Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

ozgur90 avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- fıstığımın derdini bir türlü çözemedim yardımcı olabilirmisiz ?


 Konu: fıstığımın derdini bir türlü çözemedim yardımcı olabilirmisiz ?
 Tarih: 26.05.2013, Saat:21:07
#1





arkadaşlar bu şekilde hareket ediyo ve ince ince bağırıyo yaklaşık 10 gündür bi yardımcı olun lütfen
Ara
 Konu: Cvp: fıstığımın derdini bir türlü çözemedim yardımcı olabilirmisiz ?
 Tarih: 26.05.2013, Saat:21:09
#2
Kuşunuz kızışmış ve eş istiyor yanındaki albino dişi heralde ? yoksa boyle yapmazdı
Forum Kuralları               İlan Kuralları               Konu Açma Kuralları

                        Acil Yazarsan Geç Cevap Alabilirsin.
Ara
 Konu: Cvp: fıstığımın derdini bir türlü çözemedim yardımcı olabilirmisiz ?
 Tarih: 26.05.2013, Saat:21:12
#3
valla erkek albino ama ben bi anlam veremdım yaklasık 2 aydır yan yanalar birşey yok yuvalıklarıda takılı ortamda müsait ben anlamdım
Ara
 Konu: Cvp: fıstığımın derdini bir türlü çözemedim yardımcı olabilirmisiz ?
 Tarih: 26.05.2013, Saat:21:13
#4
(26.05.2013, Saat:21:12)ozgur90 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: valla erkek albino ama ben bi anlam veremdım yaklasık 2 aydır yan yanalar birşey yok yuvalıklarıda takılı ortamda müsait ben anlamdım

Erkek oldugundan eminmisiniz ? nasıl bu kanıya vardınız ?
Forum Kuralları               İlan Kuralları               Konu Açma Kuralları

                        Acil Yazarsan Geç Cevap Alabilirsin.
Ara
 Konu: Cvp: fıstığımın derdini bir türlü çözemedim yardımcı olabilirmisiz ?
 Tarih: 26.05.2013, Saat:21:15
#5
(26.05.2013, Saat:21:13)Emirrr Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(26.05.2013, Saat:21:12)ozgur90 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: valla erkek albino ama ben bi anlam veremdım yaklasık 2 aydır yan yanalar birşey yok yuvalıklarıda takılı ortamda müsait ben anlamdım

Erkek oldugundan eminmisiniz ? nasıl bu kanıya vardınız ?

almadan burda fotoraflarını göstermıstım burdakı arkadaslarıda erkek dedı sahıbıde erkek dedı kendıne aradada olsa farklı ötuyo ama bi sıkıntı var çoooookkk nadir ötuyo Sad
Ara
 Konu: Cvp: fıstığımın derdini bir türlü çözemedim yardımcı olabilirmisiz ?
 Tarih: 26.05.2013, Saat:21:16
#6
(26.05.2013, Saat:21:15)ozgur90 Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(26.05.2013, Saat:21:13)Emirrr Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(26.05.2013, Saat:21:12)ozgur90 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: valla erkek albino ama ben bi anlam veremdım yaklasık 2 aydır yan yanalar birşey yok yuvalıklarıda takılı ortamda müsait ben anlamdım

Erkek oldugundan eminmisiniz ? nasıl bu kanıya vardınız ?

almadan burda fotoraflarını göstermıstım burdakı arkadaslarıda erkek dedı sahıbıde erkek dedı kendıne aradada olsa farklı ötuyo ama bi sıkıntı var çoooookkk nadir ötuyo Sad

Melodik ötüyorsa erkektir. Eş tutmamış olabılırler erkegın yaşı ufak olabılır farklı sebepler olabılır ama şu gerçek ki dişi kuşunuz çiftleşmek istiyor
Forum Kuralları               İlan Kuralları               Konu Açma Kuralları

                        Acil Yazarsan Geç Cevap Alabilirsin.
Ara
 Konu: Cvp: fıstığımın derdini bir türlü çözemedim yardımcı olabilirmisiz ?
 Tarih: 26.05.2013, Saat:21:20
#7
(26.05.2013, Saat:21:16)Emirrr Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(26.05.2013, Saat:21:15)ozgur90 Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(26.05.2013, Saat:21:13)Emirrr Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(26.05.2013, Saat:21:12)ozgur90 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: valla erkek albino ama ben bi anlam veremdım yaklasık 2 aydır yan yanalar birşey yok yuvalıklarıda takılı ortamda müsait ben anlamdım

