti Konusu BBCode Linki BBCode Link
fıstık alışmadı gitti Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Arkadaşlar 3 ay oldu hala alışmadı resmen kafayı yedirir. stevejobs25 13 866 11.05.2016, Saat:11:38
Son Yorum: Feyza Nur
  bir türlü alışmadı gitti kardan100 8 545 24.03.2016, Saat:23:44
Son Yorum: kardan100
  Ele Alışmadı Onur Ermiş 5 382 19.03.2016, Saat:14:56
Son Yorum: Gogopesttgo
  Hala alışmadı? bob_up 2 457 19.10.2015, Saat:12:30
Son Yorum: bob_up
  3 Aydır bende ama hala Alışmadı... Baba5ultan 1 463 17.06.2015, Saat:01:17
Son Yorum: propontis
  25 gün oldu hal alısmadı korkuyor Ammar 13 1,289 29.05.2015, Saat:13:59
Son Yorum: Ammar
Rainbow O Hırçınlık Gitti Yerine Melek Geldi ÇapkınSultan12 21 1,665 23.01.2015, Saat:15:29
Son Yorum: xkullanıcısı
  11 gün kafesten çıkardım ama pek alışmadı gibi bana desporecep51 3 735 29.10.2013, Saat:19:55
Son Yorum: BaharKrc
  Alışmadı değişeceğim sizce ne yapayım Pala40 11 1,723 08.10.2013, Saat:18:38
Son Yorum: Pala40
  1.5 ay oldu ama daha alışmadı smsekanl 2 622 16.09.2013, Saat:19:11
Son Yorum: GokmenCura



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status