Erkek oldugundan eminmisiniz ? nasıl bu kanıya vardınız ?

almadan burda fotoraflarını göstermıstım burdakı arkadaslarıda erkek dedı sahıbıde erkek dedı kendıne aradada olsa farklı ötuyo ama bi sıkıntı var çoooookkk nadir ötuyo Sad

Melodik ötüyorsa erkektir. Eş tutmamış olabılırler erkegın yaşı ufak olabılır farklı sebepler olabılır ama şu gerçek ki dişi kuşunuz çiftleşmek istiyor

dediğim gibi fazla ötmuyo ama öttugundede dısıden farklı yanı bırazda olsa melodık otuyo.. çiftleşmek istiyoda albınoda tık yok..kızıstırıcı işe yararmı peki ??
Ara
 Konu: Cvp: fıstığımın derdini bir türlü çözemedim yardımcı olabilirmisiz ?
 Tarih: 26.05.2013, Saat:21:22
#8
(26.05.2013, Saat:21:20)ozgur90 Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(26.05.2013, Saat:21:16)Emirrr Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(26.05.2013, Saat:21:15)ozgur90 Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(26.05.2013, Saat:21:13)Emirrr Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(26.05.2013, Saat:21:12)ozgur90 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: valla erkek albino ama ben bi anlam veremdım yaklasık 2 aydır yan yanalar birşey yok yuvalıklarıda takılı ortamda müsait ben anlamdım

Erkek oldugundan eminmisiniz ? nasıl bu kanıya vardınız ?

almadan burda fotoraflarını göstermıstım burdakı arkadaslarıda erkek dedı sahıbıde erkek dedı kendıne aradada olsa farklı ötuyo ama bi sıkıntı var çoooookkk nadir ötuyo Sad

Melodik ötüyorsa erkektir. Eş tutmamış olabılırler erkegın yaşı ufak olabılır farklı sebepler olabılır ama şu gerçek ki dişi kuşunuz çiftleşmek istiyor

dediğim gibi fazla ötmuyo ama öttugundede dısıden farklı yanı bırazda olsa melodık otuyo.. çiftleşmek istiyoda albınoda tık yok..kızıstırıcı işe yararmı peki ??
Aslında iş dişide bitiyor abi Smile erkegın cıftlesmemesi enterasan nijer belki işe yarıya bılır yumurta mamasına havuc katın yada sadece havuç rendeleyın ayrı bır kapta sunun maydanozz sapı verebılırsınız doğal kızıştırıcı olarak
Forum Kuralları               İlan Kuralları               Konu Açma Kuralları

                        Acil Yazarsan Geç Cevap Alabilirsin.
Ara
 Konu: Cvp: fıstığımın derdini bir türlü çözemedim yardımcı olabilirmisiz ?
 Tarih: 26.05.2013, Saat:21:24
#9
(26.05.2013, Saat:21:22)Emirrr Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(26.05.2013, Saat:21:20)ozgur90 Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(26.05.2013, Saat:21:16)Emirrr Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(26.05.2013, Saat:21:15)ozgur90 Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(26.05.2013, Saat:21:13)Emirrr Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Erkek oldugundan eminmisiniz ? nasıl bu kanıya vardınız ?

almadan burda fotoraflarını göstermıstım burdakı arkadaslarıda erkek dedı sahıbıde erkek dedı kendıne aradada olsa farklı ötuyo ama bi sıkıntı var çoooookkk nadir ötuyo Sad

Melodik ötüyorsa erkektir. Eş tutmamış olabılırler erkegın yaşı ufak olabılır farklı sebepler olabılır ama şu gerçek ki dişi kuşunuz çiftleşmek istiyor

dediğim gibi fazla ötmuyo ama öttugundede dısıden farklı yanı bırazda olsa melodık otuyo.. çiftleşmek istiyoda albınoda tık yok..kızıstırıcı işe yararmı peki ??
Aslında iş dişide bitiyor abi Smile erkegın cıftlesmemesi enterasan nijer belki işe yarıya bılır yumurta mamasına havuc katın yada sadece havuç rendeleyın ayrı bır kapta sunun maydanozz sapı verebılırsınız doğal kızıştırıcı olarak


o dediklerini zaten ben hep veriyorum Smile) gecen gun muhabbet kızıstırıcısı aldım o da işe yaramadı Smile nijer nedir ??
Ara
 Konu: Cvp: fıstığımın derdini bir türlü çözemedim yardımcı olabilirmisiz ?
 Tarih: 26.05.2013, Saat:21:26
#10
(26.05.2013, Saat:21:24)ozgur90 Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(26.05.2013, Saat:21:22)Emirrr Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(26.05.2013, Saat:21:20)ozgur90 Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(26.05.2013, Saat:21:16)Emirrr Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(26.05.2013, Saat:21:15)ozgur90 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: almadan burda fotoraflarını göstermıstım burdakı arkadaslarıda erkek dedı sahıbıde erkek dedı kendıne aradada olsa farklı ötuyo ama bi sıkıntı var çoooookkk nadir ötuyo Sad

Melodik ötüyorsa erkektir. Eş tutmamış olabılırler erkegın yaşı ufak olabılır farklı sebepler olabılır ama şu gerçek ki dişi kuşunuz çiftleşmek istiyor

dediğim gibi fazla ötmuyo ama öttugundede dısıden farklı yanı bırazda olsa melodık otuyo.. çiftleşmek istiyoda albınoda tık yok..kızıstırıcı işe yararmı peki ??
Aslında iş dişide bitiyor abi Smile erkegın cıftlesmemesi enterasan nijer belki işe yarıya bılır yumurta mamasına havuc katın yada sadece havuç rendeleyın ayrı bır kapta sunun maydanozz sapı verebılırsınız doğal kızıştırıcı olarak


o dediklerini zaten ben hep veriyorum Smile) gecen gun muhabbet kızıstırıcısı aldım o da işe yaramadı Smile nijer nedir ??

nijer bir tohumdur siyah ince ince kızıştırıcı etkisi olan kuşlara az verılmesı gereken yaglı bır tohumdur. Erkeği değiştirme yolunada gidebilirsiniz Sad Sad
Forum Kuralları               İlan Kuralları               Konu Açma Kuralları

                        Acil Yazarsan Geç Cevap Alabilirsin.
Ara
 


fıstığımın derdini bir türlü çözemedim yardımcı olabilirmisiz ? konusu
fıstığımın derdini bir türlü çözemedim yardımcı olabilirmisiz ? Konusunun Linki Direk Link
fıstığımın derdini bir türlü çözemedim yardımcı olabilirmisiz ? Konusunun HTML Kodu HTML Link
fıstığımın derdini bir türlü çözemedim yardımcı olabilirmisiz ? Konusu BBCode Linki BBCode Link
fıstığımın derdini bir türlü çözemedim yardımcı olabilirmisiz ? Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Exclamation Hastalığı nedir yardımcı olurmusunuz FatihMehmed 6 205 03.10.2016, Saat:20:18
Son Yorum: Enable
  Eş Tutma İle İlgili Sorularım Var Yardımcı Olurmusunuz Abdullah38 4 139 28.09.2016, Saat:14:37
Son Yorum: Abdullah38
Sad Hastalıkmı Nedir Yardımcı Olurmusunuz özlemm_35 2 194 25.07.2016, Saat:23:30
Son Yorum: özlemm_35
  yardımcı olabılırmısınız semihkavlak 2 226 20.06.2016, Saat:19:04
Son Yorum: semihkavlak
  lütfen yardımcı olurmusunuz, başında bu şekilde diken gibi çıkıntı çıktı bu nedir Gayem 3 392 18.05.2016, Saat:12:33
Son Yorum: Gayem
  Dışkısı beyaz, başında kızarıklık var.Yardımcı olurmusunuz Gayem 1 319 09.05.2016, Saat:10:46
Son Yorum: HarunÇ
  Çok önemli yardimci olurmusunuz Gayem 5 375 10.04.2016, Saat:09:24
Son Yorum: Gayem
  Dışkılama hakkında yardimci olabilir misiniz ? ZeynSila07 17 822 13.03.2016, Saat:00:37
Son Yorum: ZeynSila07
  Lütfen Bilgisi Olan Yardımcı Olsun tuçç 2 318 04.03.2016, Saat:23:47
Son Yorum: tuçç
  Arkadaşlar yardımcı olurmuşsunuz ? cafi35 8 604 06.01.2016, Saat:02:12
Son Yorum: cafi35



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status